Riešite darčeky pre svoju časť rodiny iba vy samostatne?

20. dec 2023

Ahojte, aj ja pridám niečo predvianočné, zaujímalo by ma či si darčeky pre svoju časť rodiny riešite vy samostatne a váš muž pre svoju časť rodiny samostatne?
U nás je to tak, že sme spolu 8 rokov a jeho časť rodiny mi v živote nezagratulovala na meniny, narodeniny, nikdy som od nich nič nedostala na Vianoce, takže ja sa tiež pretrhnúť nejdem, ja som im nemohla kupovať drahé dary lebo keď sme spolu začali chodiť, tak som bola ešte VŠ študentka a bola som rada že si z brigády zaplatím intrák a mhd, takže teraz zagratulujem keď si spomeniem a kupujem sem-tam niečo malé svokre, lebo si hovorím že nebudem nevychovaná, aj keď ona mi to nevracia. Tak som si povedala že ja im na Vianoce tento rok nekúpim nič, celkovo nie som za dary pre dospelých a muž má obrovskú rodinu, takže by som skrachovala, rieši si to iba on zo svojich peňazí.
Na druhej strane, ja rodinu nemám, mám už iba rodičov a som jedináčik, takže mi vždy dopriali a teraz im to ja vraciam, takisto doprajú aj môjmu mužovi, minulý rok dostal od nich na Vianoce značkovú bundu a tento rok vyhrali v súťaži masážnu pištoľ a muž stále do nich “zo srandy” hučal že on by ju chcel, tak mu ju nakoniec moja mamina dala síce ešte pred Vianocami, ale brala to ako dosť hodnotný dar.
Tu však prichádza pravidlo každý svojej rodine, takže on im tiež nič nekupuje a nechápe rozdiel v tom, že jeho rodina mi dáva ignor a veľké 💩 a musela by som kupovať dary 20+ členom, a že moji rodičia mu vždy niečo kúpia aj na iné sviatky a mamina už bola minulé Vianoce dosť smutná, že ani úplnú maličkosť im on sám od seba nevyberie, jej nejde o to materiálno, ale že oni sa snažia a spomenú si na neho a berú ho ako člena rodiny a on je ako taký mumák, takže ja zvažujem tento rok že buď kúpim niečo navyše za neho alebo sa s nimi dohodnem nech mu už nič nedávajú na žiadny sviatok, lebo ozaj neviem ako toto vyriešiť k spokojnosti a kto je vlastne ten zlý…

anjelicek26