Ako riešiť problém s mrazením v chladničke Beko?
Zdravím vás ľudkovia.
Nevedeli by ste mi poradiť ako postupovať, čo robiť? Už som zúfalá 😔
Dva týždne dozadu som si v jednej predajni Planeo kúpila NoFrost chladničku Beko s extra svietením v spodnom šuplíku na zeleninu,aby zostala čo najdlhšie čerstvá.Chladnička mala pred nadstavený program chladenia,mrazenia, stačí zapnúť a je to.
Tak som aj spravila.Ráno vyberám zo spodného šuplíka mrkvu,uhorku a tvrdé, zmrznuté.
Tak čítam manuál, riešenie problémov, treba pridať teplotu...
Tak som pridala najviac ako sa dá,na osem stupňov.
Ráno vyberám kaleráb a ten mäkký, namrznutý.
Tak som dala teplomer do spodného šuplíka a ráno -1
Išla som do predajne,s veľkým rozhorčením chcem chladničku vrátiť.No vraj sa nedá, lebo oni s tým nič nemajú a veľké spotrebiče sa vrátiť do 14 dní nedajú a celkovo, vrátiť sa to nedá, lebo chladnička sa používa.Dostala som číslo na servis Beko.Servisák prišiel na druhý deň,pomeral teplotu, skonštatoval, že všetko je ok, akurát teda zo zadných dierok výparníku,ide teplota -3 ale vraj si mám tie dierky prelepiť páskou, aby tam ten studený vzduch nafúkalo a dovidenia.Vraj to nieje chyba, len to trochu nedomysleli.Nieje dôvod na reklamáciu.
Dierky som prelepila, ráno otvorím chladničku a v spodnom šuplíku opäť -1
Proste vždy v noci keď sa tá chladnička neotvára,tak v tom spodnom šuplíku je mínusová teplota.Poraďte, čo robiť
Precitaj si reklamacne podmienky.
Svokra ma.vsetko Beko,,spokojnost.
My sme.mali vstavani chladnicku a veru vymenila.som ji po roku. Stale namraza, plus ta vstavana bola.mala.
@snowflakenel
Ja som mala predtým tiež Beko.
13 rokov fungovala bez problémov, ale teraz čo mi už nervov zožral tento model....
@gabca224 samozrejme, kupila si ju v planeu a oni su povinni riesit reklamaciu - budu asi len prostrednik medzi tebou a vyrobcom, ale im si dala svoje peniaze a zarucny servis maju riesit oni. Po zaruke ta mozu odkazat uz na servisne stredisko vyrobcu, ale dva roky od kupy je to ich problem.
@gabca224 tak zas mama ma elecrtolix, odisla po 3 rokoch. Kupila potom inu, tusim aeg a odisla.po 5 okoch. tiez ju de porazit. Odisli loziska. Pritom v domacnosti su 2 osoby. Technik vravel, ze to je tak nastavene teraz, cinske loziska. .......
Tiež mame beko a samé problémy s ňou. Síce sme ju kupovali u iného predajcu, nie planeo, ale ten istý postup... vrátiť sa nedala, reklamácie beko neuznali , nie je to porucha, proste taka je.... ledva čakám, nech sa pokazí a kúpim druhú. Tejto značke sa už budem zďaleka vyhýbať.
Pochybil servisák. Zavolať znova a nech k vám pošlú iného. Ty musíš mať argumenty ze toľko a toľko ma mať teplota spodný šufel a nejde to ničím že je niečo zle tak nech to riešia. Veľké spotrebiče sa takto reklamuju
Ja mám skúsenosť s Gorenie práčkou, vrátiť sa dala do 2 týždňov bez udania dôvodu, ale nie keď nefungovala..
Lebo vtedy majú iný postup, servisák atď a nejde vrátiť..
Proste ak raz kúpim takýto nefunkčný výrobok, tak ako dôvod uvediem, že sa mi nepáči 🫤
Ďakujem vám všetkým veľmi pekne.
Vyzerá to tak, že to ešte raz skúsim riešiť cez Beko a keď nepochodím,dlabem na to.
Nestojí mi to za tie nervy.
Pretože som bola dnes opäť v predajni,kde som ju kúpila a opäť ma vyprevadili so slovami, že s tým nič nemajú, mám volať servis.
Puknem od zlosti 🤦
@sissy27
@gabca224
Planeo naozaj nič nemá s reklamáciou,pri veľkých spotrebičoch voláš priamo do záručného servisu,veď si dostala predsa návod k tej chladničke.
Mala som odtiaľ 2 práčky,ani ma nenapadlo bežať do Planea,keď v papieroch je jasne napísané,že treba kontaktovať servis.
Tiež si môžeš nájsť stránku výrobcu a tam nahlásiť,aby prišiel servisák.Whirpool aj Elektrolux to tak má,predpokladám,že aj Beko to tak bude mať.
@gabca224 nic? https://www.planeo.sk/najcastejsie-otazky/rekla... Kazda stranka ma faq s podrobnym popisom


@gabca224 no nenechat sa odbit v prvom rade. Vratenie bez udania dovodu do 14 dni sa vztahuje na online nakup, nie na nakup v kamennej predajni. Reklamaciu podaj pisomne. Prisiel servisak a nic nevyriesil? Znova pisomna reklamacia s pripomienkou, ze teda ak sa k rieseniu problemu nepostavia seriozne, tak sa obratis na SOI. Riesenie “tak si to tuto zalepte paskou” nie je ziadne riesenie, toto by u mna nepreslo.