Kto sa vyzná v sipo koncesionarske poplatky...? Potrebujem zmeniť platitela .Na pošte mi nevedeli povedať ako vyplniť tlačivo keď dotyčna (ČO platila) zomrela. Trápim sa s tym na rtvs sa nemôžem dovolať ....ako mam postupovať
@simonlea Ak už máte prepísanú elektrinu na seba tak sa nahlásiť dá aj online
https://uhrady.rtvs.sk/domacnosti/kto-ma-platit
Odstavec Ako sa mám prihlásiť na platenie úhrady?
Ja pracujem na pošte. Vy ako novy odberateľ elektriny si prihlásite koncesionárske poplatky na seba prostredníctvom tlačiva na pošte, alebo online na www.uhrady.rtvs.sk a zomreleho platiteľa odhlasite (ak ste príbuzný) s umrtnym listom a poslednou faktúrou (ukončenie odberu el energie) tiež prostredníctvom tlačiva na pošte... Prehlásiť sa to nedá, iba jedného odhlásiť a druhého prihlásiť... Povinnosť platiť poplatky rtvs má ten, ktorý je odberateľom elektrickej energie.
@martinkatinka ja som raz dala zakaznicke cislo a zenska na SIPO ma tak zvozila, ze co si to predstavujem, ci jej neviem dat tlacivo... Pritom cisla su normalne dostupne aj na stranke posty v kontaktoch, moze si hocikto najst...
@kitty88 mna tiez zvozili, ale teda takto je to lepsie ako vysvetlovat co zakaznik chce..... Oni sa tomu lepsie rozumeju a maju to na starosti, takze si myslim, ze lepsie poradia. Su rozne komplikovane situacie, ktore mozu nastat. Je pravda, ze teda vzdy som volala konkretnu koncovku, kde bola celkom mila pracovnicka
@martinkatinka dievčatá, ja s mojimi dlhoročnými skúsenosťami to vnímam tak, že samotné rtvs má asi najhorší zákaznícky servis, sami nedokážu zákazníkom vysvetliť, ako majú v konkrétnych situáciách postupovať, je problém sa tam dovolať a väčšinou ľudí odkazu na poštu... Pritom my na pošte iba sprostredkúvame komunikáciu medzi zákazníkom a rtvs.. Máme poskytnúť tlačivo, skontrolovať podpis a odoslať na sipo... Nechápem načo pošta túto službu ešte poskytuje, keď nemáme šancu nijako zasiahnuť do tohto skostnateleho procesu.. Potom tam vyzeráme byť za sprosté a nekompetentné. Ja ľuďom väčšinou viem poradiť a vysvetliť, lebo mam 25 ročné skúsenosti. Ale žiadna nová pracovníčka nie je nijako školená v tejto službe...
@11mirka22 ja uz na poste nepracujem, ale ako pises, toto nie je sluzba posty a tym padom, co sa sama nenaucis, to nemas odkial vediet. Ten ich system je zlozity, vracaju tlaciva aj tri krat.... No katastrofa..... v podstate len poskytnes tlaciva, nemas co vysvetlovat, nie si na to skolena, tak ked na mna pani na sipo stredisku vybehla, povedala som jej toto a zakaznikovi aj tak dala cislo.
A mne prišla výzva na zaplatenie dlžnej sumy.platila som na otcovo meno, zomrel, platila som ďalej.lenže kedže elektrina už bola na moje meno, chcú doplatiť.nevadí, že zaplatené bolo od ,, mŕtveho,, človeka.nebolo zaplatené odomňa♀️a tiež sa neviem dopátrať k tomu, aby uznali zaplatené sumy a neplatila som to dvojmo
https://uhrady.rtvs.sk/domacnosti/odhlasenie