Kedy oznámiť tehotenstvo v práci?

13. nov 2023

Dievčatá pracujem ako kuchárka ,kedy oznámiť zamestnávateľovi tehotenstvo? Momentálne som 4+2
Ďakujem

jj298
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
13. nov 2023

@jj298 akú prácu si vykonávala ?

pribinak
13. nov 2023

Keď dostaneš knizku. Odfotis prednú stranu a pošleš na personálne a šéfovi

autor
13. nov 2023

@pribinak a zatiaľ môžem dvyhat ťažké ?? Je to ok ?

jj298
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
kate_cs
13. nov 2023

Až keď budeš mať tehotenskú knižku a oficiálne to oznámiš personálnemu. Si potom chránená zákonom a nemôžu ťa prepustiť. Keby si povedala skôr, riskuješ, že ťa prepustia. Ja som oznámila spolu s knižkou.

pribinak
13. nov 2023

Tak zatiaľ si vo veľmi skorom štádiu tehotenstva a pokial Nedvihas naozaj ťažké veci tak je to ok
Ak máš fyzicky náročnú prácu, tak požiadaj o knizku skôr s tým že máš fyzicky náročnú prácu alebo chod na čas na PN

sasesoe
13. nov 2023

Tehotenstvo oznamuj az s papierom/potvrdenim od lekara - zvycajne tehotenska kniha. Bez toho to "nema vahu"...

tradaaa
13. nov 2023

@pribinak isto by som knižku nedávala. Len potvrdenie od gynekológa - na požiadanie vystaví.

zuzinkka18
13. nov 2023

Ja som to oznámila písomne na personálnom s potvrdením, ktoré mi vypísal môj gynekológ, žiadnu knižku ani nič som nefotila...
Bolo ale "až" v 7 týždni...mala som rizikové zamestnanie

autor
13. nov 2023

@jj298 hej len ja nosím cez 3 poschodia tovar
To ma odrádza
Tiež mi nie je ľahko to vykvakat

anjelicek26
13. nov 2023

Tak pri tvojej praci hned...ja som to povedala v 15.tyzdni,ale ja mam uplne bezrizikovy typ prace.

autor
13. nov 2023

@pribinak na PN idem koncom decembra nemám už dovolenku 🤣
Ale aj to len na 2tyzdne .
Ale áno to je to že dvyham okolo 30kg niekedy aj viac inokedy menej
A to že to nosím po schodoch.
Je mi to proti srsti im hovoriť.
Išla som cez asistovanu reprodukciu
Čiže papier problém nie je .
Ale i tak

autor
13. nov 2023

@zuzinkka18 joj to ja na personálne ani nedám .