icon

Generali poisťovňa - potrebujem radu

avatar
katikabarl
12. dec 2022

Zdravím. Dnes mi prišiel takýto mail. Čo si mám pod tým vysvetliť?
Dobrý deň,
touto cestou si Vás dovoľujeme informovať o zrušení Vášho prístupu do nášho Klientského portálu. Vaše konto bolo zrušené, keďže momentálne v našej poisťovni neevidujeme žiadnu Vašu aktuálnu poistnú zmluvu ani poistnú udalosť.

avatar
chcemradu
12. dec 2022

@katikabarl a mala si tam niečo uzatvorené?

avatar
katikabarl
autor
12. dec 2022

@chcemradu poistenie

avatar
zoro9836
Odpoveď bola odstránená
avatar
jarka_black
12. dec 2022

Súhlas so @zoro9836 . Pridám ešte tip na podvodný email, ktorý sa tvári akože od poisťovne.

avatar
katikabarl
autor
12. dec 2022

@zoro9836 no dobre a čo tie peniaze, ktoré som tam skladala?

avatar
zoro9836
Odpoveď bola odstránená
avatar
chcemradu
12. dec 2022

@katikabarl určite bez podpisu nič nemohli zrušiť ani o peniaze neprídeš. Zavolaj tam alebo ešte lepšie, choď osobne, keď to nemáš ďaleko.

avatar
0silvia0
12. dec 2022

@katikabarl zavolaj si hned teraz, ved to mas najrychlejsie. A daj nam vediet, tiez ma to zaujima, mam tam tiez poistku.

avatar
janai1
12. dec 2022

@zoro9836 dnes je pondelok 🤔

avatar
zoro9836
Odpoveď bola odstránená
avatar
zoro9836
Odpoveď bola odstránená
avatar
manzanillaa
12. dec 2022

@katikabarl pravdepodobne ste zabudla zaplatiť poistné a vtedy vám poisťovňa môže vypovedať zmluvu. Len je cudne,že vás neupozornili na omeškanie platby🤔

avatar
bavlnka92
12. dec 2022

radšej si zavolaj, mne robili "problémy" s poistkou auta tak už s nimi nič nechcem mať spoločné.

avatar
rebeka058
13. dec 2022

@katikabarl spolupracujem s Generali, kľudne mi napis správu viem sa na to pozrieť 🙂