dadk
    13. okt 2015    

    Môže si niekto napísať do adresy na balíček s ojazdeným bodynkom za 2,50 všetky svoje vysokoškolské tituly? No môže.

    Neviem ci sa smiať alebo plakať.

    Odpovedz
    13. okt 2015
    Odpovedz
    13. okt 2015

    Možno sila zvyku 🙂

    Odpovedz
    13. okt 2015
    Odpovedz
    13. okt 2015
    Komentár bol odstránený

    Aj mne tak chodia baliky, ja sa pousmejem a vyhodin do kosa 😀 niekto si takto potrebuje asi autoritu budovat

    Odpovedz
    13. okt 2015

    ja nikdy nepíšem titul,no ak vidím na balíčku Bc. len sa pousmejem

    Odpovedz
    13. okt 2015
    Komentár bol odstránený

    Ja som mala susedu,ktora si vsade pisala svoj Bc.titul,podpisovala sa tak a aj sa predstavovala ako bakalarka Jana...

    Odpovedz
    13. okt 2015

    ja nevidím na tom nič zlé, tie tituly neukradla, sú jej a asi aj niečo pre to urobila, aby ich získala, dokonca je človek povinný ich uvádzať. Že ich píše aj na balíček s tovarom, ktorý ste si vybrali Vy, no a čo? Má sa hanbiť za to, že predáva použité veci - činnosť, ktorú robí takmer každá mamina na MK?

    Odpovedz
    13. okt 2015

    Ja píšem z jediného dôvodu, a to že sa mi nestrácajú balíky, pretože si pomyslia že keď som taká dôležitá iste budem robiť cirkus aj za balíček za 1 euro, takže dievčatá, ak sa vám to stane pri mne, tak nie preto že sa nezmestim do kože ale chranim vaše zásielky lahkovazne poslané obyčajne.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    Titul niekedy neznamena aj inteligenciu 😀

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @jelsi to znamena ze ta pani je neinteligentna?

    Odpovedz
    13. okt 2015

    nooo niektori ludia si potrpia na svoje tituly...."pani inzinierka tlacte"...tak tato veta,mimochodom zazitok priamo z mojho porodu,je pre mna top a vzdy sa na nej rehoceme...

    Odpovedz
    13. okt 2015

    ja to lubim na svadobnych oznameniach....hlavne teda Bc. idealne zo sukromnej socialnej prace!

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @dropka to sa navzajom nevylucuje 😉
    Ved koho napadne si na balicek napisat aj vsetky svoje tituly? 😀

    Odpovedz
    13. okt 2015

    Ja to este nemám v op a to je už 10 rokov 🙂

    Odpovedz
    13. okt 2015

    ja to mám v OP iba kvôli tomu, že som menila adresu, v ostatných dokladoch to nemám. Nebudem kvôli 3písmenám stáť hodiny v rade. Nepredstavujem sa titulom a v bežnej komunikácii ho tiež nepoužívam ale na balíky ho píšem a to z rovnakého dôvodu ako @blankaj Ja so si ten titul odmakala 5rokmi v škole a fakt nevidím nič zlé na tom ho používať ale na tom svadobnom oznámení mi to fakt príde divné

    Odpovedz
    13. okt 2015
    dadk
    autor

    No, bola to vecička pre túto vysokoškolsky vzdelanú dámu, nie pre mňa. Videla som aj Bc. et Bc. napísané, ale to nie je tento prípad. Ja mám Mgr et Mgr a práve to verejne píšem prvý raz 😂

    Odpovedz
    13. okt 2015

    Baby,co takto rozdelit web "VŠ"a "NeVŠ"?Len neviem,v ktorej skupine by bolo viac sliepok😀

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @dadk môžem vedieť len pre tú srandu, aké má tituly pani ?

    Odpovedz
    13. okt 2015

    Do tejto kategorie radim aj nicky z MK 🙂 ten titul si aj do nicku natrepu 🙂

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @flower72 to vážne? toto som nevidela. No len šupni sem nejaký🙂

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @ataner81 tusim inzi.jozka, na dalsie si musim spomenut, tak casto ich nevidim prispievat 🙂 inzinierka1, mgrartdrzka, mgrkatka, stačí napísať do vyhľadávača mgr a vyhodí ti krásny zoznam 🙂

    Odpovedz
    13. okt 2015
    Odpovedz
    13. okt 2015

    @ataner81 neodpadáááávaj 😀

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @flower72 akurát som si spomenula, v rodine sme mali takúto hrdosť na tituly, dostala som svadobné dvd do ruky a tam: Mgr. Andrea a Miroslav, svadba. Pol dňa som sa rehotala 😀

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @flower72 volajte ma mgratanerka 😀

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @flower72 etš keby obaja boli titulovaní, tak budiš ale fakt to blbo vyzerá keď ja tam mám titul a muž nie

    Odpovedz
    13. okt 2015

    V zivote ma nenapadlo napisat si tam Ing. 😀

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @flower72 aj u nas v rodine ona 3 tituly a on nic na svadobnom oznameni 🙂 trapne

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @flower72 a ako vieš, že to inži je titul a nie skratka priezviska inak ta inži jožka je naša rodina.

    Odpovedz
    13. okt 2015
    dadk
    autor

    @blankaj Mgr. A PhD

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @ninka09 a je to skratka jej priezviska?

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @slivocka au, au 🙂 ked sme sa s manzelom brali, ja som skolu len zacinala, on je Ing. arch. A nedal si titul nikde. Teraz som ukoncila bc a nikde ho nemam uvedeny 🙂

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @aryana jaaaaaaaj ci som sa zasmiala😂😂😂😂😂tak to ina truuuba😂😂😂😜

    Odpovedz
    13. okt 2015
    dadk
    autor

    @flower72 nie je. Len som bola cez mobil lenivá klikať 😊

    Odpovedz
    13. okt 2015

    komentare necitam, je ich vela iba ti @dadk na tvoju otazku odpisem-ano, moze. a veru som sa s takym stretla. bud co mi balik posielali, alebo ja kwd som posielala a pytala ich adresu . no a ked sa pekne otitulovali ani som sa nesmiala. skor je to na zaplkanie a radsej nenapisem, co som si o takej osobe pomyslela. klesla u mna na uplne dno.
    ale to je este nic oproti tomu, ked vidim tu na kobyle nicky a pred nimi titul. tak to je uz na mna veru silna kava, jeden velky grc. normalne si dat pred meno titul ako napr...mgr.adka, alebo ing petra.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @aryana Bc. bozee, ma sa cm chcalit. ved ti nie je premna ziadny titul pre mna je to nedokoncena vyska, alebo iba nadstavba.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @959touareg to akože vážne, keď budeme spolu obchodovať k spokojnosti jednej aj druhej a bude všetko v poriadku aj v komunikácii, padnem u teba na uplné dno, ked si dám titul k menu ? Toto ťa ovplyvní a ty zaplačeš nadomnou ?

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @blankaj presne tak. az na same dno. nizsie sa uz neda. ja titul za nic nemam. to u mna nie je zaruka inteligencie cloveka. a najma v dnesnej dobe, ked uz s prepacenim kazdy debil ho ma. dnes ked sprostak nema na statnu VS, sup ho na sukromku a titul ma zaruceny.za sociku ta VS mala cveng, titul mal malokto, ale dnes sa tymi sukromnymi skolami a tym, ze chrlia kvanta rychlokvasnych absolventov tie tituly uplne zdegradovali. poznam vela sprostych vysokoskolakov a naopak vela sikovnych s ucnovkou, SS. vysokoskolak je aj v zivote velmi nepraktcky clovek. obycajny stredoskolak ho presikne. aspon v praxi sa to potvrdilo.
    moj syn ked skoncil vysku som sama vravela, nech si titul nikde nepise pokial nemusi. ale nastastie ma ku tomu taky postoj ako ja. a to na same A statnice spravil. ale neposer...e sa z toho. vacsinou sa z titulu posier...u ti, co s odretymi usami skoncili tu skolu. vtedy si ju asi vazia viac ako ini a myslia si, ze sa z nich pokadi kazdy.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @959touareg 🙂 Bože, ty si inak zakomplexovaná, asi sa ti ťažko s tým žije...🙂

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @blankaj a preco hned zakomplexovana. nie, nie som . je to iba moj nazor na tituly, ja ich neriesim a nevsimam si u nikoho. ale tebe asi na nich velmi zalezi. ale je mi to jedno. ty si napisala svoj nazor, len jednemu neozumiem. preco, ked tu niekto da opacny nazor hned sa utoci na neho a uraza? bud je zavistlivy, alebo rypac, alebo zakomplexovany.mozes mi laskavo vysvetlit, preco mam byt zakomplexovana? musis to vediet, ked si ma tymto slovkom oznacila. ci iba preto, ze na tituly mam svoj nazor a pohlad? je to ze?

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @959touareg nemáš nadhľad a hlavne si vulgárna a je mi jedno, či máš ZŠ alebo VŠ...

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @959touareg podla mna mas uplnu pravdu, nikto nepotrebuje vediet ci mam bc. Mgr. Phdr. Ing. Alebo ine tituly, ludi to proste nezaujima, tu na koni sa pretekaju ktora ma viac, ktora ma drahsie, ktora ma znackovejsie, ktora ma lepsie nechty, lepsie vlasy, lepsie vsetko... a pritom sme tu vsetky matky a mali by sme si byt vo vsetkom rovne tak ako admini chcu aby sme si tu tikali bez rozdielu na vek alebo vs tituly tak aj inych ohladoch by to tak malo byt ... mne raz jedna pani vypisala asi tri tituly, sdva pred menom a dalsi za menom a vies co som urobila, na balik som jej miesto oslovenia ,,maminka,, ktore pouzivam u inych hrubym vypisala jej tituly a pod ne jej meno...

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @blankaj vulgarna? iba pisem co si myslim a nedavam servitku pred usta. a vzdy je to lepsie ako tu zdrobnelinkami pisat a hrat sa na velkeho inteligenta. a jasne, ze ta to nema preco zaujimat aku mam
    skolu. a preco aj. to vobec nie je dolezite.najma na roznych portaloch kde iba diskutujeme. clovek ako clovek. ci je bezdak, ci ma 4 tituly, stale je to clovek a treba sa ku kazdemu spravat rovnako.
    ale jedno mi nejde do hlavy. ty sa tu chces hrat na chrumkavu a pritom ma urazas. ze som vulgarna, ze som zakomplexovana. ja som teba konkretne nicim neurazila. pisem vseobecne. takze ti radim-uprac si najskor pred vlastnym prahom. a potom sa hraj na slusacku. zatial ti to nejde.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @blankaj a este jedna vec. sa smejem. esne takuto odpoved som cakal. ked dochadzaju argumenty, prichadzaju osobne urazky. vzdy, ked mi niekto napsal ze som zavistliva, rypacka som dala protiotazku...nech mi teda laskavo vysvetli, cim sa mu taka javim. pretoze ked mi to napise a uraz ma tym, musi vediet preco. ale nikdy som sa odpovede nedockala. a tak je to aj s tebou. opat si vystrelila do tmy a splechla, ze som zakomplexovana. ale preco, to uz nevies. tak laskavo neurazaj. do prdele, ja ked niekomu nieco napisem a nedajboze ho urazim aspon si viem svoje slova obhajit. z vasej strany je to ubohe a hnusne ale necudujem sa. to je kon. a sliepky na nom.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @959touareg no tak takto, na jednej strane píšeš, že človek ako človek, na druhej strane, ak si dám k menu titul, padnem u teba na samé dno...takže vodu kážeš a víno piješ. Ad 2 reaguješ veľmi vznetlivo, všetci tu mali nadhľad a nanajvýš sa dobre pobavili, ty tu pľuješ okolo seba jed v dlhých príspevkoch a vyznieva to, že máš v sebe niečo nespracované a ad 3 vulgarizmus (sliepky, sprosták, debil...) sa k žene nehodí, akéhokoľvek postavenia a vzdelania, veľa to o človeku vypovedá...
    preto som ti napísala, že ti chýba nadhľad, všetci sa tu bavíme a ty z nejakého dôvodu to berieš veľmi osobne a vznetlivo, kľud...
    ad 4 nazvala si nás tu všetky sliepky, k tomu nemám čo dodať...

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @blankaj a este posledna poznamak ku tebe. hore sa ma pytas, ci aj ked medzi nami obchod a komunikacia s nim dopadne super, ci klesnes u mna na same dno. pisala som ano, uplne az na dno.
    a vies preco? lebo na to dno u mna padnes ako clovek. a je uplne jedno, ako prebehne nas obchodik. neplet hrusky s jablkami. biznis, obchod je jedna vec a sukromie, alebo ako sa mi javis je ina vec. ja oddelujem biznis od sukromia. mne je uplne jedno, ci uzatvaram obchod s bezdomovcom, ktory sa s prepacenim v srac...ach vala, alebo s clovekom, ktory zije v luxuse . ked zaplati a obchod prebehne. OK. tym to konci. ale co si o jednom, alebo druhom ako cloveku myslim, to je ina vec zase. ked ma ako osoba sklamala, nemienim si s nou pisat, stretavat sa, diskutovat tu. ale nakupovat moze u mna hocikedy.
    a toto je tu velky problem. tu na konovi ked sa niekedy s niekym pohadam, mi ani tovar nepreda. to uz je primitivizmus. ale vidno, ze obchodnik z neho nie je a nikdy nebude. si neviem predstavi takto v realite reagovat. zamknem obchod, alebo vyhodim toho, s kym si nesadnem.😀😀uzas.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    Titul urcite nie je nieco, za co sa mame hanbit... A je slobodna volba kazdeho z nas, ci si ho bude pisat alebo nie... Ja som ho tiez musela viac krat pouzit, len aby sa ku mne nespravali ako k dobytku....bohuzial.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @blankaj ale pozor, ak si das k menu titul na balik, alebo co je horsie na nick...o tom sa tu bavi. nie dat si titul niekde inde. tot vsjo.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @959touareg je velmi zaujimave ze ked sa tu niekto prezentuje kazdy den fotkami luxusneho oblecka, drahych kocikov, fotkami dovoleniek tak je tu najoblubenejsi, ma najviac lajkov, vsetky ju tu obdivuju a pritom to vsetko ma len vdaka bohatemu manzelovi...ale ak sa tu niekto pochvali titulom, ktory ziskala vlastnou snahou a nedajboze si ten titul aj niekde napise tak je trapna, uboha a klesa ako clovek na dno....jasne su tituly kupene, tituly za nic ale to neznamena ze teraz je ten clovek odpad....je to velmi ubohe a o niecom to svedci....honosit sa majetkom je in, ale pochvalit sa niecim co som dosiahol je upne ze trapne ☹

    Odpovedz
    13. okt 2015
    dadk
    autor

    Milé moje, klídek. Ja som len chcela poukázať, že správne veci treba používať v správnych situáciách. No..nie každý máme pre to cit. Ja som tiež na svoje tituly hrdá, čestne prehlasujem, že sú vydreté, pretože som nemala ani toľko peňazí a ani také dlhé nohy, aby mi to dali zadara. Takže áno, keď píšem životopis, celá hrdá tam uvediem všetky akademické úspechy. Ak posielam bodynko obmedzím sa iba na meno. Ale každý to máme inak, mno. Keby som vedela, čo spustím, radšej nič nepoviem. Takže, prosím, zasmejme sa, ale nehádajme sa. Veď keď nejde o život, ide o...toto poznáme aj bez titulu, že? ;)

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @dadk napísala si to krásne, no niektoré mamičky to asi nepochopili a už hľadali tituly aj tam kde nie sú a vysmievali sa.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    Holt niekomu tie dve tri pismenka proste pozdvihnu sebavedomie🙂aki sme stastni my co nam takyto titulovy push up netreba🙂))

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @zuzu9906 preco to adresujes mne , prosim ta. akoby som ja hikala a lajkovala luxusne handry a podobne sracky. asi ma tu velmi necitas, lebo by si vedela, ze na take veci som sa este horsie vyjadrila.
    apropo, pisem aj tebe-tu sa jedna o tituly na BALIKOCH a v NICKOCH. normalny clovek si to tam nedava. podla teba je normalny nick napr.mgrkatka, inggizka, bc gertruda? podla mna nie. je to chore uz. a ako pisem vyssie, davanie si titulov inde mi zily netrha. ale tu sa rozobera a reaguje na status. a mojim nazorom som na to reagovala. na dno u mna klesne taky clovek. chapes? nie ten, co si da titul na uradny papier, alebo niekde inde.
    a to, ze titul si kazdy vlastnym rozumom a ucenim vysluzil..no da sa polemizovat. tak ako sa da polemizovat o nakupovani handier a bohatom sponzorovi.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @amouramour asi tak nejak. mozu si ho zaramovat a nad postel dat a kazdy vecer sa pomodlit pri nom a bohu podakovat aky uspech v zivote dosiahli. ale to je nic este. je to iba prvy krok do zivota. ako som mojmu decku povedala. je pekne, ze si vysku skoncil, je chvalihodne, ze na same A-cka a to vsetko v anglickom jazyku, ale titul je este nic. teraz zavisi od teba, ako sa uchytis v zivote a co dosiahnes. lebo iba z titulu sa nenajes, zan ti chleba v obchode nedaju.
    radsej mat ucnovku, byt sikovny a mat sa dobre v zivote, ako mat 10 titulov a zit od vyplaty ku vyplate, chodit cely zivot do prace za par supov a na starobu ledva z dochodku vyzit. lebo na stat sa neda spoliehat a cakat od neho nieco na starobu. ja od statu nechcem nic. ved ani nic nedostanem. 😀kym budem na dochodku, uz ani tie nebudu existovat.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @959touareg v podstate s tebou suhlasim oznacila som ta len kvoli tomu vyjadreniu ze klesnut na dno za napisany titul to su silne slova a prave preto ma zaraza ze nazory mas fajn a toto....nikdy by som si nedovolila takto posudzovat, odsudit neznameho cloveka...ja len tolko....inak co vies ci nebyva v tom istom bloku niekto s rovnakym menom ale bez titulov a aby to postarka nedoplietla?????

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @ssussie nikto nepise, ze sa mas hanbit za titul. ani ja sa zan takmer 30 rokov nehanbim. ale nikdy som nejak za ten dlhy cas nepostrehla zeby sa ku mne inak chovali. mozno za sociku, ked nas nebolo tolko vysokoskolakov, ale teraz, ked je takmer kazdy uz s titulom to nebadam. a je mi az divne, ked ma namiesto mena titulom oslovia. nedavno sme s dcerou sedeli a cakali kedy na rad prideme, plna chodba ludi a vyjde pracovnik a na plne hrdlo zaziape-pani doktorka XY prosim, ste na rade. az mi to neprijemne bolo. aj dcera sa chechtala, ze naco to -pani doktora- bolo potrebne zakricat. tak ale chapem, nepoznaju ma a bali sa, aby som sa neurazila ked ma neotituluju.. lebo mnohi si aj na bakalara potrpia velmi a ani ostry vlas do zadku im uz nevojde.
    ja osobne si vazim ludi podla toho, co v zivote dosahli a nie co vystudovali. ale slusne sa spravam ku kazdemu. ci je hore, ci dole.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @zuzu9906 hore som ti vysvetlila, kedy klesne na dno u mna. je to moj nazor. ja si takeho cloveka nedokazem vazit ako osobu, u mna nema charakter uz. prezentovat sa na chetoch titulmi, na balikoch titulmi. pride mi to hrozne malomestaicke a sedliacke. a stojim si za tym. u mna to jednoducho normalny clovek neurobi. najma v tych nickoch. a je mi jedno kto si co o tom mysli.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @959touareg tak tie nicky mi nevadia kedze pri tolkych uzivatelkach treba mat riadnu fantaziu nick vysmysliet ale napr. na fcbooku mi to tiez vadi a stale si pomyslim svoje....ale nech si ziju vo svojej vynimocnosti mozno je to to jedine co v zivote maju...my co mame v zivote ine priority mame diplom spadnuty za skrinou 😀

    Odpovedz
    13. okt 2015

    @zuzu9906 moje slova. pekne napisane.

    Odpovedz
    13. okt 2015

    Ja si tituly neuvadzam, ale v podstate mi je uplne jedno, ci si ich niekto uvadza alebo nie ... myslim, ze je to kazdeho osobna vec a divne mi pripada skor taketo posudzovanie ludi-na zaklade uplnej hovadiny. Mna jedine zvykne pobavit, ak si niekto uvedie aj Bc, aj Mgr ... to uz je naozaj na zvazenie, ci dotycny nahodou nie je uplne mimo😝

    Odpovedz
    14. okt 2015

    @zuzkaanicka ale tie tituly moze mat z inych skol ako poniektori maju Mgr et Mgr....ale je to blbost lebo ludia co tomu nerozumeju si pomyslia jedine a to kukaj blazon 🙂

    Odpovedz
    14. okt 2015

    @zuzu9906 v tejto dobe je uz magisterske studium podmienene bakalarskym, samozrejme, niekto moze mat Mgr. a teraz si robi inu skolu a tam uz je Bc. ... ale aj tak to posobi zvlastne, je ine uviest to v CV, kde je potrebne informovat o nadobudnutom vzdelani, ale v beznom kontakte-je to uz take az smiesne-rozhodne vsak nebudem dotycneho rozoberat na verejnom fore, je to samozrejme jeho vec, ale ja sa v duchu pousmejem, nic viac, nic menej.

    Odpovedz
    14. okt 2015
    Komentár bol odstránený

    nie status,ale všetko to pod ním mi vylepšilo náladu,ďakujem...sa šúľam

    Odpovedz
    14. okt 2015

    @empafi toto poznám 🙂. Síce som netlačila, ale vizita po pôrode, kde sa otŕčaš s holou.... a primár po príchode do izby zavelí: ,,inžinierka...." a ,,pani magistra (moja spoluležiaca, mimochodom bilogička, aby nebol jej titul náhodou tu nejako znevážený)" - no obe sme vybuchli smiechom a primár nechápal 🙂.

    Odpovedz
    14. okt 2015

    @empafi ,,biologička"

    Odpovedz
    14. okt 2015

    @zuzkaanicka Pozor ale na to, že nie je Mgr. ako Mgr. - tento titul má väčšina humanitných odborov a ako som písala vyššie, tak aj napr. taký biológ má Mgr., alebo právnici sú Mgr. či farmaceuti.... a toto sú podľa mňa vydreté tituly, tak si myslím, že ich držitelia sa nemajú za čo hanbiť, práve naopak.

    Odpovedz
    14. okt 2015

    @andreah25 ale ved ja som nikde nenapisala, ze za Mgr. sa ma niekto hanbit ... ja si myslim, ze zrovna toto celkom dobre ovladam ... si precitaj moje prispevky pozorne.

    Odpovedz
    14. okt 2015

    @andreah25 pamatam ako teraz,na izbe som bola s dalsou ing. a tiez sme tak boli oslovovane na vizitach...a vseobecne plati,ze v zdravotnictve si na tituly potrpia...sestricky u doktorov na celu chodbu vykrikuju priezviska aj s titulmi,ked volaju pacientov dnu...a ten doraz aky kladu na to vyslovenie titulu...ja sa na tom vzdy iba poumejem

    Odpovedz
    15. okt 2015

    @empafi presne a u nas aj v porodnici tak davaju zeny do izieb ak mas titul nedaju ti ciganku....som zazila ked som bola hospitalizovana tak moja sestricka nenapisala titul tak ani v nemocnici...a potom vecer ked som este vypisovala nejake suhlasy tak dr. zdrbala sestricky preco nemam napisany titul 😲

    Odpovedz
    15. okt 2015

    @blankaj tiez som z tvojho vyhlasenia dost prekvapena a sklamana. nejdem sa tu do teba obuvat, ako to ze mam titul vela ludi nevie, hoc si ho tiez na obalku pisem ale z dovodu ktory tu nemam potrebu rozoberat.....ale aby som za to u niekoho klesla na same dno? To mi pride dost smutne sudit cloveka podla toho, ci si na obalku vycapi alebo nevycapi titul.....

    Odpovedz
    17. okt 2015

    @blankaj ta odpoved vyssie nebola pre teba, prepac ale pre
    Mamicku
    @959touareg

    Odpovedz
    17. okt 2015

    @vivian27 mas uplnu pravdu. suhlasim.

    Odpovedz
    17. okt 2015

    Ja VS nemam a necitim sa menejcenna.Prave naopak niekefy si myslim,ze mam na vrch od niektorych s vysokoskolskym titulom...a propo ...za titul Bc.zo socialnej prace by som sa slor hanbila.To je skola,kam ide ten,co na inu nema a chce si titul uvadzat na postove balicky 🙂 😁😄

    Odpovedz
    17. okt 2015

    @katarinka289 tot ani nepis, lebo hned ti odpovedia ze zavidis. lebo titul nemas. ale suhlasim. v praxi su to casto takneprakticki ludia. ovela sikovnejsi, tvarnejsi su stredoskolaci. tiez sa nam v parci viac taki osvedcili ak VS. tych ani nechceme.

    Odpovedz
    17. okt 2015

    @959touareg bola som prijata na ucitelstvo NJ a literatury,no okolnosti to chceli inak .Sestra je ucitelka,no nikdy som nemala pocot,ze by sa pred niekym povysovala a nikdy titul nespomina

    Odpovedz
    17. okt 2015

    Myslim si, ze za titul sa nikti hanbit nemusi. Chodil do skoly, studoval, zpromoval. Pravom mu titul patri. Ak si ho pise niekde je ti jeho osobna vec. Podla toho sa clovek neposudzuje. Osobne sa mi vsak nepaci, ak sa niekto ( pracivne) s niekym rozprava, ovlada jeho titul a oslovuje ho pan XY. Do takehoto rozhovoru titulovanie jednoducho patri. Alebo ked pacient oslovuje doktora, ze pan xy, to sa mi fakt nepaci...

    Odpovedz
    18. okt 2015

    Mne raz maminka uviedla adresu na manžela s titulom 🙂 strašne mi to prišlo smiešne a preto som to tam ani nenapisala 😀

    Odpovedz
    9. nov 2015