Možnosti hodnotenia a náhrady škôd cez Booking
27. máj 2025
Ahojte. Druhy rok prevadzkujem sestre chatku cez booking. Spravujem ja aj booking atd., 1x sa nam stalo, ze niekto zdrhol, kluce vo dverach a az teraz sme zistili, ze zlomili postel. Neviem je tam moznost dat hodnotenie pripadne to z nich vymoct? Ci ani nie?
Airbnb je lahoda no toto ja asi na to nemam kapacitu 🤦♀️
ako píše @nelika, nahlás nevhodné správanie hosťa, ale čo sa týka finančnej kompenzácie asi ťa nepoteším, nikdy sa mi nepodarilo nič vymôcť. Aj keď som booking požiadala o finančnú kompenzáciu moc to neriešili, napísali hosťovi či súhlasí, ten to proste odmietne a hotovo.

@evickuska môžeš nahlásiť nevhodné správanie hosťa - to sa dá do 7dní od jeho odchodu, priamo v jeho rezervácií. Upresňuje sa tam o aké nevhodné správanie šlo. Tento hosť si už u Teba nevie urobiť ďalšiu rezerváciu.