Problém s vyzdvihnutím zásielky zo Z-boxu
Ahojte, mam zaplatenu objednavku, ktoru mi dnes dorucili do Z Boxu, avsak ked som si ju sla vyzdvihnut, tak mi pisalo, ze neplatny kod. Proste sa niekde stala chyba. Pisala som mail na zakaznicky servis. Zasielku si mozem prevziat do pondelka 8:00 a zákaznícky servis funguje od pondelka od 8:00. Co sa udeje v takom pripade? Zasielku automaticky vratia naspat? Dakujem
a bola si pri správnom Zboxe? nedali ti ju niekde inde? číslo zásielky nemáš?
a bola si pri správnom Zboxe? nedali ti ju niekde inde? číslo zásielky nemáš?
@anonym_70f21a bola som pri spravnom Z boxe, mam info o zasielke len tie, ktore mi prisli v SMSke ku vyzdvihnutiu.
Zaujímavé, sestre sa stalo to isté, bola sobota, normálne ich kontaktovala prostredníctvom chatu alebo emailu, už teraz presne neviem (musela by som sa opýtať) a problem vyriešili, aj cez víkend. Ja osobne som jej bola ten balík z boxu vziať.

@1ren skús vyzdvihnúť priamo cez aplikáciu, nie zadaním kódu na klávesnici