Je to šikana na pracovisku?

8. dec 2023

Ahojte, pracujem ako vedúca predajne v potravinách už skoro 6 rokov. Práca ma baví - alebo skôr bavila. Dostali sme novú oblastnú manažérku, ktorá je strašná. Nevie sa ku nám správať, kričí, na predajni nás zhadzuje štýlom, že fuj, vyzerá to tu ako veľká grcka, nadáva a vyjadruje sa o druhých z celej firmy strašne. Napríklad má seberovnu kolegyňu, tiež oblastnú a povie, že jej ľudia sú (nadávka) alebo že pani, ktorá má na starosti lahôdky je (nadávka) no a takto sa vyjadruje. Týmto ľuďom to nepovie do očí ale takto sa o nich vyjadruje. Je vo svojej profesii dobrá lebo celkom plní ciele ale nečudujem sa keď sa jej všetci bojíme. Ja si kvôli nej hľadám druhu robotu. Mne je zle, boli ma žalúdok a mám z nej stres a strach. Môj zástupca si tiež hľadá novú pracu. Len neviem či mám byť ticho a napísať si výpoveď a odist alebo to mám riešiť? Dá sa toto vôbec riešiť keď celé sefstvo je na jej strane? Mám voľno a ona mi nadáva keď jej nedvihnem mobil, zhodí ma slovné a vynada mi. Pri najbližšej návšteve mi to dá pocítiť. Naozaj mám strach z nej. Neviem čo robiť. Nechcem si zničiť zdravie kvôli takejto žene. Ona je vo firme asi tri roky ale menili rajčiny tak ju dali nám. Viem, že mala v minulosti sťažnosť za jej správanie. Čo mám robiť aby mi úplne neznicila život prípadne mi nerobila problemy v novej robote 🙁

melanta
8. dec 2023

Preložili ju inam preto, že boli na ňu sťažnosti. Sťažujte sa aj vy. Prečo by si si mala nervovať život kvôli takejto osobe? Máš vedenie, treba sa písomne sťažovať, popísať presné a na slovo konkrétne záležitosti.

viestta
8. dec 2023

Aj na ma svojich nadriadenych, treba sa nanu stazovat u nich. Zijeme v 21. storoci, nikto nema pravo vyjadrovat sa o inych slovami, ktore slusny clovek nema v slovniku.

pribinak
8. dec 2023