Tehotná sestrička - oblečenie v práci

29. sep 2023

Dobry den prajem. Som tehotna v 25tt, pracujem ako sestricka v nemocnici na oddeleni. Doteraz sme mohli nosit co chceme, nikto to neriesil ale dnes prisla kontrola a nove usmernenie, ze mame nosit predpisove uniformy. Tricka som si vybavila, s tym som okej, ale zakazali nam nosit leginy ci teplaky, musia byt len rifle. Lenze! Mna rifle neskutocne tlacia a boli ma v nich brucho, tak isto aj tie tehotenske su mi neprijemne a rastie mi takym stylom, ze to by som si musela zaobstaravat rifle kazdy tyzden nove. Este sa popytam buduci tyzden vrchnej, ci ako tehotna nemam vynimku, pretoze roky predtym ked som robila v xxx firmach mali vzdy tehotne vynimky na leginy. Mate s tym prosim niektore skusenost? Lebo naozaj si neviem predstavit robit v rifliach tazke 12tky ked mam v nich bolesti... Dakujem krasne za odpovede a prosim urazlive komentare si nechajte - kazdemu nieco ine vyhovuje a nie som plačko, akurat naozaj som v praci vacsinu casu a je fyzicky uz sama o sebe narocna.

mikitilik29
29. sep 2023

Véd si kúp také tehotenské rifle vo farbe ako požadujú oni

anjelicek26
29. sep 2023

Tehotenske rifle, ja som len v 14.tyzdni ale v praci vela sedim, bez toho by to neslo...

autor
29. sep 2023

praveze som skusala tehotenske rifle nosit ale tak isto mi su dost neprijemne, neviem ci som mala zly typ ale aj tak🫤

haley7897
29. sep 2023

Nemal by zamestnávateľ zabezpečiť pracovné odevy ak ich požaduje? A teda aj z ohľadom na tvoj stav. Ci som z inej galaxie? 🙄

anjelicek26
29. sep 2023

Asi zly typ... ja nosim mamalicious a su velmi nizko vykrojene, vyslovene uplne pod bruskom, pohodlnne... https://www.mamalicious.com/de-de/product/20017... tieto mam najradsej

mamina7070
29. sep 2023

rifle su pre zdravotnu sestru nepohodlne urcite sa popytaj vrchnej

autor
29. sep 2023

@haley7897 zabezpecuje.. rifle aj vrchne tricka nam dali lenze tehotenske zevraj nemaju a tie klasicke ma tlacia 🤦🏻‍♀️

brnacik
29. sep 2023