icon

Peňaženka zdravia VŠZP

18. máj 2023

Ahojte podala som si žiadosť na preplatenie benefity na zuby, preventívne prehliadky mám porobené všetky a píše mi vykázaný výkon že váš benefit nemôže byť zatiaľ vyplatený nakoľko neevidujeme k tomuto benefitu vykázanu zdravotnú starostlivosť či predpísaný liek od vášho lekára.Čo to znamená? Stalo sa to niekomu vyplatia či nie?

avatar
holmlea
18. máj 2023

Zadali ste ako prílohu pokladničný blok za danú službu?

avatar
barbora19911
18. máj 2023

Mne sa to stalo závisí to od toho či lekár podal na VšZP úkon pekne to vidíš vo svojich úkonoch v peňaženke ...podaj odvolanie a uvidíš či ti to schvália mne to schvalovali asi na 5 krát a až potom mi prišli na účet peniažky

avatar
barbora19911
18. máj 2023

Aj keď dáš blok tak oni sledujú či lekár to zapísal do peňaženky zdravia a nie bloky ...

avatar
bublinka1426
18. máj 2023

oni paruju vykony (lekar vs poistovna) spatne. cakam na schvalenie uz 1 mesiac.

avatar
andrea78
18. máj 2023

Este to nie je zapisane, hore Ti vypisuje, ze ukony sa zobrazuju s dvojmesacnym oneskorenim. Ked im to tam nabehne, tak (ak mas vsetko pozadovane v poriadku) Ti to preplatia. Obcas to trochu trva. Niekedy je to rychlo, niekedy sa caka dlho.

avatar
0silvia0
18. máj 2023

áno stalo, nakoniec to spárovali až cca po mesiaci, ale nakoniec to bolo vyplatené.

avatar
vulka
18. máj 2023

Lekár má určitý čas na to, aby svoj výkon nahral do poisťovne. Keď to nahrá, tak potom môže poisťovňa preplatiť.