Skúsenosti so značkou Hisense: Negatívne hodnotenie zákazníka
29. sep 2024
Skúsenosti zo značkou Hisense resp. zo servisom uvedenej značky nakoľko moje sú totálne negatívne servis absolútne nevyhovujúcich, nekompetentných, neodborným a vôbec neochotný.
Už nikdy viac uvedená značka pod ňu spadá i Mora a Gorenje , nikdy viac!!!!
@peterbilko maju viac kupen6ch znaciek, mrkni:
https://www.hisense-europe.com/
Kupovat znamu znacku je lepsi biznis ako vytvarat nieco od nuly, zial aktualne dlhodoby trend, ze vdaka nezmyselnym obmedzeniam z EU postupne firmy/vyrobcovia nezvladaju konkurovat cine, alebbo vyrobcom z 3tich krajin... a tak sa najdu firmy, ktore znacku lacno kupia a bud ju nadalej pouzivaju (gorenje, mora, ...) alebo nechaju padnut, aby zanikla konkurencia. (napr. ako nas calex)

@peterbilko podobne. riesili sme zarucny servis na umyvacku Gorenje asi pred rokom. Dost tazka komunikacia, musela som sa im 3x pripomenut kym to zacali riesit, samozrejme ze najskor hladali moznosti ako sa zarucnemu servisu vyhnut, ale nepomohlo, bola som neoblomna. Pan, ktory pre nich robi uz bol fajn, prisiel zhodnotil a opravil.