opica_skorica
autor@jajka78
@x015ad Mohli to viac spropagovať, dať na fcb alebo do televíznych správ, ale na svojich stránkach už účet zmenili:
https://www.posta.sk/sluzby/sipo
Odpovedz
26. jan 2022
@opica_skorica ja som posielala v nedelu, ktovie, ci platba prešla
Odpovedz
26. jan 2022
opica_skorica
autor@x015ad nestresuj, určite áno. Myslím si, že januárové platby ešte prešli.
Ale od februára som už všetko zmenila na nový účet.
Nech je kľud. A môžem spávať.😉😃
Odpovedz
26. jan 2022

Vážený zákazník,
zmena čísla účtu pre jednorázové platby nastala od 01. 05. 2021. Pokiaľ ste ale uhradili poplatky ešte na staré číslo účtu platba bude zúčtovaná.
Do budúcna Vám ale odporúčame použite nasledovných platobných symbolov:
- číslo účtu prijímateľa v tvare IBAN: SK95 0200 0020 1400 0010 4512
- variabilný symbol: evidenčné číslo platiteľa, ktoré je uvedené na platobnom doklade SIPO
- konštantný symbol: 0558
- špecifický symbol: 333333mmrr, kde 333333 je konštanta, mm je aktuálny mesiac a rr je aktuálny rok (uvedený na platobnom doklade SIPO).
Úhradu je potrebné zrealizovať tak, aby bola platba pripísaná na účet Slovenskej pošty najneskôr posledný pracovný deň v mesiaci. Informácie o dobe trvania medzibankového prevodu podá platiteľovi banka.
Ospravedlňujeme sa Vám za oneskorené vybavenie Vášho e-mailu. Z dôvodu zvýšeného dopytu zákazníkov systém pridelil Váš e-mail na riešenie až dnes.
S pozdravom a prianím príjemného dňa
Zákaznícke centrum
SLOVENSKÁ POŠTA, a. s.