icon

Problém s vyzdvihnutím zásielky zo Z-boxu

avatar
1ren
22. aug 2025

Ahojte, mam zaplatenu objednavku, ktoru mi dnes dorucili do Z Boxu, avsak ked som si ju sla vyzdvihnut, tak mi pisalo, ze neplatny kod. Proste sa niekde stala chyba. Pisala som mail na zakaznicky servis. Zasielku si mozem prevziat do pondelka 8:00 a zákaznícky servis funguje od pondelka od 8:00. Co sa udeje v takom pripade? Zasielku automaticky vratia naspat? Dakujem

avatar
maranco
22. aug 2025

@1ren skús vyzdvihnúť priamo cez aplikáciu, nie zadaním kódu na klávesnici

avatar
1ren
autor
22. aug 2025
@maranco

@1ren skús vyzdvihnúť priamo cez aplikáciu, nie zadaním kódu na klávesnici

@maranco pozerala som aj aplikaciu ale tam mi tu zasielku vobec neukazuje

anonym_70f21a
23. aug 2025

a bola si pri správnom Zboxe? nedali ti ju niekde inde? číslo zásielky nemáš?

avatar
1ren
autor
23. aug 2025
@anonym_70f21a

a bola si pri správnom Zboxe? nedali ti ju niekde inde? číslo zásielky nemáš?

@anonym_70f21a bola som pri spravnom Z boxe, mam info o zasielke len tie, ktore mi prisli v SMSke ku vyzdvihnutiu.

avatar
earlgrey
23. aug 2025

Zaujímavé, sestre sa stalo to isté, bola sobota, normálne ich kontaktovala prostredníctvom chatu alebo emailu, už teraz presne neviem (musela by som sa opýtať) a problem vyriešili, aj cez víkend. Ja osobne som jej bola ten balík z boxu vziať.