icon

Mamičky prosím vysvetlite svojim deťom ( ak ste už nevysvetlili) ako sa správať na detských ihriskách.To je neskutočne ako sa chovajú niektoré deti,je im jedno ,že druhé dieťa sedí na smykacke a práve sa spúšťa,nieže by išli po schodíkoch,ako sa má,ale oni idú hlava nehlava rovno po tej smykacke,je im jedno ,že tomu dieťaťu postupajú na bruško na hlavu,hlavne, že sa dostane hore... katastrofa.A myslím,že chyba je v rodičoch,lebo nič mu nepovedia,a to píšem o starších deťoch...robili to 5-8 ročné deti,ktoré by to už mali vedieť.Mojmu 2,5 ročnému som to povedala raz a viac krát to neurobil,ale čo z toho keď normálne boli len 4 deti a zvyšné sa chovali otrasne...za to nič nedáte ,keď im vysvetlite ako sa treba chovať,čo sa robí a čo nie,pokiaľ to teda aj vy viete...😉

avatar

Ak to dieta urobi dvakrat, upozornim dieta a je mi jedno ci tam ma mamku ci koho, zjavne ten rodic je rad ze ma klud na lavicke, ziadna kontrola.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@katek22 presne tak,jedno dieťa sa koli nám rozplakalo a druhé ospravedlnilo,asi ťažko prijali,že im cudzí človek hovorí ako sa má chovať.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

Neviem ci to rodicia pochopia, je to asi na kazdom ihrisku, aj ked v obmenach veku ci spravani. Obcas su pritom aj rodicia a nic nespravia, dokonca mne povedali, ze ved su to len deti co by som ako chcela 😀 no asi pukance 😂

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@lucindamax hej ,su to len deti,tak je jedno ,že druhému stúpajú po hlave ,veď sú to deti...😂 Asi neviem čo by som jej povedala nato...

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@19ivet19 úplne s tebou súhlasím. moja mi to začala robiť teraz, má niečo cez 7. celé "útle" detstvo mi to nerobila, hovorila som jej, aké to je škaredé, že tým sa šmýkačka špiní a ničí a že môže niekomu či aj sebe ublížiť....atď...ALE... robili to všetci, začala to robiť aj ona. faktom je, že ju vždy upozorním a potom s tým prestane. Ale ako píšeš. Chyba nevychovaných rodičov, ktorí nevedia vychovať svoje decko. potom aj ostatné deti to chcú skúsiť a môžeš robiť čo chceš, nezabrániš tomu. uvidíš, keď tvoje dieťa bude vidieť - neskôr, že to iní robia, bude to skúšať. tým, že je naučené, že sa to nesmie, tak na tvoje upozornenie sa zháči a prestane. ale, žiaľ, nepôjde mu do hlavy, prečo iní môžu a ono nie ☹ je to smutné. čo sa týka výchovy ako takej, tak zlaté 80-te a skoršie roky ☹ tak prajem ti, aby tvoje deti naozaj pochopili, o čom im hovoríš, pretože iba tak sa tu môže ešte aký-taký poriadok udržať.... 🙂

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@lucindamax asi pukance z tých detí 😀

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@19ivet19 ach, a ešte som zabudla na ďalšiu súčasnú obľúbenú detskú činnosť, ktorú majú zjavne rodičia na háku a to je hádzanie kamienkov na tie šmýkačky a sledovanie ich samovoľného spúšťacieho pádu smerom dolu, ako nám to hovorí aj samotná gravitácia 🙄

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@panelacikova ani presne,veď aj môj tadiaľ začal chodiť ,zvýšeným hlasom som mu pohrozila ,že sa chodí po schodíkoch,posluchal ale chudáčik nešlo mu do tej malej hlavičky ,prečo to druhé deti môžu...

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

v takomto prípade by som si zasrana pekne podala a tupá mamička na lavičke nech si o mne myslí čo chce. ja už fakt nechápem, ako môžu byť rodičia tak ľahostajní ku všetkému čo ich deti robia.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar
Odpovedz
10. júl 2017
avatar

Som rada,že nie som jedina komu to vadi.Noemalnw si niekde pripadam,ako z inej planety.Mam uz 12r.slecnu,ale od malička som do nej hucala nesmies toto,takto sa nerobi..a ostatne to mali na haku.Ved su to deti a bla...Ale ako sa to naucia ak nie od nas?Ako dnesni rodicia nechavaju rozhodovat deti co a ako no to je sila.Ved preto sme rodicia aby sme ich usmernili aaa jedna vychovna po zadku este nikoho nezabila.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@panelacikova akože prianiam sa že tie kamienky mne osobne nevadia. Veď nech si ich púšťajú dole smykackou. Kým to nikoho neohrozuje tak prečo nie. Robila som to aj ja keď som bola malá a nezdá sa mi že by som bola nejaký delikvent.s ostatným hľadom slusneho správania sa na ihrisku, súhlasím. Aj keď môjmu 4,5 ročnému dovolim ist aj hore po šmýkačke keď na nej nikto nie je.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@19ivet19 ja my vzdy poviem, ze to, ze to robia ostatne deti nie je tiez pekne, ale nemaju maminu ci tatina, ktori by im to povedali. A mne sa to nepaci, takze to robit nebude. A tiez chce skusat, ale staci moj pohlad a prestane. Dokonca uz teraz on vysvetluje detom, ze no good, ked hadzu strk na smyklavku. No, ale je to tazke.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@ivanapetrasova nuž, sto ľudí, sto názorov. neublížia, nehovorím, ale opäť sa na to pozri z hľadiska stavu danej veci na detskom ihrisku. dnes sú to kamienky, keď bude mať 15 môžu to byť šutre.... ide o princíp ☹

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@19ivet19 ja upozorňujem cudzie stale. Bezne aj zdrapim za plece a zvysim hlas. Ziadnu ujmu zatial nikto neutrpel. A som rada, ked mojho tiez upozorni nikto druhy, ak to prehliadnem. 😀 lebo to ma na neho väčší vplyv. 😀

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

Mojim som to ľahko vysvetlila,ťažšie je to vysvetlovať, keď sú tam rodičia.Skúšala som to potom takou hravou formou.....že som cudzím deťom hovorila že šup-šup okolo-akože ich naháňam.Bežne sa mi stávalo, že ja som dávala pozor nielen na moje 2 ale ešte ďalšie 4 deti na ihrisku😁Domou som išla uťahaná ako kôň a iné maminy boli oddýchnuté 😃

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

mňa keď sa dcéra spýta, že prečo to a to ona robiť nesmie a ostatné deti to robia tak jej pekne nahlas poviem - preto lebo ich rodičia nenaučili ako sa majú slušne správať. to by ste mali vidieť tie pohľady. už sa mi aj stalo, že dotyčná mamička hodila nejakú blbú poznámku a zobrala synáčika a odišli a bol na ihrisku pokoj 🙂

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@panelacikova ano aj hore smykalkou behaju 12-13 aj starsie lebo ich nik nenaucil od mala,ze sa to takto nema a ta smyklalka nieje na to stavana a potom to vyzera ako vyzera😑

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

..kazdej mamicke vadi nieco ine. Preco ked nik nie je na smyklavke a v blizkom okoli nemoze dieta pozerat ako padaju kamienky dolu.. jasne nemoze hadzat ked su tam ine deti.. a po smyklavke vylieza kazde dieta. Skusaju co dokazu.. ked nikto nie je preco by nemohol.. jasne ze ked ide niekto za nim tak sa chodi dokola po schodikoch.. urcite by som nenechala deti aby maleho poslapali.. ale... ved nech tie deti ziju, skusaju.. my sme take krasne hojdacky a preliezky nemali a vymysleli sme si svoje.. z hojdaciek sme si spravili preliezky a nikoho nezaujimalo ze na tento ucel ta hojdacka nie je..

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@ivanapetrasova prepáč, ale to čo dovolíš deťom nie je trošku cez? príde ti normálne ak decká púšťajú kamienky po šmyklávke alebo lezú po nej hore? ak je v parku zaskákaná lavička, tak si na ňu sadneš? myslím, že nie. a o takomto princípe je aj šmyklávka. ak je zaskákaná od topánok, pustíš na ňu svoje deti nech pekne ten bordel poutierajú o svoje veci??? berem, že šmyklávka vonku nnie je úplne hygienicky čistá, lebo sadá na ňu vonkajší prach ale zaskákaná od topánok teda naozaj nemusí byť.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@panelacikova ale tak zase kľud 🙂 aj prílišné zakazovanie môže byť kontraproduktívne. Poznám deti ktoré pri rodičoch sú ako anjeliky lebo sú rodičia prísni a akonáhle sú bez dozoru tak skúšajú všetko čo majú zakázané. Takže na všetko sa dá pozerať z dvoch uhlov. Tak isto môže dieťa ktoré v detstve nehodilo kamienok zo smykalky, hádzať po ľuďoch sutre, lebo zrazu už je "veľké" a nemusí robiť čo mu rodič káže. A dieťa čo sa dosytosti nahádzalo kamienkov pod dozorom rodica už nemá potrebu v 15 hádzať sutre ani nič iné 😉

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@beata149 raz som videla pred domom takúto scénku. bola nedeľa a rodinka šla z kostola, z diaľky sa dievčatko v pekných šatočkách rozbehlo, aby sa šmyklo, zrejme mu rodičia dovolili. pár razy sa šmykla a keby si ju videla potom.... takže aj o tom to je. ja osobne nemám chuť utierať šmýkačku či prať krásne veci len preto, že iné deti po nej šliapu alebo hádžu na ňu kamienky... takže keď je dcéra oblečená čo i len trošku slušnejšie, tak ju tam radšej nepustím. až v starých legínach...

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@geokatka práčku predpokladám máš. Ak ideš s dieťaťom na smykalku, skús ho nevyobliekat ako na svadbu a máš po probléme 😂😂

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@ivanapetrasova ja som úplne pokojná. ja mám dieťa vychované, takže sa usmievam 🙂 a čo je paradoxné tomu, čo uvádzaš ty, tak práveže moja dcéra si najviac dovolí pri svojom otcovi. druhá v poradí som ja.... samozrejme, ja si ju ukočírujem. cudzích poslúcha úplne na slovo. či je to učiteľka, či susedka, hocikto, kto jej niečo povie alebo ju upozorní, moje dieťa nemá problém poslúchnuť. a napíšem ti tak, že som šťastná, že je taká. príliš priebojné dieťa by mi radosť nerobilo. keď príde ten správny čas, tak si myslím, že aj ona bude riadna papuľka 🙂

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

Deti su vseobecne neohladuplne, ale ono to ani tak nesuvisi vzdy iba s vychovou, ako skor proste s celkovym nastavenim a nezrelostou. Deti este nedokazu brat ohlad, sledovat vsetkych naokolo, dieta vidi hlavne seba a sleduje svoje ciele. Je ale pravda, ze vela rodicov ma tazko v pazi. Ja som kvoli tomu vyrazne obmedzila chodenie na ihriska, lebo to sa neda. Deti sa tam kopu navzajom na smykalkach, rodicia nikde, ja som tam ako na ihlach nonstop...

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@blondiee83 samozrejme, že ho nevyobliekam ale určite ho ani nenechám šmýkať sa po zaskákanej šmyklávke aby sme kvôli nejakým nevychovancom išli domov ako prasiatka. a ako som spomínala ten príklad s lavičkou v parku, ty by si si tiež určite ani v teplákoch na takú lavičku nesadla. či???

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@vespertine pravdu povediac, vystihla si to celkom dobre. ja som sa tiež dosť vyhýbala ihriskám do jej cca 4 rokov... pre neohľaduplnosť iných detí a nezrelosť ich rodičov...

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@geokatka nerobím z takýchto veci vedu. Mam vlhcenr-ked je špinavé, utriem. Deti sa majú hrať a tešiť sa, nie dávať si pozor, aby si náhodou nezaspinili šaty. No bože, vyperiem, keď nevyperiem vyhodil, kúpim nové. Tvoje dieťa ani do piesku nemôže ísť, lebo sa zašpiniť? A má vôbec nejaké detstvo? Či môže len zdiaľky pozerať?

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@geokatka aj ja dovolim mojim detom lozit opacne ked sa nikto iny nesmyka a este smykacku nikdy "nezaskakali". Ved ked sa smyka normalne tiez tam ma nohy v topankach a ked je blato tak sa nesmykame. A to chodime na ihrisko aj v bielom tricku. Neviem cim by tu smykacku tak strasne zaspinili, to musela byt mokra alebo blatova ked po jednom smyknuti mala spinave saty. Ty sa na smykacku ani nepozres kym ju tam pustis?

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@beata149 ale ano máš pravdu,nech skúšajú čo vedia...ale aby sa šmyklo 2 ročné dieťa a 8 ročné mu stúpalo na brucho a na hlavu mi príde už trochu cez...

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

Nechcela som týmto statusom dosiahnuť to aby ste sa teraz vy mamičky hádali...iba to aby deti brali ohľad nato čo sa má a čo nie...každé dieťa skúša to je jasné ,ale vedme ich k tomu nech sa nespravaju tak sebecky,že myslia iba na seba ,a po druhom dieťati poskacu...

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@panelacikova tak som rada že si spokojná a kľudná. Ja som tiež. Veľa šťastia tebe aj tvojej rodine prajem.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

no ja som tiež mala incident na ihrisku keď môj malý 5 r. sa hral s väčšími dievčatami v piesku a môj malý sedel pod lavičkou na piesku a prišiel tam nejaký 8 ročný zasran a začal mu zo zadu sácať do hlavy až ho dopredu hodilo samozrejme, že začal plakať aj topánočku si naopak obul chudáčik... Samozrejme že to som vidieť nemala nabehla som tam za ním a taký frajerik bol pred dievčatami, že ako som sa doneho pustila tak sa skoro rozplakal naložila som mu riadne a môže byť rád že nedostal neznášam toto a keby sa prišla jeho mamička stažovať tak schytala by aj ona.... Nebojte sa chlapec sa určite mamičke nepochválil 🙂

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@blondiee83 nie moje deti sa nemusia pozerať z diaľky na pieskovisko ani ihrisko, ale učím deti aby vedeli kde sú hranice, čo sa môže a čo nie. a nevychovávam z nich stádo divých volov.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@geokatka jaaaaaj jasné že vždy sa da chytať za slovíčka 😉 a porovnávať smykalku a lavičku... Nie nesadam si na špinavú lavičku. A moje dieťa po lavičkách ani nebehá. On totiž nie je nevychovany a ani hlúpy. Dokáže pochopiť že po lavičke sa nebehá a že po šmykľavke môže ísť hore len keď tam nik nie je a ak ju zaspini tak ju aj utrie. A dokonca vie poďakovať, zdraví sa a minule pomohol sám od seba dievčatku ktoré nevladalo otvoriť dvere v obchode. Takže verím že kvôli kameňom na šmykľavke z neho delikvent nevyrastie.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@geokatka a máš už vôbec deti? Či sa tu len hráš na dokonalu a zatiaľ poznáš len teóriu?

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

problemy niektorychzien ma udivuju 😀 fakt .- hovoris, ze rodicia maju ucit deti slusnositi - ak nazves ine matky tupane - myslim, ze ty tiez nie si moc slusna ;) a btw treba nechat aj deti aby si to medzi sebou vyriesili adekvatne veku - a nestat im za zadkom.. by si sa cudovala co robia v skolke , ked tam nemaju rodicov .

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@panelacikova aha takze ty deti mas v nejakej bubline ,aby sa neumazali? 😀 omg to sa mi asi sniva toto

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

Ja idem s mym na piesku smykal sa aj na smykalke chodi dokola skusa aj hore vyliezt to sa mu nedari skusa a zakazdadym ked sme tam sami preco nie a poviem vam nie je smykacka doskakana nechodi tam s blatovymi topankami a smykne sa a zakazdym ho.musim kupat a prat mu veci ked ideme z pieskoviska a nerobi mi problem zapnut pracku neperieme v rukach nenane z toho taku robotu ako volakedy deti su deti potrebuju sa rozvijat aj pohybovo pokym su tam sami precoby nemohli nikomu neoblizuju ine je ked je tam kopec deti ono sa to skriabe hore po smykacke a druhe musia cakat to vadi aj mne to upozornim ze sa chodi okolo ze su tu aj ine deti a posluchne ... zalezi od dietata ake je ci si da povedat ci nie ,ale zatial som sa nestretla s detmi ktore by po upozorneni neposluchli

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

Podla mna vobec nie je problem ze deti chodia na smyklavke v protismere ani to, ze sa zaspinia. Najdolezitejsie je naucit ich davat pozor na ine deti a respektovat, ze ak na ihrisku nie som sam, pravidla su striktnejsie.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@marcelatje 👍 presne si to vystihla 🙂

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@linduska86 len autorka tu spomina 5-8 rocne voci 2,5 rocnemu.. to akoze vacsie deti nepotrebuju dozor a mozu sa chovat ako chcu len preto ze su samostatne ale casto bohuzial nevychovane... V skolke nech si riesia konflikty so seberovnym ale na ihrisku su aj mensie deti a tie casto doplacaju na nevychovanost starsich a hlavne, ked ich matky sedia 10m dalej na lavicke, rozpravaju sa a fajcia 🤦🏻‍♀️ Ja som tiez uz alergicka na ihriskove deti, lebo ako tu vidim, tak vacsina slusnych mamiciek tu sa radsej vyhyba ihriskam, lebo na to nemaju nervy a potom tam ostavaju tie ostatne.. (nemyslim vseobecne vsetky, casto stretnem aj slusne deti s rodicmi) .... kamienky a spinu na ihrisku neriesim, je to ihrisko... Len neohladuplnost starsich deti a ignoracia lahostajnych rodicov je strasna 🙈

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

Neda mi nevyjadrit sa k danej teme. Na kazdom ihrisku su pokyny a z bezpecnostneho hladiska je ZAKAZANE chodit na smykalku v protismere! Hadzat kamienky je tiez nebezpecne kvoli ociam. Takze ak vyuzivame verejne priestranstvo mame sa vsetci drzat pokynov urcenych k uzivaniu daneho ihriska. Kto s tym nesuhlasi nech tam nechodi.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@blondiee83 nehrám sa na dokonalú a nepoznám len teóriu ale aj prax 😝 😉

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@akdalv333 ja si svoje dieta ustrazit viem - vie co moze a co nemoze na ihrisku robit ;) ale netreba vsetkych hadzat do mecha a ked uz tak to treba riesit v danu chvilu s danou matkou, otcom a nie na modrom koni ;)

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

a ked uz nepocuvaju tak ich treba nechat pokial sa nestane tragedia potom sa tie matky poucia ;)

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@linduska86 Tak v tom pripade tato debata sa netyka vas a vasich deti samozrejme 🙂 su to deti a hraju sa a robia aj hluposti 🙂 ide skor o tie co skutocne zneprijemnuju aj hodinu stravenu na ihrisku.. Ked aj ja musim s dietatom neustale ist niekam inam lebo sa tam chudak nemoze ani pohnut bez toho aby ho furt starsie deti nesacali a nebrali mu veci.. Pricom rodicia su niekde ktovie kde.. o take deti ide.. 🙂

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@akdalv333 pozname 🙂)

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

Ja mam stastie my tu na dedine mame skolku a dve smykacky co sa da smykat len na jednej a pieskovisko a vacsinou su tam deti jak.moj 2-4rocne starsie chodia vecer si sadnut na hojdacku a behaju na bycikloch bez rodicov po celej dedine a chvala sa mi nestalo este aj ked sa hrali spolu zeby neposluchli ked uz moc vystrajali a vacsinou sa drzia dalej od malych deciek to zalezi aj na dietati ake je ..my mame klud nelubim chodit do.mesta na ihriska sice je tam toho viac ale niektore deti si nevsimaju okolie hladia len na seba

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@linduska86 dievčatku sme povedali,aj pred jeho mamou...a kde bola mama druheho chlapca ,ktorý sa stveral po smykacke keď sa práve spúšťal môj malý ,tak to fakt netuším...😉Dala som to tu preto,lebo je tu veľa mamičiek,aby si uvedomili ako sa vlastne správa na ihrisku to ich dieťa.

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@19ivet19 niektorym mozes hovorit ako do otvorenej skrine a nic ;)

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

@19ivet19 ved som napisala ze aby po sebe sliapali, to fakt nie.. to by som mojho dala do laty a cudzie tak isto..

A baby... ako vazne? Dieta zaspini saty? Na ihrisku???... teda.. ja necham kludne maleho aj do kalize skocit, ci po blatovom poli prejst.. ved mam pre boha ziveho pracku.. ved ukracujete dieta o detstvo.. ci len do nakupneho centra kde sa ide v ponozkach a je cistucko? Nech sa paci.. a ked okaka vtacik tu smyklavku tak co? Prestanete chodit na ihrisko? Ci najprv prejdete cele ihrisko kde je nejaka spinka a vlhcenym utierate? No... z niektoruch komentov mam dost pardon.. ak ma stretnete na ihrisku tak ma tymi kamienkami neukamenujte.. zo svojho dietata nespustim oci.. pokial robi nieco nevhodne, upozornim, posluchne. Neposluchne, odchadzame. Bodka. Ale tieto priklady co sa tu uvadzaju...

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

Môj bude mať 5,5 roka. Čo robí na ihrisku? V prvom rade na ihrisko chodí v starých veciach, nie slušných, deti sa majú riadne vyhrať a nie aby som skákala vždy pri všetkom, pri čom sa môže zašpiniť.
A áno, tiež chodí v protismere na šmykľavke,podotýkam keď tam nikto nie je. A áno, ako mladší, hádzal aj kamienky na šmykľavku, tiež keď tam nikto nebol.
Je nevychovany galgan? Raz prišiel k hojdačke pre malé deti chlapček, odhadom 2r a čakal kým príde jeho mamina a pohojda ho, o minútu neskôr sa tam zjavil oveľa väčší chlapec, ktorý sa vedel vyštverať na hojdačku a chcel maličkého predbehnúť. Môj syn to sledoval z diaľky a vieš čo spravil? Na polku ihriska začal kričať na staršieho chlapca, nech sa nepredbieha, že ten maličký tam bol skôr a čaká na maminku.. asi toľko k teórii nevychovaneho dieťaťa ..

Odpovedz
10. júl 2017
avatar

no u nas je taka moda, ze vsetky deti chodia hore po smykacke, velke male, takze aj moj 2rocny. sme tam viac mamin a ziadnej to nevadi, ale sem tam pride nejaka, co ma dievcatko vyobliekane a ta ma komentare. samozrejme deti skusaju, a keby si robili zle zakrocime, ale to ze chodia hore dole po smykacke fakt neriesime. a ano aj bager s kamienkami si vytrepu a pustaju po smykacke, ale tak sa deti valaju po zemi vsade. my chodime v teplakoch teda von a potom pracka a vana. ked ideme v rifloch niekam, tak nejdeme na ihrisko. a ak stretneme niekoho a skoncime tam, tak pocitam s tym, ze sa zaspinia. mam dvoch chlapcov a sediet na lavicke nebudu

Odpovedz
13. feb 2019
avatar

@gemini255 ja napíšem nič o oblečení... Ja som pisala, že keď sa malé dieťa spúšťa, staršie deti, oveľa staršie sa chovali ako keby tam to dieťa nevideli... Bolo jedno ci mu stupni na hlavu, na ruku... To mne vadí... Ze sa deti nevedia normálne chovať, nie, že sa zaspiní... Keď idem s nim na ihrisko, tak je to asi normálne?.

Odpovedz
14. feb 2019