Volali mi z polície?

21. sep 2023

Prosim vás..som trochu dosť vydesená. Keďže este len študujem, nič som nespravila. Prečo mi volá toto číslo +421 961 101 000 o takomto čase. Ja som tu vyklepaná a neviem zavolať naspať. Podla vyhľadania cisla je to polícia, kriminálna polícia…ja neviem.

janai1
21. sep 2023

Mohla si zdvihnúť, vedela by si

autor
21. sep 2023

Volali tak 5 sekund a spala som už..zavolať sa mi už nedá

riesska123
21. sep 2023

neries, ak niečo dôležité dozvieš sa

autor
21. sep 2023

A neviete čo sa riesi na krajskom riaditeľstve? Naslo mi to že to k tomu patrí

kandelabra
22. sep 2023

No tak ak by nieco chceli predpokladam ze by zavolali o normalnom case, kedy sa da predpokladat ze volany zrovna nespi. Jediny dovod kedy by mohli volat uprostred noci je ak by to bolo nieco naliehave, ale pochybujem ze to by nechali zvonit len 5 sekund. Najpravdepodobnejsie mi pride, ze tvoje cislo niekto vytocil omylom a uvedomil si to az ked to zazvonilo, tak rychlo zrusil hovor. Kazdopadne kludne spi, keby nieco chceli tak sa ozvu este raz.

miamia04
22. sep 2023

Volali ti ešte ?

patus_2
22. sep 2023

Len kľud, ak nie o budú chcieť, zavolajú ešte raz.

skeblicka77
22. sep 2023

Zvyknú volať takto v noci, keď niekoho hľadajú, možno to bol dôvod.

patka06
22. sep 2023

Je to polícia Trnava - predpokladám, že operačné, nemusí to byť hneď kriminálka.
Ak niečo potrebujú zavolajú znova - nám takto volali asi 10x na číslo dcéry, písané na muža. Nedvíha cudzie čísla, ktoré vyzerajú "divne"
Nakoniec zavolali mne - išlo o riešenie dopravného priestupku
Volali ale cez deň - cez pracovné dni aj cez víkend.
V tvojom prípade si tiež myslím, že išlo skôr o omyl.

patka06
22. sep 2023

Opravujem nemusí to byť Trnava

valeria_h
22. sep 2023

Keď si nič neurobila, tak Ti to môže byť úplne jedno a nemáš dôvod byť vyklepaná. Ak to bola polícia, oni sa určite ešte ozvú.

lelelienka
22. sep 2023