icon

Príznaky šarlachu u škôlkara

28. mar 2025

Ahojte, 3,5 ročný syn od stredy kašle, liečili sme len doma no dnes poobede mu stúpla teplota, večer nakoniec 38,6, zrážali sme paralenom.
Od stredy večera som si všimla že má drobučký výsyp po hrudníku, brušku aj chrbte, vyzerá to ako pri šiestej chorobe, ale tú už mal ako bábo. Ja som myslela že či možno nezareagoval na tymianový krém čo som mu natierala, ale tá dnešná horúčka sa mi už nezdá.
Nemôže ísť o šarlach? Dnes takýto jazyk, prikladám fotku.

Príznaky šarlachu u škôlkaraPríznaky šarlachu u škôlkara
armica152
28. mar 2025

pre šarlach je typický jahodový jazyk.. a toto vyzerá že je... ale nie som odborník.

pininka1
29. mar 2025

Áno, dcéra to mala takto, len silnejší vysyp, podľa mňa je to sarlach, alebo sarlachova angina

jaskolka
29. mar 2025

To podľa mňa vyzerá ako sarlach

basulaak
29. mar 2025

Anoo, utekat po penicilin k pediatricke. Skore uzdravenie (nas mal len vysyp a ten bol na trupe velmi drobny a velmi drsny).

autor
29. mar 2025

Áno je to sarlach, dnes sme boli na pohotovosti. A zajtra pôjdeme aj s mladším, už horúčkuje aj on a bolí ho hrdlo 😩 výsyp zatiaľ nemá ale predpokladám že to bude to.

jesenzima
29. mar 2025

Moje dieťa malo teraz šarlach, nič hrozne to nebolo. ... Bolave hrdlo a vyrážka, po dvoch dňoch antibiotík už bol fit 😉 držím palce, nie je to až také hrozne, ako to vyzerá...

vlucifuk
29. mar 2025

@jesenzima To ste mali šťastie. Aj náš mal šarlach, odvtedy sa trápi s vysokým ASLO. Pol roka bral antibiotiká. Je to už 5 rokov a je to nekonečný príbeh.

vlucifuk
29. mar 2025

Autorka, verím, že budú chalani rýchlo fit. Náš jeden šarlach mal, druhý nedostal. Tiež mal teploty v rovnakom čase, ale bola to len viróza. Držte sa!

autor
29. mar 2025

@vlucifuk Noo veď práve že mladší nemá žiadny výsyp tak nie som si istá… ale pôjdeme pre istotu zajtra lebo stoná, nemôže poriadne ani spinkať, to hrdlo ho asi veľmi bolí lebo aj papá málo.