Dobrý deň , ospravedlňujeme sa za oneskorenú reakciu,ale máme aj kamenné obchody a občas sa stáva že nie vždy vyjde čas ihneď odpísať, keďže sa venujeme aj zákazníkom v predajni. Sme tu viac predavačiek a akurát tá pani ktorá je učená na odosielanie balíkov sa zaúča, takže omylom si od Vás vypýtala sumu o 0,80centov viac,čo nás veľmi mrzí. Naše hodnotenia svedčia o tom ,že sa vždy snažíme výjsť v ústretý kupujúcim , o to viac na mrzí , že sa to stalo.Doteraz keď sme tú hračku posielali,každý si prosil bez toho kartónu aby zbytočne nenabral balík na veľkosti,ale opäť vina ja na našej strane ,že sme sa vás na to neopýtali. Z a vzniknuté problémy sa ospravedlňujeme a ak nam pošlete Vaše číslo účtu tak vam tie 0,80cent pošleme späť.