icon
1 / 1
avatar

Ja som parovala a nemala som tam ani simku a islo to.

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

my máme iné, ale pointa bola z telefonu, kde je apka, poslať sms s číselným kódom, ktorý sme vydedukovali podľa návodu a internetu do hodinky a až po tej sms sa spárovali.

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

Skus hodinky vypnúť a znova zapnúť malo by to ísť

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

@marhel už aj dve sme poslali, o tých kodoch viem, stále nič 🤦‍♀️

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

@ana2911 veľakrát skúšané

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

@janulka54 tak to by som chcela vidieť, bez snímky tieto nejdu, keďže sa má dať z nich telefonovať a posielat sms

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

A čo je to za model?

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

@dada1984 tak ešte kontrolná otázka, dáta sú povolené a správne nastavené na karte? To vypnutie a opätovné zapnutie môže pomôcť. Alebo vybrať kartu a ešte raz vložiť. Mne to na začiatku tiež blblo, ale potom sa to rozbehalo.

Odpovedz
21. nov 2019
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@dada1984 - na simke si zrušila pin kód?

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

Simka je aká?nám na podobných hodinkách nefungovali dáta na 4ku.dalo sa.volat ale data nefungovali.ine sim fungovalo všetko ako malo

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

@slniecko103 ježiš áno 4ka,myslis že keď zmením operátora, pôjde to?

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

@cinocka jasne, bez toho6sa do hodín ani nedostaneš

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

@marhel všetko skusane viac razy, sim fungovala v mobile5aj s dátami ale v hodinách nie

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

Ja neviem baby, som už z toho na nervy, stáleli 40€,to sa predsa nedá lenc tak nechať

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

@slniecko103 a presne ako píšeš, volať na ne môžem a to je všetko

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

@dada1984 Rovnaké hodinky, operátor 4ka, dáta sme nespojazdnili ani za ducha. Riešila som to aj priamo so servisákom, nič. Tak som sa natoto, kúpila primu a všetko fachčí. ☺️

Odpovedz
21. nov 2019
avatar

@dada1984 ja som zmenila a ide to

Odpovedz
22. nov 2019
avatar

@janina7911
@slniecko103 jemine chvalabohu, ešteže tak🙏👌👌 ďakujem

Odpovedz
22. nov 2019
avatar

@janina7911
@slniecko103 dievcata6tqk vôbec to nebolo o simke a operátorovi, spojazdnili sme dáta a môj tam niečo spojazdnil priamo na hodinách a zrazu nabehol celé menu a hneď aj časové pásmo...

Odpovedz
29. nov 2019