icon

Aké doklady potrebujete ako živnostník k daňovému priznaniu?

terezia98
8. feb 2025

Ahojte blíži sa obdobie kedy sa podáva daňové priznanie a chcela som sa opýtať aký doklad potrebujem ako živnostník ku daňovému priznaniu ?

Strana
z2
katarinaba
8. feb 2025

Zmluvu s uctovnickou!!!

katarinaba
8. feb 2025

To sa pytas vazne? Doklady o prijmoch a vydavkoch. Vyriesenu elektronicku komunikaciu s financnou spravou. A hlavne vedomosti z dani. Ak sa pytas toto, predpokladam, ze nemas absolutne nic z toho.

terezia98
autor
8. feb 2025

@katarinaba doklady o príjmoch mám a výdavky mám len výpis že si platím zdravotné poistenie každý mesiac 🙂 čiže ak stačia doložiť nejaké faktúry za každý mesiac a výpise že som si platila zdravotné poprípade nejaká zmluva ak pre niekoho pracujem ako živnostík tak to mám čiže stačí len to ďakujem

lenicka298
8. feb 2025

@terezia98 áno, potrebujes vydokladovat celý rok 2024. Pokiaľ si mala zamestnanie/dohodu- potrebuješ aj potvrdenie o prijme od zamestnávateľa. K živnosti všetky faktúry + výpis z účtu, kde ti peniažky prišli(v prípade hotovosti PPD) A teda výpis o úhrade zdravotnej 😊

zuza265
8. feb 2025

@katarinaba mozno ide podavat danove priznanie prvykrat. Mozno teraz zajde za uctovnickou a chce mat pripravene doklady. Preco hned taky neprijemny komentar a vykricniky pri normalnej otazke? Nikto mudry z neba nespadol

martul
8. feb 2025

@terezia98 pýtaš sa čo potrebuješ k daňovému priznaniu, alebo účtovníčke k jeho spracovaniu? To je dosť podstatné.

katarinaba
8. feb 2025

@zuza265 co zle som napisala? Tych veci je mnoho. Zanalyzovat cloveka ake mal prijmy - lebo tych prijmov je mnoho pod kazdym paragrafom, nie je jednoduche. Ked clovek ani nevie ake doklady potrebuje, napriek tomu ze podnika (lebo podla mna si zistim vsetko pred zacatim - ake doklady vystavovat, ake odkladat) tak ina spravna odpoved neexistuje.