Mlieko v ušku bábätka
Ahojte žienky, chcela by som Vás poprosiť o info či ste sa stretli s takouto situáciou. Kŕmila som malú umelým mliekom a nešťastnou náhodou sa mi otvoril poklop na fľaške a kúsok mliečka skončilo malej v ušku. Mali sme Libenar, tak som ho naniesla na tampón a jemne sme jej uško prečistili. Samozrejme, budem to v pondelok hneď riešiť s pediatričkou, len či ste s tým nemali skúsenosť. Ďakujem.
Chvála bohu si neutekala na pohotovosť. Ukludni sa, nič sa nestane. Ešte počkaj koľko vody sa jej tam dostane
chudak doktory ..tolke roky studuju a stoji to nemale peniaze a nakoniec riesa mlieko v uchu ..vlastne to tam do pondelka ani nebude ... 😝
A co chces prosim ta riesit s pediatrickou? Ucho ma samocistiacu funkciu, bubienok nic neprepusti dnu, absolutne nic sa nestane. Niektore mamicky (si) dokonca do ucha kvapkaju mlieko cielene (sice materske a za mna blbost, ale to je jedno, princip je rovnaky).
😂😂😂😂😂😂😂budem to riešiť s pediatrickou😂ak náhodou dá výpoveď tak vieš prečo
@barbora854 Ja to za smiešne vôbec nepovažujem, neviem ako by si postupovala ty, keby si na bábo čakala 11 rokov😕 Ale tak chápem, kto nezažije, nevie pochopiť.
@barbora854 Ja to za smiešne vôbec nepovažujem, neviem ako by si postupovala ty, keby si na bábo čakala 11 rokov😕 Ale tak chápem, kto nezažije, nevie pochopiť.
@janie7 fakt nebuď trápna preboha a používaj racionálne myslenie !si vhodný adept na žltého slonika
@barbora854 Okrem toho, keby tam bol výtok, tak to sranda vôbec nie je.
Tieto výsmechy mi už fakt lezú na nervy tu na tomto úžasnom fóre
Ja by som ju okupala. uska zanorila do vody nech ich cista voda trochu vycisti aby jej to tam ozaj nekvasilo.
Ja by som ju okupala. uska zanorila do vody nech ich cista voda trochu vycisti aby jej to tam ozaj nekvasilo.
@saxana000 Mne radila pediatrička naniesť na čistiaci tampón roztok do uška a pretrieť jej to trošku aj vnútri a to sme spravili hneď potom. Ďakujem krásne za radu.