Pracujem ako au-pair vo Švajčiarsku, no rodina mi nechce dať zmluvu

kikinda201
27. apr 2019

Dobrý deň, pracujem vo Švajčiarsku ako au-pair, som tu necelý týždeň. Rodina je super, deti takisto. Jedna vec ma však hnevá, keďže s rodinou nemám podpísanú žiadnu zmluvu, žiadne podmienky, nič. Od rána 5:30, keď rodičia idú do práce, kým sa z nej nevrátia pripravujem deti do školy, upratujem, s jedným som stále doma, medzitým príde zo školy, zohriať jesť, takže nemám veľa času na oddych. Rodičia si prajú, aby som minimálne dvakrát do dňa chodila s nimi von, lenže ťahať nasilu deti von, keď nechcú mi príde fakt divné. Už párkrát za tento necelý týždeň sa mi stalo, že prišla domáca z práce okolo 17:30, a povedala, že máme ísť aspoň do 19:30 von, pritom ja by som si už aj rada po celom dni strávenom s deťmi oddýchla. Potom aby toho nebolo málo ich aspoň na 45 minút posadí do vane a odíde k telke. Samozrejme, že ja sa o deti bojím, tak zase celý ten čas som pri nich, aby sa niečo nestalo. Priste príde mi to tak, že keď som tam prišla, tak sa mám starať alebo neviem. Čo si o tom myslíte vy?

kikinda201
autor
27. apr 2019

Zabudla som ešte napísať, že víkend takisto nemám voľný, pretože niekedy v sobotu rodičia pracujú a takisto ma stále s deťmi vyháňajú von.

ivca88
27. apr 2019

@kikinda201 no, kvazi si ich mama
Je to nonstop starostlivost a nie len vypomoc.
Zvazila by som, či ta za to aj adekvatne platia.
Vyhoda aj nevyhoda je, ze nemas zmluvu. Odist mozes kedykoľvek.

evittam
27. apr 2019

@kikinda201 Tak veď o tom táto praca je -mas sa starat. A tvoja chyba,ze si si riadne nedohodla podmienky a nemáš zmluvu. Takto ti mozu povedať co len chcu a ked sa ti nepáči "ahoj".

3009
27. apr 2019

@kikinda201 ak nemáš zmluvu, tak sa ti ešte môže stať, že ti ani nezaplatia. No z takej roboty by som odišla, ale musíš si uvedomiť, že ak robíš au-pair-ku tak si ťa najali aby oni mali kľud a teba majú na to aby si sa starala. Tak ak ti to nevyhovuje, musíš hľadať inú prácu.

fokuska