Som zrútená zo svojho tela

22. máj 2024

Kaloricke tabulky - každý deň prijmem menej o 200-250kcal ako mám prijat. Beh? Není šance- bolesti členka, trening z youtube? Nedokážem si týždeň sadnúť na záchod co ma z toho bolia kolena, silový trening? Neviem sa vytrepat od deti na dve hodiny preč- proste asi som neschopná ale neviem to. Strava? Minule leto som mala za celé leto dva kopčeky zmrzliny. Co z toho? No prd. 15 kg nadváhy stále. Jem s deťmi naozaj zdravo, pekne mi to v tabuľkách vychádza, snazim sa vyvazene. Už som raz zhodila 25 kg pomocou stravy a cvičenia- nie som úplný laik. Ale teraz - po deťoch si neviem absolútne rady. Zhodila som 6 kg (ok super teším sa ) ale potrebujem ďalších 10. Už sa na seba nedokážem dívať. Co mam robiť?. Omiela sa to tu stále ale ja už naozaj neviem. Nejem žiadne pečivo, sladkosti o bože no minimálne nejaký keksík keď mám svoje dni ale proste nedám si nič, dostatok bielkovín, dostatok pitného režimu. Och pomoc....

svetlonos
22. máj 2024

Kojíš?

autor
22. máj 2024

@svetlonos nie, už daavno nie

wintery
22. máj 2024

A máš nastavené tie kcal správne? Môžeš mať nastavené nízko a tým pádom máš spomalený metabolizmus. Keďže ako píšeš, že ješ zdravo a sladké minimálne...
K pohybu, určite pridaj chôdzu, aj to je výborný pohyb a dá sa zvládnuť aj popri deťoch.

beata_k
22. máj 2024

Stres je velky nepriatel chudnutia. Vykasli sa na pocitanie kazdej kalorie. Jedz menej, cvic s zahod vahu. Vaha pri silovom cviceni nie je jediny ukazovatel.

minenkak
22. máj 2024

Myslím ,že stres a treba pravidelnosť a režim.Musis si jednoducho nájsť čas na aspoň trochu pohybu

sintra
22. máj 2024