A vrndzi mozno preto, ze bud spadla alebo ju pocas toho ako ju mal zapnutú-pustil rukou a drzal len hlavicu v zuboch. Ja som tak nasu odpálila. Pribehla ku mne dcera drobná a nieco chcela tak som pustila kefku a podrzala ju zubami.
Skusila som servis-vymenili kus za kus. Ona sice vibruje-no uz nekmita hlavica ako predtym-cize neumýva.
@lubica285 nadstavec dobre a maily som triedila zrejme som vymazala.preto som sa chcela dostat na stranku ci som sa tam nahodiu neregistrovala a nemala fakturu tam
@jonki tvaril za ze mu nepadla ale.ktovie, nadstavec je dobre dany.a servis si kde skusila prosim? Tam treba blok ze?
@jonki noooo to by mohlo byt ono idem mrknut
@livkaslivka ja som kontaktovala predajcu, odkázal ma na autorizovaný servis. Samozrejme chceli doklad o kupe. Bez problemom kus za novy kus.
Ani nam nepadla. No hlavica nezvladne kmitanie rukoväte-ja som to podvedome pustila ako beznu kefku.
@jonki neuveris ale je to ono, mockrat dakujem, akurat ze fakturu tam nevidim 🫣uz mi to nejako nemysli
Baby ako doklad o kupe bude stacit elektronicka faktura?
tiež sme reklamovali, síce kúpená bola na alze ale tiež začala vrčať 😉😀 ja som napísala do reklamačného papiera že kefka vibruje a sestra sa doteraz na tom smeje 🤣🤣🤣 kefku nám vymenili a tiež netušíme ako sa to stalo 🤦
@livkaslivka ano, tiez som kupovala tam detsku Philips, aj reklamovala a vymenili za novy kus


Ak chces reklamovať, musíš mať doklad o kúpe. A nemusíš u predajcu, môžeš v servise