Reklamácia vrzgajúceho gauča kúpeného online
Ahojte. Pred mesiacom sme kúpili gauč za 1700 eur. To že nám poslali opačnú stranu som nejak prekusla/ sadol/ spodná časť ktorá sa pri rozkladani vysuva mi celá vypadla museli sme ju šróbovať no perlička ze stredná časť začala brutálne vrzgať . A to na nej ledva sedíme. Manžel je stále v zahraničí deti izba počítač a ja striedam miesta takže určite ho nevysedim. Dá sa toto riešiť reklamáciou? Ako to prebieha keď je kupovaný cez net . Ďakujem
Ahoj,išla by som do reklamácie. Keby mal 1 vadu,no dobre,ale toto,čo popisuješ je šmejdový výrobok. Máme gauč v podobnej cene,má 6 rokov a všetko funguje, nejaví známky "vysedenia",rozkladacia časť je velmi pohodlná na spanie... Nehanbi sa pýtať si kvalitný výrobok za svoje peniaze!
Reklamovať
Nejaka kvalitka z ciny ci polska?
Dobry den obchod .net je prosim aky obchod ten nepoznam...
Mozem sa spytat, z akeho obchodu bola kupovana? Dakujem 🙂

Niekedy tieto nabytkove zalezitosti pomoze vyriesit poriadne podotahovanie vsetkych spojov, najma ak nabytok prisiel v [ciastocnom] demonte, ale aj ked prisiel uz zmontovany.