@rira nie nemám už na to v mobile miesto
@blackcat8885 aha tak to neviem lebo ja to robím na telefóne,ale nikdy som to nerobila dopredu,ale až potom keď som mala doklad od zubára
@blackcat8885 Normálne ked vam zubar vystaví doklad tak si ho odfotite a pridate ako prílohu. A samozrejme treba vypisat ostatne veci. Robila som to normalne cez internetovu pobocku nie cez aplikaciu. 4x a 4x mi peniaze vratili. Cize az po osetreni, deň vopred to neviem ako.
jej ale nejde kliknut na OK rozumiem, Oto Kiraly mi normalne naslo v mobilnej appke, cize v tom to nie je @blackcat8885 asi ste skusali viackrat tipujem a napriek tomu to nejde, bude tam nejaka zrada, obcas pomoze prihlasit odhlasit alebo zajtra zavolat na infolinku, nech to pripadne zadaju oni
@hivanik ja idem v utorok
@zuzula118 zoznam mi neukazuje žiadny
@petamich áno viackrát no nič skusim zajtra alebo zavolam no na infolinku je vždy problém sa dovolat aspoň čo som predtým skúšala
@znava mne v r 2019 tiež vrátili ale deň predtým som si tlačila nejaký papier cez túto stránku a potom som dala aj doklad o zaplatení do prílohy teraz mi nič ďalej nejde
@blackcat8885 ja som skúšala a išlo mi to
@blackcat8885 Pred 3 týždňami som bola u zubára, spravila som to ako som pisala, nie vopred ale potom ako som prisla od zubára a peniaze už mám na účte.
@zuzula118 tak mám to dať po návšteve zubara?
Lebo to ok rozumiem mi ide označiť ale ďalej sa nič nedeje tak neviem
@blackcat8885 môžeš nechať aj takto už, keď budeš mat blok doložis údaje z bloku a foto. Kedysi sa muselo pred návštevou aktivovať, tento rok to už konečne zmenili a dá sa do 3dni od návštevy zubára požiadať o preplatenie aspoň tak bolo vysvetlene na FB od Dôvery, lebo sa ľudia na to stazovali a zabudli si to aktivovať ako šli k zubárovi.



Nemáte aplikáciu na mobile ?