icon

Po koľkých dňoch vidno úbytok váhy pri čaji Konjac?

nezname_meno
13. dec 2025

Pouzivam čaj Konjac už 4 deň mňa len zaujíma aké máte skúsenosti a kedy už vidíte ubytok na váhe alebo aj na sebe

matus229
13. dec 2025

@nezname_meno ten čaj ma akurát dosť vlakniny, teda akoby si zjedla nejakú zeleninu. Ak nebudeš menej jesť tak zázračne z nejakého čaju neschudnes. Fyzika nepustí, schudnúť sa dá len ak prijmes menej kalórií ako spotrebujes. Čím menej ich prijmes, tým rýchlejšie schudnes.

mirola
13. dec 2025

ak nespravis ine zmeny, ako len pitie caju.. tak nikdy !

nezname_meno
autor
13. dec 2025

Áno ja som menila aj jedálniček menej jem dodržiavam raňajky desiatka obed olovrant aj večera len po tom čaji sa mi nechce až rak zjesť rak vždy zjem malú porciu je to dobre ? Nevyznám sa som začiatočník .

anonym_ed8c25
13. dec 2025
@nezname_meno

Áno ja som menila aj jedálniček menej jem dodržiavam raňajky desiatka obed olovrant aj večera len po tom čaji sa mi nechce až rak zjesť rak vždy zjem malú porciu je to dobre ? Nevyznám sa som začiatočník .

@nezname_meno caj ma rovnaky vplyv ako modlitba... ked vsetko ostatne dodrzis, tak caj mozes prestat kupovat.

anonym_0e1a1a
13. dec 2025
@anonym_ed8c25

@nezname_meno caj ma rovnaky vplyv ako modlitba... ked vsetko ostatne dodrzis, tak caj mozes prestat kupovat.

@anonym_ed8c25 toto je nájdebilnejsie prirovnanie ever

anonym_a0ed51
13. dec 2025

super správa že po čaji nemáš apetít. rýchlejšie schudneš.
musí menej prijať kalórii ako tvoje telo spotrebuje.
máš kalorické tabuľky? Veľa ľudí si ich chváli

anonym_a0ed51
13. dec 2025
@anonym_0e1a1a

@anonym_ed8c25 toto je nájdebilnejsie prirovnanie ever

@anonym_0e1a1a pre debila všetko debilné.

anonym_0e1a1a
13. dec 2025
@anonym_a0ed51

@anonym_a0ed51 haha mňa neurazis

matus229
13. dec 2025
@anonym_ed8c25