@ddaassuullaa Veľmi nás mrzí tvoja dnešná skúsenosť. Pošleme to na obchod ako nežiadúce správanie sa k zákazníkovi. Ďakujeme za info a prajem už len pekný deň.
@mata_tesco dakujem za reakciu, avsak som zhrozena skusenostami mojej kamaratky s "kartickomaniou" aplikovanou prostrednictvom donasky domov. Uz dvakrat jej kurier-dovozca neodovzdal balicky s kartickami, ani vraj nemal ustrizky na vyzdvihnutie karticiek v niektorej z predajni Tesco. Napriek tomu vsak oba razy nakup prevzala a neziadala ani dobropis, kedze nakup potrebovala, no dnes mi tuto skusenost popisala a v nadvaznosti na vcerajsi live zazitok mi neda svedomie mlcat o tom. Na bazosi sa od prveho dna objavuju kopy balickov s kartickami od casto tych istych ludi - na predaj, pritom zakaznici sluzby tesco domov ich nedostavaju? Kamaratka tu nema ucet, tak mi dovolila vam to sem napisat. Neodovzdavate pocet balickov kurierom podla konkretnych nakupov? Ako sa toto vobec moze stat? Dva nakupy, dvakrat nedostane karticky? Ide o Bratislavu, Mlynske Nivy. Skutocne by nas zaujimalo, co v tomto pripade? Dakujem za reakciu a pekny vecer vam prajem. Verim, ze to opat posuniete na spravne miesto, cize som rada, ze tu mate reklamu
@ddaassuullaa vzniknutá situácia nás mrzí a urobíme všetko preto, aby sa to nezopakovalo. Prosím, pošli nám do IP čísla oboch nákupných zoznamov služby Tesco Potraviny domov od tvojej kamarátky (môže ich získať napríklad zo svojho konta v histórii objednávok, alebo z e-mailu), situáciu ihneď preveríme a kartičky Disney jej dopošleme. Ďakujem za tvoju pripomienku, pomáha nám zlepšovať služby. Pekný deň 🙂

dnesny pristup zamestnankyn Tesco Zlate piesky ma velmi sklamal, prave v kartickomanii.
Kolegyna mi priniesla 4 ustrizky z pokladne, tak som si pred nakupom chcela vyzdvihnut balicky s kartickami. Pani na za infopultom si prepocitala ustrizky, nasledne prepocitala balicky kariet...a polozila ich na pult predo mnou. keby mi ich vlozila do ruk, tak si ich neprepocitam, ale takto som to spravila. Pani mi dala miesto 4 balickov len 3, opakujem, po predchadzujucom prepocitani. Tak som sa slusne ozvala, ze som predlozila 4 ustrizky. Pani sa najprv nadychla, ale rozmyslela si to, bol tam okrem nej dalsi zamestnanec a prave prisla zamestnankyna na vybavovanie reklamacie. Opatovne som zopakovala, ze som predlozila 4 ustrizky a mam narok na 4 balicky kariet. nakoniec som balicek dostala, s nechutou, bez slovka....ani len prepacte, pomylila som sa....
druha neprijemna skusenost nasledovala pri plateni za nakup, ktory som si zaokruhlila smerom hore - tentokrat som k nakupu nedostala karticky automaticky. Az na dodatocne vyziadanie. Dockala som sa sice "prepacte, zabudla som", ale....
to ale ma mrzi, kvoli kazdemu dietatu, ktore na svoje karticky caka, kvoli kazdej skole, ktora sa uchadza o vyhru, kvoli jednoduchemu fair play.
nejdem spekulovat o tom, kolko karticiek takto ostava v predajni, alebo v rukach zamestnancov, popritom sa predavaju - avsak pokial na ne ma kupujuci narok, tak minimalne by mali zamestnanci cestne prikladat bonus, ktory mu k nakupu prislucha. Ak niekto odmietne, tak nie je co riesit....
ale ja som sklamana, keby sa mi mozno nestali tieto dve v priebehu par minut, tak to prehltnem, ale takto by som bola rada, aby ste si to precitali vy a sucasne mozno ine maminy, ktore obcas zabudnu, na co maju narok.
pekny den