Problém s pripojením robotického vysávača na sieť
Ahojte, som zúfalá z robotickeho vysávača,má 1 rok a pol ,teraz bol v servise,mala som zaseknute vlasy preto mi vrčal pri vysávaní,opravili ho resp.vyčistili( čistim ho pravidelne a poriadne). Teraz ho chcem znova pripojit ale nejde mi to, má problém sa pripojit na wifi, tú mám v poriadku,všetko ostatné mi doma funguje. Chce sa pripojit na nejakú inú siet ktorú nepoznam a ano neviem heslo.Viete mi prosim pomôcť ? Že kde je chyba? Už som zúfalá. Ďakujem
@rebcav to som už x krat robila
@petronelka47 tak neviem čo iné :(
Ťažko poradiť niekomu, kto stále nenapísal značku a typ zariadenia, každopádne vyzerá to tak, že v servise nastavili vysávač do ich vlastnej siete, pravdepodobne aby ho mohli otestovať (alebo chceli ušetriť prácu upratovačke). Naštudujte si, že ako sa uvedené zariadenia nastavuje do továrenských nastavení (reset) a keď bude resetnuté, tak postupujte ďalej ako s novým zariadením.
Čo sa týka domácej Wi-Fi siete, pozor aby nebola na kanáloch č. 12 a vyššie! Niektoré domáce zariadenia (podľa lokálnej legislatívy správne) nepodporujú tieto frekvenčné pásma.
Nemáte náhodou doma 5G sieť? Lebo všetky vysávače fungujú na 2,4 sieť.Reset väčšinou sa robí že stlačíte naraz tlačítko štart a domček naraz priamo na vysavaci.Malw by začať blikať kontrolka wifi.A potom si v aplikácii dáte pripojiť.Ale napíšte aj značku a model aby vám vedeli lepšie poradiť.A ešte napíšte či neviete heslo do aplikácií? Ak máte aplikáciu stiahnutu tak potom pýta iba heslo vašej wifi siete.
Ďakujem baby za rady, ale už je všetko v poriadku, neviem kde bola chyba alebo výpadok ale po 2 dňoch sa "Karol" alebo apka spamätali, inak mám rowentu X plorer S 130

Neviem aký máte, ja mám irobot, skúste odinštalovať a znovu nainštalovať aplikaciu v telefone....