icon

Problém s pripojením robotického vysávača na sieť

avatar
petronelka47
21. feb 2025

Ahojte, som zúfalá z robotickeho vysávača,má 1 rok a pol ,teraz bol v servise,mala som zaseknute vlasy preto mi vrčal pri vysávaní,opravili ho resp.vyčistili( čistim ho pravidelne a poriadne). Teraz ho chcem znova pripojit ale nejde mi to, má problém sa pripojit na wifi, tú mám v poriadku,všetko ostatné mi doma funguje. Chce sa pripojit na nejakú inú siet ktorú nepoznam a ano neviem heslo.Viete mi prosim pomôcť ? Že kde je chyba? Už som zúfalá. Ďakujem

avatar
rebcav
21. feb 2025

Neviem aký máte, ja mám irobot, skúste odinštalovať a znovu nainštalovať aplikaciu v telefone....

avatar
petronelka47
autor
21. feb 2025

@rebcav to som už x krat robila

avatar
rebcav
21. feb 2025

@petronelka47 tak neviem čo iné :(

avatar
e1h
21. feb 2025

Ťažko poradiť niekomu, kto stále nenapísal značku a typ zariadenia, každopádne vyzerá to tak, že v servise nastavili vysávač do ich vlastnej siete, pravdepodobne aby ho mohli otestovať (alebo chceli ušetriť prácu upratovačke). Naštudujte si, že ako sa uvedené zariadenia nastavuje do továrenských nastavení (reset) a keď bude resetnuté, tak postupujte ďalej ako s novým zariadením.
Čo sa týka domácej Wi-Fi siete, pozor aby nebola na kanáloch č. 12 a vyššie! Niektoré domáce zariadenia (podľa lokálnej legislatívy správne) nepodporujú tieto frekvenčné pásma.

avatar
naraliv
23. feb 2025

Nemáte náhodou doma 5G sieť? Lebo všetky vysávače fungujú na 2,4 sieť.Reset väčšinou sa robí že stlačíte naraz tlačítko štart a domček naraz priamo na vysavaci.Malw by začať blikať kontrolka wifi.A potom si v aplikácii dáte pripojiť.Ale napíšte aj značku a model aby vám vedeli lepšie poradiť.A ešte napíšte či neviete heslo do aplikácií? Ak máte aplikáciu stiahnutu tak potom pýta iba heslo vašej wifi siete.

avatar
petronelka47
autor
23. feb 2025

Ďakujem baby za rady, ale už je všetko v poriadku, neviem kde bola chyba alebo výpadok ale po 2 dňoch sa "Karol" alebo apka spamätali, inak mám rowentu X plorer S 130