icon
1 / 7
avatar

😂😂😂😂😂😂😂

Odpovedz
25. apr 2017
avatar

Aj ja som to.viac krát zažila to už človeku príde smiešne

Odpovedz
25. apr 2017
avatar

možno si tu malinku dierku nevšimla

Odpovedz
25. apr 2017
avatar
martini
autor

@palerko...tých dierok je viac...ale áno, napísala som jej, že verím, že si to nevšimla, ale že by som jej to chcela vrátiť a že uhradím poštovné, že ju to nebude nič stáť, len že ja budem vo výsledku škodná 6,20 €, ale odpísala, že nemá reklamačné oddelenie a že považuje vec za vybavenú...a odvtedy ma ignoruje...pardón, považuje vec za vybavenú...

Odpovedz
25. apr 2017
avatar

@martini tak to je drzosťlebo áno ôže s astať že si to nevšimla,ale že potom ešte povie že nie ej reklamčné oddelenie.A mne sa už stalo,že som si niečo nevšimla na tovare,ae potom som bola prístupná k odškodneniu alebo vráteniu

Odpovedz
25. apr 2017
avatar

@martini tak to je uz drzost....dat zle hodnotenie,vyzvat este raz k rieseniu problemu,a ked nepimoze,kontaktovat admina....

Odpovedz
25. apr 2017
avatar
martini
autor

@zaynab je to pre mňa také sklamanie medziľudké...asi som naivná 😉 ...

Odpovedz
25. apr 2017
avatar

@martini ja som ich tu zazila uz kopec....bohu zial,kazdy sme nejaky....

Odpovedz
25. apr 2017
avatar
martini
autor

@palerko presne tak, môže sa stať...a aj mne sa stalo, že som si ako predávajúca niečo všimla až pri balení veci a hneď som písala...alebo ako kupujúca som kúpila vec s dierkou a ani som to predávajúcej nespomenula, ale zašila som ju...ale je rozdiel dierka na tričku a dierky na oteplovačkách...od oteplovačiek chcem, aby boli nepremokavé...či chcem veľa? 😉

Odpovedz
25. apr 2017
avatar
martini
autor

@zaynab presne tak, ale je tu aj kopec neskutočne úžasných ľudí a to sa počíta 🙂 ďakujem za podporu 🙂

Odpovedz
25. apr 2017
avatar

@martini práveže nie,ale jej prítup k tomu ma zaráža,že ani nie je ochotná komunikovať o náhrade škody

Odpovedz
25. apr 2017