Ako úspešne zrušiť účet v Poštovej banke?
Malé odporúčanie, nikdy si neotvárajte účet v Poštovej Banke.
Nachádzam sa v zahraničí a stala sa mi taká vec že potreboval som si zrušiť účet v Poštovej Banke a trebalo mi ešte nejaké vecí vybaviť na Slovensku tak som si zobral dovolenku a šiel domov . Prvé čo tak som šiel na pobočku poštovej banky si zrušiť účet. Zamestnankyňa zrušenie vypísala a povedala ze začiatkom ďalšieho mesiaca bude účet zrušený. Ta zamestnankyňa mi nedala žiadny dokument . A stalo sa mi to že o mesiac a pol som len tak išiel skontrolovať či už je účet zrušený a účet bol stále aktívny a bol v mínuse kvoli poplatkom za ďalší mesiac.
Tak som hneď volal na pobočku a samozrejme nikto nedvíhal. Tak som napísal email a na ten nikto neodpovedal. Tak som sa po pár dnoch čakania na odpoveď rozhodol zavolať na zákaznícku linku kde mi povedali že žiadna žiadosť o zrušenie účtu z pobočky nebola odoslaná takže mi nemôžu zrušiť účet a nakoľko som nedostal tlacivo o zrušení účtu tak som im nemal ako predložiť dokument. Tak nakoniec sme spísali reklamáciu o pár týždňov mi prišlo stanovisko že nemôžu môj účet zrušiť pretože neobdrzali žiadnu žiadosť ktoru im mala poboçka predložit. Tak mi udelili akože splatky na 2 mesiace zadarmo aby za ten čas sa ten účet stihol zrušít. Zamestnankyňa Callcentra mi poslala Žiadosť o zrušenie účtu emailom a povedala mi že ak ju výpišem a pošlem emailom že účet bude zrušený.
Tak som tu žiadosť vypísal a poslal na email. Čakal som zhruba mesiac na odpoveď ktorá mi neprišla tak som tri krát volal na zákaznícku linku kde nevedeli zistiť príčinu prečo nieje účet už zrušený. (Riešil som to zo zahraničia takže nemal som možnosť to riešiť osobne na pobočke) Tak som im telefonoval už asi siedmi krát počas 4 mesiacov za ktoré mi nezrusili účet a nakoniec mi zamestnankyňa Callcentra povedala že nemohli zrušiť môj Účet pretože som odoslal zlú žiadosť o zrušenie účtu rušil som v poštovej banke a oni mi poslali tlačivo na zrušenie účtu v 365 banke a nakoniec mi poslali ďalšie tlačivo na zrušenie účtu od poštovej banky ale s tým že aj ked ho výpišem tak nezmôžu účet zrušiť po telefóne a že ani ak im pošlem emailom tak to nemôžu akceptovať že potrebujú notárom overený podpis a že keď nemám tu možnosť že mam ísť si po overenie podpisu na Slovensku ambasádu. Nakoniec som zistil že ta zamestnankyňa na pobočke v tom čase led mal byť moj účet zrušený skončila v poštovej banke a na pobočke sa mojou žiadosťou vôbec nezaoberali .
Takže teraz už je to skoro piaty mesiac účet nieje stále zrušený kvôli nekompetentným idiotom na pobočke a tak isto v Callcentre kde si vás pinkaju ako pinpongovu loptiču a samý nevedia ako riešiť vaše problém a posielajú vám chybne tlačivá a dávajú vám zbytočne rady ktoré vam nepomôže.
TAKŽE ZA MNA ODPORUČANIE NIKDY NECHOĎTE DO POŠTOVEJ BANKY.
Mate nejaké rady ako postupovať kde je možné podať sťažnosť na banku?
Postova banka?Za mna najhosia na Slovensku.
Načo to isté vypisuješ? Za tých 5 mesiacov si už mohol prísť na Slovensko a zrušiť si ho osobne.
🙄 nudíš sa veľmi?
Môžem potvrdiť, že ten pan sa vôbec nenudí a nieje to ani blbosť..my riešime zrušenie účtu v poštovej banke už skoro 2roky. Ucet nepouziva mama uz niekoľko rokov,nema kartu,proste nič...moja mama ma problém s chôdzou 2x sme chodili na pobočky kde nás posielali z miesta na miesto a tvvrdili že je to zrušené, po par mesiacoch prišlo zasa platiť poplatok za vedenie účtu ..ze mame napísať email prišla odpoveď že ucet môže byť zrušený len z emailovej adresy,ktorá bola uvedená pri rušení na pobočke (mam len 1email takže nijaký iný ucet tam nemohol byť uvedený, mama ma skoro 80rokov a email nemá)..prišla ďalšia dĺžka čiastka za vedenie účtu (vždy je to cez 20eur)..zasa sme skúšali písať,prišla odpoveď že musíme najskôr vyrovnať dlžnú čiastku a potom rušiť..vyrovnali sme..telefonovali sme,nedovolali sme sa ...čistá psychiatra!..ja už neviem čo máme urobiť..Asi zavoláme televíziu, potom sa po zverejnení možno veci pohnú..
Môžem potvrdiť, že ten pan sa vôbec nenudí a nieje to ani blbosť..my riešime zrušenie účtu v poštovej banke už skoro 2roky. Ucet nepouziva mama uz niekoľko rokov,nema kartu,proste nič...moja mama ma problém s chôdzou 2x sme chodili na pobočky kde nás posielali z miesta na miesto a tvvrdili že je to zrušené, po par mesiacoch prišlo zasa platiť poplatok za vedenie účtu ..ze mame napísať email prišla odpoveď že ucet môže byť zrušený len z emailovej adresy,ktorá bola uvedená pri rušení na pobočke (mam len 1email takže nijaký iný ucet tam nemohol byť uvedený, mama ma skoro 80rokov a email nemá)..prišla ďalšia dĺžka čiastka za vedenie účtu (vždy je to cez 20eur)..zasa sme skúšali písať,prišla odpoveď že musíme najskôr vyrovnať dlžnú čiastku a potom rušiť..vyrovnali sme..telefonovali sme,nedovolali sme sa ...čistá psychiatra!..ja už neviem čo máme urobiť..Asi zavoláme televíziu, potom sa po zverejnení možno veci pohnú..
@michalka78 keď na pobočke tvrdili že je to zrušené tak si treba pýtať papier, potvrdenie alebo ak by nechceli dať tak napísať na papier krátky text ktorý tvrdí a ten nech podpíše že je to tak

@jantur naposledy si dostal málo odpovedí? Nepomôže ti nejako zakladať každé 2 týždne to isté