Práca čašníčky a tehotenstvo

22. okt 2023

Ahojteeee chcela by som vedieť vas názor , pred týždňom som sa dozvedela že som tehotná z čoho sa nesmierne tešíme pretože sme sa pokúšali už 3 roky a konečne to vyšlo s pomocou lekárov. Pracujem ako čašníčka krátky dlhy týždeň 13 hodín. Behám od rana do večera bez prestávky neviem sa poriadne ani najesť. Myslite že je to bezpečne takto pracovať aspoň do 4-5 mesiaca? Dlhšie určite nie. Ale určite nechcem ohroziť babo, pracovali by ste alebo by ste išli PN ?

janinah
22. okt 2023

Podľa toho ako budeš vládať.

domkakvet
22. okt 2023

Zalezi aj ako sa citis a ci nemas zdravotne komplikacie, tiez uvidis ci to budes zvladat.

dzulli1980
22. okt 2023

Pokiaľ ste sa snažili 3 roky a podarilo sa len vďaka pomoci lekárov, predpokladám, že donosiť dieťa je pre Teba priorita ... išla by som na PN.

helen_167
22. okt 2023

Pnka

lenuska9999
22. okt 2023

Išla by som na PN, pre istotu. Ono nejde len o fyzickú aktivitu, ktorú vykonavas v práci keď si 13 hodín na nohách. Ale aj o stres a pri práci s ľuďmi je ho niekedy dosť 😄 a keď ste sa snažili 3 roky, tak by som pozerala na svoju psychicku pohodu. Napracujes sa v živote ešte veľa. Ale donosit bábätko je prirotia. Držím palce 🙂

len_nig
22. okt 2023

Ja osobne by som určite šla na PN, keď ste sa tak dlho snažili. Aj keď ťa tu isto zhejtuju nejaké baby, neriskovala by som absolútne. Držím palce a gratulujem ❤️

adeladulova
22. okt 2023

Ja som robila 15.5 hod kratky a dlhy tyzden tehotna az do 4 mesiaca. Potom som dokoncila 6ty mesiac na 8mickach. V pohode uplne. Ale mala som zdrave tehotenstvo, nevolnosti mierne, kolegovia mi pomahali, sef bol ustretovy k prehliadkam, poradniam atd.

oslo1
22. okt 2023

Som v UK, o pnke pocas tehotenstva mozes snivat.