5 ročná nepozná čísla ani písmená a nedokáže sa naučiť

katulka1141
5. aug 2018

Ahojte moja dcerka ma 5 rokov.uz dlschie mam ppdozrenie,ze nieco s nou nie je celkom ok.grafomotorika jej celkom dobre ide.no cisla a pismena su nocna mora.vsetko sa snazim ju naucit v ramci hry ci aktivty.uz 3 den trenujeme cisla no aj napriek mnohym aktivitam ma v tom poriadny gulas.ak sa spytam napriklad ,aby mi povedela zvieratko ,ktore zacina na m.ona tie pismenka na zaciatku vobec nepocuje.veci ,ktore budbepocuje

katulka1141
autor
5. aug 2018

@katulka1141 bude potrebovat do skoly.je to naznak nejakej poruchy.ci ju mam nechat tak.

melody5
5. aug 2018

Nie som odborník, ale má len 5 a čísla s ňou nacvičuješ len 3 dni...Nechaj ju chvíľu tak, možno bude len potrebovať viac času, možno nie je proste ešte zrelá. Ako je na tom s inými schopnosťami, vie prerozprávať príbeh napríklad?

tatianaba
5. aug 2018

Ma este rok v skolke pred sebou? Lebo tymto veciam sa budu venovat az v tej predskolackej triede. Ucitelka ti isto povie,ak sa jej nieco nebude zdat. Niektorym detom to ide tazsie,niektorym lahsie.

luciskooo
5. aug 2018

@katulka1141 fuuu... už 3 dni 🙂 nie je možné naučiť dieťa týmto znalostiach za 3 dni a taktiež nemusí dieťa v 5 rokoch vedieť rozlíšiť izolovane písmena v slove a ešte aj take slovo vymyslieť.. neviem či chodí tvoja dcéra do škôlky ak hej tak sa to rôznymi spôsobmi učia ak nie posielam link kde si môžeš trochu precitat o fonematickom uvedomovani a skúsiť to trosku inak.. http://www.ako-spravne-pisat.sk/fonematicke-uve...
prajem veľa zdaru a hlavne trpezlivosť ;)

jumama
5. aug 2018