Ako obnoviť zablokovaný účet v Slovenskej sporiteľni?
Ahojte, prosím Vás ráno mi prišla SMS zo Slovenskej sporiteľne že mám zablokovaný účet. Dôvod neviem .
Stalo sa Vám to niekomu ? Ako ho mám obnoviť ??
A je ta SMS skutočná? Nemôže sa jednať o podvod?
A určite je v tej sms aj link na ktorý máš kliknúť a zaplatiť, však?
Ziadna banka neposiela SMS o tom, ze mas zablokovany ucet. Oni nemaju preco blokovat ucet, okrem exekucie. Jedna sa o podvod. Mne chodia pravidelne taketo SMS s textom, ze mam zablokovany ucet v banke tej a tej, kde ani realne nemam ucet.
Prilož obrázok tej SMS
@muchotrafka298 takto mi prišla SMS
Pozorne si pozri doménu na ktorú odkazuje link slspapp.site nepatrí tvojej banke.
Tá doména slspapp.site bola zaregistrovaná včera v Karibiku na ostrove Svätý Krištof a Nevis
https://www.whois.com/whois/slspapp.site
Bože, veď je úplne jasné, že to nie je stránka SLSP.
@maranco ďakujem pekne za info 😊
Toto urcite NIE JE stranka Slovenskej sporitelne. Dufam,ze si na to nepoklikala a nevyplnila im nejake udaje. Lebo ak ano, okamzite zmen hesla do IB a ak si zadala cislo karty, tak ju blokuj.
@maranco ale keď som dala link do googlu mne dalo hneď prihlásenie do Georga
Neverím 🙈
Tu si pozri obrázky podvodov z viacerých bánk
https://www.modrykonik.sk/blog/maranco/article/nedajte-sa-okradnut-bankou-3cl7hi/
a prihlásila si sa cez ten link? povedz, že nie, prosím 🤦♀️
Jasný podvod, dúfam, že si nikam nič nepísala.
No ak si tam niečo vyplnila tak hneď si ten účet môžeš zablokovať sama...
Po nahlásení už je stránka zrušená.
@maranco volala som nato číslo a zdvihla mi to nejaká žena
Ktorá pravdepodobne nevedela o ničom, lebo podvodníci zneužili jej číslo a náhodne si ho vybrali.
Nabudúce, prosím ťa, nevolaj na čísla, ktoré ti niekto pošle alebo z ktorého ti príde nejaká podozrivá správa. Nájdi si sama na googli tel.č.do tvojej banky (alebo hocakej inštitúcie o ktorú sa v správe jedná) a volaj na to, máš istotu, že telefonuješ s bankou, nie s podvodníkom.
Niekedy je lepšie ísť sa osobne opýtať do banky. Snáď ti účet podvodník už nevybielil.
Daky podvod si myslim, ak nemas moznost ist do banky hned volaj na call centrum
Je to jasný podvod.
Stalo sa to aj vám? Kontaktujte Klientske centrum
telefonicky: 0850 111 888, 0910 111 888, 0915 111 888 (zo zahraničia: +421/2/58 26 81 11, +421 915 111 888, +421 910 111 888)
e-mailom: info@slsp.sk,
5s mi trvalo zistit kontakt na banku. Vy namiesto toho aby ste zavolali na oficialne cisla zakladate na MK otazku? Fakt je uz Slovensky narod taky blby ako sa nam snazi nahovorit PAN Hranaty? Alebo je to uz realita s ktorou sa musime my ostatny naucit zit?
@alkoholik ja to tiež nechápem. Denno denne sa toto rieši. Na nete aj v telke milión príkladov a varovných signálov. Lenže to dnes ťažko keď polovica ludi ani nevie pordiane používať internet. Na takých sa dobre zarába žiaľ...
Mne napriklad banka z bezpecnostnych dovodov zablokovala kartu. Prisla mi SMS, ze mi zablokovali kartu a mam volat infolinku. Mna vobec nenapadlo, ze mam kdesi po internetoch vypisovat, ze co mam robit. Ale zobrala som telefon a zavolala. Nebol to podvod, ze mali info o tom,ze mohlo dojst k zneuzitiu mojej karty a preto mi ju zablokovali a posielaju mi novu, dostanem ju vtedy a vtedy. Bol tam zivy clovek, nie automat alebo chat.




Pozri si v internet bankingu, či tam niečo nemáš. Napríklad exekúciu, ktorá ti zablokovala účet. Alebo či tam nemáš info, že banka nejakú transakciu vyhodnotila ako pochybnú, tak preventívne zablokovala účet.
A následne choď na pobočku a informuj sa. Nikto z nás nemôže vedieť, aký je dôvod blokácie a čo je potrebné urobiť pre odblokovanie. Ja nerozumiem týmto otázkam, ako si môžeš myslieť, že niekto z nás bude vedieť, prečo tvoj účet zablokovali.