Individuálny študijný plán na vysokej škole

bibiana868
10. sep 2022

Viete mi niekto prosím poradiť, či by mi na vysokej škole schválili individuálny študijný plán kvôli autoškole? Stačil by mi na zimný semester, len neviem či je to reálny dôvod pre schválenie. Študujem 90km od bydliska, tak preto by som ho potrebovala, keďže vodičák robím v mieste bydliska.

janai1
10. sep 2022

@bibiana868 nie, toto naozaj nie je dôvod

basska_b
10. sep 2022

Och, toto nebude dostatocny dovod. U nas to mali dvaja chalani z naozaj zavaznych dovodov. Autoskola sa da robit aj inde, aj inokedy...

veronika3110
10. sep 2022

@bibiana868 určite nie
Ako dôvod niekde schvaľujú napr. materská dovolenka, resp. tehotenstvo.. aj to nie všade.. ale autoškola určite nie je dostatočný dôvod

ivangeline
10. sep 2022

Skusit to mozes. ;)

luliu
10. sep 2022

@bibiana868 pochybujem a veľmi, autoškolu si vieš spraviť aj tam kde študuješ a trochu ma zarazaju tvoje priority

veronika3110
10. sep 2022

@bibiana868 inak.. aj keď máš individuálny plán, tak sa treba dohodnúť s každým učiteľom.. niektorí vyžadujú účasť na prednáškach a to 100%.. takze môže byt že jedne ti dovolí prísť v dohodnutom termíne podľa individuálnej dohody a druhý to neschváli a budeš chodit hore dole ešte viac sko by si tam bola normálne…
Príklad: spolužiačka po pôrode mala individuálny a nedovolil jej vyučujúci proste neprísť… a mali ten predmet tak, že si musela zaobstarať hotel, zobrať so sebou mamu, ktorá by malé sťažila a ona musela ísť na hodinu

loginexistuje
10. sep 2022

nie je jednoduchsie si dohodnut autoskolu na dni vikendu ? alebo ju odlozit na leto ? alebo najlepsie robit ju v mieste studia ? toto nie je dovod na prerusenie

bibiana868
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
loginexistuje
10. sep 2022

@bibiana868 a co studujes ? aky odbor

bibiana868
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
stary_ujco
10. sep 2022

Dziiizs. To uz vazne je vysoka skola taky holubnik, ze by sa mala robiť individuálne kvôli autoškole?