icon
1 / 1
avatar

No, práve servisní technici pre Samsung sú vraj dosť ťažko zohnateľni.

Odpovedz
5. dec 2018
avatar

ano, rozhodujem sa podla servisu. akurat je ine servisak pri novej chladnicke a servisak pri pokazenej. takze za mna samsung uz nikdy

Odpovedz
5. dec 2018
avatar

@bergsta pre nás prvá skúsenosť s touto značkou, ak nerátam TV(dávnejšie) a mobil.... Ale technik bol fakt v pravom slova zmysle, mal široký záber aj v iných spotrebičoch, bývalý autoelektrikar, autor odborných clankov pre pracovné náradie...

Odpovedz
5. dec 2018
avatar

@modrava vážne? To ma mrzí😯

Odpovedz
5. dec 2018
avatar

@matka1984 keby som bola sama tak som ticho, ale v mojom okoli je niekolko podobne nastvanych, tak som neodolala... sama mam od samsungu rozne spotrebice, ale chladnicku prave kvoli servisu naposledy.

Odpovedz
5. dec 2018
avatar

@matka1984 aby som bola konkretna...pokaslal sa mi kablik veduci k displeju na dverach. kedze vsetci neautorizovani opravari a servisy chladniciek opravuju vsetky znacky okrem samsungu, obratila som sa na autorizovany servis. namiesto par eurovej opravy mi navrhli ako jedine riesenie vymenu celych dveri v hodnote 200e..ina moznost vraj neprichadza do uvahy.
ak ti kazim prispevok, kludne vymaz, len som zase pustila paru 😀

Odpovedz
5. dec 2018
avatar

Ano, toto je standard 🙂 Samsung servis spoznas v Samsung aspon tricku 😉 je vysoko školený na všetky druhy opráv. A ano, servisna svk je len jeden centralny pre bielu techniku, technikov maju po celej SR. Ak ma niekto problem so servisom a nie je s nim spokojny, tak sa samozrejme moze dozadovat vysvetlenia a moze sa stazovat. Nič nové.

Odpovedz
5. dec 2018
avatar

@wandaw To je osobná skúsenosť. Vieš, povedať, že opraviť sa spotrebič musi výmenou elektronickej časti (v podstate najdrahšia časť - tu konkrétne práčka), čakáš vyše dvoch týždňov a potom Ti ju iný technik opraví správnou kombináciou kláves v priebehu pár sekúnd. Ja teda dúfam, že toto nie je štandard autorizovaného servisu.

Odpovedz
5. dec 2018
avatar

@wandaw presne, je to o ľuďoch, ale asi sa snažia o to, aby ich reprezentovali ti správni ľudia... Aspoň ja som mala taký pocit pri tomto našom technikovi
@modrava nebudem príspevok mazať, každá skúsenosť je skúsenosť, ale ako píše @wandaw treba sa v prípade problémov dožadovať vysvetlenia

Odpovedz
5. dec 2018
avatar

@matka1984 vysvetlenie som ziadala, to je logicke. ale ak vam niekto povie, ze inu moznost nemate tak asi je dovysvetlovane.
pre mna je dolezity aj fakt, ze vsetci ostatni technici od chladniciek porozvazovali zmluvy zo samsungom z dovodu zlej komunikacie az nekomunikacie. nevedeli sa dopracovat k nahradnym dielom a prichadzli o dobre meno u zakaznikov. ale mozno je to len taktika samsungu ako si nahnat zakazky do autorizovanych centier... neviem...

Odpovedz
5. dec 2018