Ľudia zabudnú, čo ste hovorili.
Ľudia zabudnú, čo ste urobili.
Ale nikdy nezabudnú, ako sa vedľa vás cítili ...
Verbálnej komunikácií (reči) sa prisudzujú oveľa väčšie zásluhy, než aké v skutočnosti má.
Podľa rôznych výskumov má hovorené slovo iba 30% -40% vplyv na to, ako nás ľudia vnímajú.
To ostatné je neverbálna komunikácia, teda gestá, postoj, mimika tváre, či trebárs oblečenie ....
Nie je dôležité len to, čo ľuďom hovoríme, ale spôsob, ktorým to hovoríme a robíme.
Je to, čo robíme a hovoríme podložené energiou lásky alebo strachu?
To na prvý pohľad málokto spozná, ale každý to podvedome vníma.
A podľa toho, či sa s Vami ľudia dobre cítia, sa k Vám vrátia alebo nevrátia, majú Vás radi alebo Vás nemajú radi, nakupujú od Vás alebo nenakupujú.
Ovplyvňuje to všetky časti nášho života.
A pozor, funguje to napríklad aj telefonicky alebo dokonca cez internet.
Je dokázané, že obchodníci, ktorí telefonujú v obleku
a s pozitívnym postojom toho predajú viac, než Tý, čo telefonujú v pyžame. Nie je to vidieť, ale je to počuť v intonácií.Buďte autentickí, a nesnažte sa pri komunikácii o žiadnu pretvárku či podfuk, pretože na prvý pohľad ju možno nikto nespozná, ale podvedome vždy bude na ľudí pôsobiť.
Snažte sa, aby sa vedľa Vás ľudia vždy cítili v pohode a radostne.