icon

Možnosti hodnotenia a náhrady škôd cez Booking

avatar
evickuska
27. máj 2025

Ahojte. Druhy rok prevadzkujem sestre chatku cez booking. Spravujem ja aj booking atd., 1x sa nam stalo, ze niekto zdrhol, kluce vo dverach a az teraz sme zistili, ze zlomili postel. Neviem je tam moznost dat hodnotenie pripadne to z nich vymoct? Ci ani nie?
Airbnb je lahoda no toto ja asi na to nemam kapacitu 🤦‍♀️

avatar
nelika
27. máj 2025

@evickuska môžeš nahlásiť nevhodné správanie hosťa - to sa dá do 7dní od jeho odchodu, priamo v jeho rezervácií. Upresňuje sa tam o aké nevhodné správanie šlo. Tento hosť si už u Teba nevie urobiť ďalšiu rezerváciu.

avatar
viktoriaandrascik
27. máj 2025

ako píše @nelika, nahlás nevhodné správanie hosťa, ale čo sa týka finančnej kompenzácie asi ťa nepoteším, nikdy sa mi nepodarilo nič vymôcť. Aj keď som booking požiadala o finančnú kompenzáciu moc to neriešili, napísali hosťovi či súhlasí, ten to proste odmietne a hotovo.