icon

Ako riešiť dočasne zablokovaný účet v SLSP?

avatar
invius
4. nov 2025

Ahojte, dnes som sa pokúšala urobiť jednu klasickú platbu pre kamaráta, otvorila som si oficiálny web slsp cez pc a pokračovala som ako vždy zadala som platbu no keď som ju chcela potvrdiť vyskočil mi error a následne aj sms v tomto znení:

Vas ucet sme docasne zablokovali kvoli podozrivej platbe. Prosim, volajte linku Klientskeho centra 0800 111 188 (zo zahranicia +421 910 111 188).

Teraz bohužiaľ už nemôžem zavolať keďže podpora pracuje len do 16.00, tak neviem co mám robiť, novú platbu zadať nemôžem, ani neviem príčinu tej podozrivej platbe, a keď píšu že dočasne odblokuje sa aj bez môjho zbytočného volania? Ďakujem za každú radu a pomoc

avatar
maranco
4. nov 2025

Kamarát má účet v akej banke, poznáš kamaráta aj osobne?
Číslo účtu a meno kamaráta sedí ak ho overíš na tejto stránke? https://www.tatrabanka.sk/sk/overenie-prijemcu/

avatar
invius
autor
4. nov 2025
@maranco

Kamarát má účet v akej banke, poznáš kamaráta aj osobne?
Číslo účtu a meno kamaráta sedí ak ho overíš na tejto stránke? https://www.tatrabanka.sk/sk/overenie-prijemcu/

@maranco tiež slsp, všetko sedí, už v minulosti som mu veľa krát posiala, a už ho mám uloženého aj v kontaktoch takže nechápem

avatar
maranco
4. nov 2025
@invius

@maranco tiež slsp, všetko sedí, už v minulosti som mu veľa krát posiala, a už ho mám uloženého aj v kontaktoch takže nechápem

@invius tá linka je nonstop môžeš volať aj teraz

avatar
invius
autor
4. nov 2025
@maranco

@invius tá linka je nonstop môžeš volať aj teraz

@maranco aha okej tak skusim

avatar
invius
autor
4. nov 2025
@maranco

@invius tá linka je nonstop môžeš volať aj teraz

@maranco skúšala som zavolať no sice zvoní ale na druhej strane žiadna odozva... Čakala som asi 10min a stále som bola hodená na zvučke...

avatar
maranco
4. nov 2025
@invius

@maranco skúšala som zavolať no sice zvoní ale na druhej strane žiadna odozva... Čakala som asi 10min a stále som bola hodená na zvučke...

@invius tak potom zajtra
a kamarátovi si nevolala či nemá nejaký problém s účtom?

avatar
kimina21
4. nov 2025

@invius a neposielala si to predtým z iného počítača alebo mobilu?

avatar
markusrasford
4. nov 2025

@invius ja som si dal tu námahu a zavolal som na call centrum. Po prvom zvoneni sa ohlásila Al menom Vesna a jej otázka znela čím mi vie pomôcť. Skoro kazda banka uz 24 hodín ma niekoho na telefóne aby vedeli svojich zakaznikov uspokojiť. Neviem kde si potom volala?

avatar
chrobak7
4. nov 2025

@invius Aktualizovala si si údaje v SLSP v nedávnej dobe? Ak nie, tak si riskovala, že ti zablokujú účet. Je to z dôvodu ochrany pred legalizáciou príjmov. Ja som si údaje aktualizoval ešte v lete.

https://www.startitup.sk/tisice-bankovych-klien...

avatar
matusformanek
4. nov 2025

@invius tiež sa mi to stalo. Pomohli na linke. Chránia klientov pred podvodmi a žial niekedy to dopadne takto

avatar
janulik2008
4. nov 2025

Nám tak zachránili peniaze. Mama prišla s tým že videla Dyson za 2€. A tak zablokovali účty jej, sestre a aj otcovi keďže tam dávali všetky tieto karty. Až prišla sms že zablokovali účet a keď volali na klientske centrum tak im povedali že to bol podvod preto zablokovali účty.

avatar
invius
autor
5. nov 2025
@markusrasford

@invius ja som si dal tu námahu a zavolal som na call centrum. Po prvom zvoneni sa ohlásila Al menom Vesna a jej otázka znela čím mi vie pomôcť. Skoro kazda banka uz 24 hodín ma niekoho na telefóne aby vedeli svojich zakaznikov uspokojiť. Neviem kde si potom volala?

@markusrasford Áno presne tak, aj mne sa ozvala Vesna, no potom ma prepojila na operátora kde som čakala 10min kým sa vôbec niekto ozve, ale nič... Skúsim šťastie dnes

avatar
invius
autor
5. nov 2025
@chrobak7

@invius Aktualizovala si si údaje v SLSP v nedávnej dobe? Ak nie, tak si riskovala, že ti zablokujú účet. Je to z dôvodu ochrany pred legalizáciou príjmov. Ja som si údaje aktualizoval ešte v lete.

https://www.startitup.sk/tisice-bankovych-klien...

@chrobak7 Je to možné... Myslíš žeby mi aj tak písalo že to je kvôli nebezpečnej platbe?

avatar
chrobak7
5. nov 2025
@invius

@chrobak7 Je to možné... Myslíš žeby mi aj tak písalo že to je kvôli nebezpečnej platbe?

@invius Môže. Keď ťa informačný systém nepozná, nepozná tvoje štandardné operácie, tak môže hociktorú finančnú operáciu považovať za nebezpečnú. Ale už by si to asi mala mať vyriešené.

avatar
maranco
5. nov 2025

@invius čo si teda zistila?

avatar
invius
autor
5. nov 2025
@chrobak7

@invius Môže. Keď ťa informačný systém nepozná, nepozná tvoje štandardné operácie, tak môže hociktorú finančnú operáciu považovať za nebezpečnú. Ale už by si to asi mala mať vyriešené.

@chrobak7 Ahojte, tak aby som sa k celej situácii vyjadrila ako to dopadlo, mala si pravdu, systém ma pravdepodobne nepoznal a preto zablokoval platbu, nakoniec som dnes ani na call centrum nevovalala pretože som nestíhala šak poznáte to, až keď som to dnes večer skúšala znova tak už je účet odblokovaný a všetko funguje ako predtým... Ďakujem ešte raz všetkým za užitočné rady ;)