icon

Generali - vyplatenie poistky

avatar
limetka69
23. nov 2020

Ahojte dievcata, taka vec. Manzel plati 40 eur mesacne poistku na seba, donutili ho pri uzatvarani hypoteky k tomu. Teraz mal uraz, popalil obe ruky. V prvej sprave ma popaleniny 1.st, no v druhej, tretej, stvrtej... Na kazdej kontrole a prevaze uz 2.st. Konkretne 2b, proste na kontrole zistili, ze to je v horsom stave. Generali sa chytilo prvej spravy, ze na popaleniny 1.st sa to nevztahuje. Zvysne spravy neberie do uvahy. Ze to nie je uraz. Muz od 6.11 obviazane ruky, tak ako to, ze to nie je uraz? To akoze uz od nich nic nevymozeme? Manzel tu pi*uje, ze to zrusi. Dufam, ze aspon to sa bude dat. Ved to je chore, jals tale vydrbu s ludmi. Prikladam foto. Mozu povedat, ze toto nie je uraz? Druhu ruku ma, stale obviazanu, pretoze je v horsom stave. Vie mi niekto poradit? Je tu niekto kto pracuje v poistovni, alebo nieco podovne riešil? Vdaka za kazdy postreh.

Generali - vyplatenie poistky
avatar
renatka100
23. nov 2020

@limetka69 treba napisat slusnu staznost, pridat lekarske spravy a fotodokumentaciu, ak nepomoze, tak NBS pripadne poistovaci ombudsman.

avatar
limetka69
autor
23. nov 2020

@renatka100 dakujem velmi pekne, zatial aspon vieme akymi slovami sa zajtra ohanat na pobocke

avatar
renatka100
23. nov 2020

@limetka69 tam vam nepomozu (na pobocke), treba ist na centralu alebo poslat doporuceny list a cakat 30 dni

avatar
limetka69
autor
23. nov 2020

@renatka100 odkazem manzelovi, muz tam chodil to riesit s nejakym panom od zaciatku vzniku PN, nosil tam spravy lekarske, takze ide za nim, s papierom co prisiel, ubidime, co povie ten pan. Dakujem este raz. 🙂

avatar
veronicka
23. nov 2020

Ja mam pocit, ze im hrabe v poslednej dobe. Mam u nich poistku asi rok a pol. Minuly rok uplne banalny uraz. Financny poradca mi hovori, ze nech im poslem spravy a uvidim. A asi do dovhc dni som mala peniaze na ucte. Teraz v auguste, vacsi uraz a furt maju s niecim problem. Dodnes som nevidela ani euro a furt maju problem. Odvolala som sa, tak maju este tyzden na odpoved, ale nastavana som brutalne. Hlavne ze vzdy chcsu nejaku spatnu vazbu ako som s nimi spokojna a ako tu furt pre mna su.

avatar
renatka100
23. nov 2020

@limetka69 ja by som to riesila uz iba listami s centralou, nech mate dokazy, mozno z toho budu aj trvale nasledky, ak su poistene a ked nebude plnenie za uraz tak vam ani to neuznaju

avatar
limetka69
autor
23. nov 2020

@renatka100
@veronicka ďakujem ❤️ sze zlate. Je to katastrofa, brat peniaze to ano, ale preplatit co slubuju uz je problem. Smutno mi je z toho. Nikdy nemarodujeme, platime to zbytocne v podstate a raz sa nieco stsne, clovek si povie, ze to aspon vyuzije a prd makovy

avatar
majus232
24. nov 2020

@renatka100 dobrý deň, ja pracujem v poisťovni, rada vám pomôžem a pozriem sa s vami na to, keď máte záujem

avatar
majus232
24. nov 2020

@veronicka aj vám rada pomôžem, niekedy totižto fin.poradca nevie veľa o likvidácii poistných udalosti v danej poisťovni a nevie klientovi poradiť. Preto je lepšie mať niekoho aj v danej poisťovni aby v takýchto prípadoch vedel pomôcť. Môžeme sa na to skúsiť pozrieť v čom je tam problém a prípadne s tým pohnúť 🙂

avatar
renatka100
25. nov 2020

@majus232 musite pisat autorke😀

avatar
limetka69
autor
25. nov 2020

Manzel tam bol, uz sa to riesi. Vyzera to nadejne. 🙂