Bratislava - Staré Mesto    211     Profil používateľky
Bratislava - Staré Mesto    211     Profil používateľky
MILÉ MAMINY, nastávajúce maminy, milé zákazníčky a zákazníci :-)

Ďakujem, že ste nakukli do nášho obchodíku. Obchod Mummy´s little star ponúka sprostredkovateľské služby v oblasti obchodu. Špecializujeme sa na štýlové oblečenie a doplnky pre malé slečny a malých fešákov od najútlejšieho veku. V blízkej budúcnosti plánujeme rozšíriť ponuku aj o oblečenie a doplnky pre maminy. Máme širokú ponuku značkových i neznačkových vecí a módnych trendov. Tovar je NOVÝ dovezený z USA, Ázie, Holandska, Veľkej Británie a Nemecka.

Predtým než si u nás zakúpite tovar, prečítajte si prosím CELÉ PODMIENKY NAKUPOVANIA, uľahčíme si spoluprácu a predídeme tak mnohým zbytočným nedorozumeniam :-)

Každý zákazník pri vystavení objednávky dáva súhlas, že si prečítal celé OBCHODNÉ PODMIENKY a súhlasí s nimi.

1. SPROSTREDKOVATEĽSKÁ ČINNOSŤ
Sprostredkovateľská činnosť je činnosť podnikateľa vykonávaná za odplatu, ktorá smeruje k tomu, aby iná fyzická alebo právnická osoba mohla uzavrieť s treťou osobou zmluvu alebo určitú obchodnú záležitosť. Sprostredkovateľská činnosť môže byť vykonávaná na základe zmluvy o sprostredkovaní, v zmysle § 642 – § 651 Obchodného zákonníka, v ktorej sa sprostredkovateľ zaväzuje, že bude vyvíjať činnosť smerujúcu k tomu, aby záujemca mal príležitosť uzavrieť určitú zmluvu s treťou osobou a záujemca sa zaväzuje zaplatiť sprostredkovateľovi odmenu (províziu). Provízia je odmena obchodnému zástupcovi alebo inému sprostredkovateľovi za jeho činnosť. Príjem sprostredkovateľskej provízie, ktorý je pre podnikateľa príjmom v súvislosti s podnikaním, je zdaniteľným príjmom a je potrebné ho zaúčtovať a zahrnúť medzi príjmy podľa § 6 zákona o dani z príjmov

Sprostredkovaný - Asistovaný nákup zo zahraničia alebo tuzemska má odlišné obchodné podmienky ako klasické podmienky predaja alebo podomového predaja a zásielkového predaja, nakoľko NEJDE O PRIAMY PREDAJ TOVARU alebo o podomový a zásielkový predaj tovaru, ale o sprostredkovanie nákupu, prepravy a dovozu tovaru zo zahraničia. Nákupom tovaru formou služby asistovaného nákupu objednávateľ (zákazník) súhlasí s obchodnými podmienkami sprostredkovateľa.

2. NAŠA PONUKA
Niektoré kúsky oblečenia máme SKLADOM, iné sú NA OBJEDNÁVKU. Tie ktoré sú momentálne skladom, Vám hneď po nabehnutí prostriedkov na náš účet zašleme. Po obojstrannej dohode môžeme tovar, ktorý máme skladom zaslať aj na dobierku. NA DOBIERKU zasielame len registrovaným užívateľom s dodatočným počtom pozitívnych hodnotení.

3. TOVAR NA OBJEDNÁVKU
Objednanie tovaru prebieha na základe zmluvy o sprostredkovaní, ktorou sa sprostredkovateľ (obchodník = predajca) zaväzuje, že bude vyvíjať činnosť smerujúcu k tomu, aby záujemca (objednávateľ = zákazník) mal príležitosť uzavrieť určitú zmluvu s treťou osobou, a záujemca sa zaväzuje zaplatiť sprostredkovateľovi odplatu (províziu).
Zmluvou o sprostredkovaní sa rozumie OBJEDNÁVKA prostredníctvom, ktorej si objednávateľ (zákazník) vyberie produkt z našej ponuky a v objednávke uvedie presný výber- veľkosť, farba, počet kusov. Objednávateľ (zákazník) vloží/ prevedie na účet sprostredkovateľa dohodnutú sumu. Na základe potvrdenia o prijatí prostriedkov na účet, sprostredkovateľ vybraný tovar v mene zákazníka nakúpi a zabezpečí jeho zaslanie na adresu kupujúceho (objednávateľa/ zákazníka).
Po vzájomnej dohode môže sprostredkovateľ zastupovať objednávateľa (zákazníka) pri riešení prípadných problémov s predajcom (treťou stranou).

4. PLATBA ZA TOVAR
Za tovar v našom obchode sa platí vopred, resp. tovar, ktorý je skladom po vzájomnej dohode posielame aj na dobierku. Tovar, ktorý je na objednávku sa na základe inštrukcií sprostredkovateľa platí vopred prevodom na účet. Do poznámky k platbe je potrebné uviesť stručné informácie o zákazníkovi a o tovare (napr. L.Bellová bunda č.86.)

5. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY- ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Zrušenie objednávky objednávateľom (zákazník): Objednávateľ (zákazník) má právo stornovať objednávku bez poplatku a bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej úhradou na účet sprostredkovateľa.
V prípade stornovania objednávky, ktorá je už uhradená na účet sprostredkovateľa je objednávateľ (zákazník) povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú z dôvodu stornovania (prípadné poštovné + preukázateľné náklady).
Ak bol už tovar preukázateľne nakúpený od predajcu, ktorého si vybral objednávateľ (zákazník), tak objednávateľ (zákazník) znáša taktiež akékoľvek poplatky spojené so stornovaním objednávky u tohto predajcu (tzv. re-stocking fees, return merchandise fees, atď.)
Sprostredkovateľ uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo potrebné na základe objednávky objednávateľa (zákazníka) zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov.
Suma za stornovanú objednávku mínus oprávnené náklady sprostredkovateľa bude zákazníkovi odoslaná najneskôr do 15 kalendárnych dní od potvrdenia tejto sumy oboma stranami na účet objednávateľa (zákazníka). Prepravné náklady hradí objednávateľ (zákazník).
Zrušenie objednávky predávajúcim: Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
Ak objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (napr. spotrebiteľ neodpovedá na e-maily alebo telefonáty)
Ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa pre daný tovar.
V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote 14-tich pracovných dní, pokiaľ sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú na náhradnom plnení.
Ak zákazník pri platbe bankovým prevodom neuhradí objednaný tovar do 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky, predávajúci má právo stornovať objednávku.

6 . VLASTNÍCTVO TOVARU
Tovar je kupovaný na meno objednávateľa (zákazníka) a objednávateľ (zákazník) sa stáva výhradným vlastníkom tovaru od momentu jeho nákupu. Sprostredkovateľ sa v žiadnom momente nestáva ekonomickým ani žiadnym iným vlastníkom tohto tovaru, pokiaľ sa objednávateľ (zákazník) a sprostredkovateľ nedohodne inak.

7. DODACIE PODMIENKY

DODANIE TOVARU na adresu zákazníka
Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto- adresu zákazníka. Pri preberaní tovaru je zákazník povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované.

DODACIA DOBA
Vystavením objednávky zákazník vyjadruje svoj súhlas, že na objednaný tovar je ochotný čakať a že je oboznámený s dodacou dobou, ktorá je VŽDY uvedená v inzeráte.
NÁKUPOM v našom obchode AKCEPTUJETE TO, že ste ochotný čakať na dodanie tovaru (nami garantovaná doba dodania 15-65 dní, predpokladaná doba dodania 2-4 týždňe (mimo svetových a našich sviatkov a pod.). Tovar je dovážaný z rôznych častí Ameriky, Ázie, Európy lodnou alebo leteckou dopravou a rýchlosť doručenia tovaru ovplyvňujú tieto fakty.
Za seriózne považujeme, že pokiaľ je uvedená dodacia lehota prekročená, ihneď informujeme zákazníka o omeškaní. Zákazník sa môže v priebehu procesu objednávky informovať v akom stave je jeho objednávka, cez medzinárodný register zásielok som ochotná skontrolovať, kde sa tovar nachádza a následne túto informáciu poskytnúť ďalej.

Garantovaná doba dodania je 15-65 dní, predpokladaná doba dodania je 2-4 týždne (okrem svetových a našich sviatkov, výskytu nepredvídateľných výkyvov počasia atď.- napr. snehové búrky).
Nakoľko ponuka obchodu Mummy´s little star je z rôznych krajín, tovar je doručovaný lodnou i leteckou dopravou a celkový termín dodania je závislý od rýchlosti dodania tovaru od predajcu v tej ktorej krajine do skladu sprostredkovateľa. Za tento termín dodania zodpovedá predajca v tej ktorej krajine a nie sprostredkovateľ.

TOVAR DORUČOVANÝ KURIÉROM- LETECKÁ DOPRAVA
Obvyklá doba leteckej prepravy zo skladu sprostredkovateľa na adresu určenú objednávateľom je 10-12 dní. Tento termín dodania nie je záväzný, keďže preprava je uskutočňovaná treťou stranou a sprostredkovateľ za ňu nezodpovedá. Objednávateľ (zákazník) berie na vedomie, že pri plnení záväzkov sprostredkovateľa majú uvádzané termíny dodávok orientačný charakter a nie sú dôvodom na stornovanie objednávky.

TOVAR DORUČOVANÝ POŠTOU- LODNÁ DOPRAVA
Obvyklá doba lodnej prepravy zo skladu sprostredkovateľa na adresu určenú objednávateľom je 2-6 týždňov. Tento termín dodania nie je záväzný, keďže preprava je uskutočňovaná treťou stranou a sprostredkovateľ za ňu nezodpovedá. Objednávateľ (zákazník) berie na vedomie, že pri plnení záväzkov predávajúceho majú uvádzané termíny dodávok orientačný charakter a nie sú dôvodom na stornovanie objednávky.
V prípade, keď dodanie tovaru výrazne mešká, sprostredkovateľ sa zaväzuje v mene objednávateľa postupovať v zmysle reklamačných podmienok pošty konkrétneho štátu, odkiaľ bol tovar objednávaný. Tieto podmienky stanovujú termín na zistenie stavu, kde sa zásielka nachádza. V prípade, že sa zásielka nenájde, má objednávateľ nárok na vrátenie ceny poštovného a v prípade, že bol balík poistený aj na vrátenie poistnej sumy a to v termíne do 30 dní od oznámenia stavu, kde sa zásielka nachádza.

Za colné vybavenie zásielky je plne zodpovedný objednávateľ (ak sa nedohodne inak), pričom sprostredkovateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi všetky doklady na to potrebné a bezplatne poskytnúť poradenský servis. Sprostredkovateľ nenesie za colné vybavenie žiadnu zodpovednosť.

8. ZÁRUKA
Objednávateľ (zákazník) si vybral predajcu a výrobok sám a kupuje ho v takom stave ako je. Z toho dôvodu sprostredkovateľ neposkytuje na výrobok žiadnu záruku ani mu neplynie žiadna právna zodpovednosť s tým spojená voči objednávateľovi (objednávateľovi).

9. REKLAMÁCIE, VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy alebo vrátiť výrobok a žiadať náhradu v prípade poškodenia tovaru (zaslanie vadného tovaru, atď.) bude tovar vrátený predajcovi na reklamáciu na náklady objednávateľa (zákazníka), pokiaľ sa nedohodne inak.
V prípade, že sa predávajúci a kupujúci dohodnú na vrátení peňazí za tovar, kupujúci je povinný najskôr vrátiť tovar (nepoškodený, nenosený, bez fľakov, nepraný a s visačkami ako ho dostal) na adresu predávajúceho (najneskôr do 14 dní od obdržania tovaru), neskoršie zaslané zásielky nebude predávajúci povinný prevziať a predávajúci mu následne po obdržaní zásielky je povinný vyplatiť dohodnutú sumu spôsobom na ktorom sa dohodli.
Výmenu tovaru je možné zrealizovať prostredníctvom sprostredkovateľa alebo vo vlastnej réžii zákazníka (objednávateľa). V prípade výmeny tovaru prostredníctvom sprostredkovateľa je zákazník povinný strpieť náklady spojené s dopravou smerom k sprostredkovateľovi, k dodávateľovi a späť. Tieto sa orientačne pohybujú 1,45€ v rámci SR plus 18€ k dodávateľovi a 18€ späť k sprostredkovateľovi a 1,45€ späť k zákazníkovi. Pokiaľ sa zákazník rozhodne riešiť výmenu vo vlastnej réžii, je sprostredkovateľ povinný poskytnúť mi všetky potrebné kontaktné údaje na dodávateľa.

ROZMERY, VEĽKOSTI, KVALITA ATĎ.:
Všetky rozmery a fotografie, ktoré máme od dodávateľa, resp. máme z vlastných zdrojov k dispozícii sú vždy uvedené v inzeráte. Ak by Vám predsa len nejaký rozmer chýbal :-) radi sa ho pokúsime zistiť. Nakoľko máme tovar rozličných značiek aj neznačiek :-) číslovanie sa môže líšiť o európskeho. Ak máte akékoľvek pochybnosti, či trafíte správnu veľkosť, spýtajte sa, poradíme Vám. Všetky dôležité informácie, ohľadom kvality, materiálu, to ako tovar sedí, vyzerá atď sú vždy uvedené v texte inzerátu.

10. POŠTOVNÉ
Základné tarify Slovenskej pošty:
Doporučený list 2. triedy
Do 500g 1,45€
Do 1000g 2,05€
Do 2000g 3,05€

Doporučený list 1. triedy
Do 500g 1,65€
Do 1000g 2,15€
Do 2000g 3,15€

Ostatné tarify sú uvedené na stránke Slovenskej pošty, a.s.
V prípade, že hodnota tovaru presahuje 13€, odporúčam zásielku pripoistiť voči strate, nedodaniu alebo jej poškodeniu. Suma 13€ je maximálna výška, ktorú Vám Slovenská pošta vráti v prípade uznania reklamácie nedodania, straty alebo poškodenia zásielky. Za stratu, nedodanie alebo poškodenie zásielky podanej doporučene 1. alebo 2. triedou, poistenej alebo nepoistenej neberiem ako predávajúca žiadnu zodpovednosť.
Nedodanú, stratenú, poškodenú zásielku možno reklamovať formou písomného podania, ktorým zákazník uplatňuje zodpovednosť voči SP za nekvalitne poskytnuté produkty alebo služby. Reklamovať možno napríklad: nedodanie, nedodanie v lehote, poškodenie, úbytok obsahu a zničenie zásielky. Náhrady – kompenzácie, ktoré poskytuje SP zákazníkovi za opodstatnené reklamácie sú stanovené v osobitých podmienkach jednotlivých produktov a služieb alebo zmluvách. K reklamačnému listu treba doložiť: podaciu potvrdenku, ak bola k zásielke vystavená; potvrdenie o kúpe; prípadne fotodokumentáciu alebo doklady preukazujúce hodnotu vzniknutej škody, ktoré som ochotná na požiadanie zákazníkovi poskytnúť.

KURIÉR
V rámci SR je možná dodávka tovaru kuriérom (do 5kg je suma 5€). Výhodou služby je dodanie tovaru až k Vašim dverám do 24hodín od obdržania tovaru na sklad sprostredkovateľa. Pri tejto službe je potrebné poskytnúť nám Vašu kompletnú adresu a telefónne číslo, na ktorom budete v deň doručenia zastihnuteľní.

11. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Rešpektujeme Vaše súkromie. Avšak, aby sme Vám mohli ponúknuť plnohodnotné služby, potrebujeme poznať Vaše osobné údaje:
- Vaše meno, adresu, príp. obchodné údaje, ktoré sú nutné pre fakturáciu a identifikáciu platby
- e-mailovú adresu, príp. telefónne číslo pre komunikáciu s Vami
Preto sa v zmysle Zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov zaväzujeme pri zaobchádzaní s týmito údajmi:
-neposkytovať zverené osobné údaje zákazníka akejkoľvek tretej strane bez súhlasu zákazníka
- nepoužiť zverené osobné údaje zákazníka na komerčnú ponuku nesúvisiacu s týmto obchodom, bez súhlasu zákazníka
- vymazať osobné údaje zákazníka na jeho želanie bez udania dôvodu

12. SPATNÁ VAZBA
Po prebehnutí obchodu Vás prosíme aj o spätnú väzbu, jednak o prijatí tovaru a jednak o Vašej spokojnosti. Budeme tiež potešení ak nám pridáte hodnotenie predajcu.
Pozitívne hodnotenia nás samozrejme veľmi potešia a negatívne nám zase pomôžu zlepšovať naše služby.

NAŠI STÁLI ZÁKAZNÍCI majú u nás zľavy, o ktorých ich informujeme prostredníctvom RP (rýchlej pošty). Takisto maminy, ktoré uskutočnia svoj obchodík rýchlo, spoľahlivo a udelia nám hodnotenie dostanú na nasledujúci nákup zľavu.


V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Mgr. Magdaléna Kováčová
Krížna 147/30
931 01 Šamorín
mobil: 0907 704 261
e-mail: magdalena_kovacova@post.sk

živnostenský register: 210-31433
1. Kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)
2. Sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu

IČO: 47 723 823
DIČ: 1081561789

Prajem Vám príjemné nakupovanie :-) Magdaléna Kováčová
Zobraz celé podmienky
Kategória
Cena v EUR

0 inzerátov

Aktualizované
Zvoleným filtrom nezodpovedá žiaden inzerát