icon

Reklamácia v banke

12. okt 2021

Prosím Vás včera som si kontrolovala IB a zistila som, že mi bola v obchode zaúčtovana jedna vyššia platba 2x.Predavacka tvrdila , ze neprešla, tak som prilozila kartu ešte raz a vo výpise vidím platby dve.Su to už 2tyzdne...Ako to mám reklamovať ísť s výpisom z banky za vedúcou do obchodu, alebo do mojej banky?Muž tvrdí, že do predajne a oni zo žurnálu uvidia, že jedna platba odišla duplicitne a vykomunikuju to s bankou

avatar
0silvia0
12. okt 2021

tiež by som išla najprv do obchodu.

avatar
nika23t
12. okt 2021

Mne raz rovnako stiahlo vyššiu sumu dvakrát, tiež som to zistila až doma. Volala som priamo do banky a tam problém vyriešili. Ale v ten deň mali nejakú poruchu, čiže som nebola prvá, ktorá volala ohľadom tohto problému. Skus zavolať najskôr do banky, ak neporiesis nič, tak cez obchod jedine.

avatar
alenah31
12. okt 2021

stalo sa mi to isté v orsay...reklamovala som priamo v predajni, do 30 dní mi prišla duplicitná platba späť na účet - ale mala som ten bloček z terminálu, že platba neprešla a druhý, že prešla spolu s bločkom za tovar.

avatar
0silvia0
12. okt 2021

mne sa stalo, že v obchode mi stiahlo oveľa vyššiu sumu ako ukazoval predavačke terminál. Predavačka zatvorila obchod, priamo volala do banky a hneď to vyriešila. Vrátené peniaze som mala do týždňa na účte.

autor
12. okt 2021

@alenah31 ja nemám ani účet nič:(

avatar
petamich
12. okt 2021

v prvom rade su obe zuctovane? na zuctovanie by si mal poslat iba jednu a druha by sa mala sama uvolnit do 14 dni (cca.) - vyzeraju rovnako tie transakcie? alebo jedna je autorizovana?

autor
12. okt 2021
avatar
alenah31
12. okt 2021

odo mňa to chcela, lebo inak mi vraj nemusí veriť....vraj som si mohla kúpiť to tričko aj 2x, že sa im to stáva. Tak ja si bloky odkladám, ale či to je povinnosť to neviem - pozri na stránke SOI ako sa takáto vec reklamuje.

avatar
liz_lemon
12. okt 2021

chod do banky, reklamovat, oni to jasne uvidia, ze sa jedna o tu istu platbu 2x po sebe zuctovanu, vratia ti peniaze, s obchodom by som to ani neriesila

avatar
petamich
12. okt 2021

tak toto vyzera, ze obe su zuctovane - reklamovala by som v banke oni maju info o tych platbach aj take co my nevidime 🙂

autor
12. okt 2021

@alenah31 rozumiem...veď uvidím...muž ma podobné veci denne v práci a tvrdil, že problém nebude

avatar
katkaseiner
12. okt 2021

ja som mala takyto pripad jediny raz, isla som do obchodu a oni mi povedali ze ked sa to sparuje tak ze mi jedna platba pride naspat. Tak aj bolo.

avatar
liz_lemon
12. okt 2021

@katkaseiner malo by to tak byt, ale stane sa aj toto, ze obchod platbu nevrati, a toto je uz dost dlha doba

avatar
mijo53
12. okt 2021

akú kartu potom máš, k čomu, lebo ak k účtu v banke, rieši to banka ako Podanie klienta

autor
12. okt 2021

@mijo53 už som volala na kontakt VÚB oni vidia iba jednu platbu🙂ja vidím čo som poslala

avatar
katkaseiner
12. okt 2021

@liz_lemon áno súhlasím, je to už dlhá doba

avatar
ceklis
12. okt 2021

Keď rozkliknes detail tých platieb, aký je k ním status? Jedna môže byt “zamietnutá”. Skús pozrieť.

avatar
dr_smajlik
12. okt 2021

Ja robím vo VÚB. Pokiaľ sa jedná o platbu kartou, tá 2 týždne je v systéme ako vinkulovaná suma, v prípade neprejdenia platby sú prostriedky vrátené a budeš vidieť len jednu platbu. Mne sa ale stalo v reštike zblbol terminál, zaúčtovalo mi 2x,prešli 2 týždne a nič sa nevrátili, tak som šla za majiteľkou reštiky. Pokiaľ je možnosť primárne sa obráť na obchodníka, ak on bude tvrdiť, že u nich je to v poriadku, žiada reklamáciu platby na pobočke banky ako duplicitné zúčtovanú transakciu a reklamačné oddelenie to posúdi a dorieši.

avatar
beatta7
12. okt 2021

ako v prvom rade by som si s tymto vypisom zasla do obchodu a skusila to vyriesit s nimi a potom teda v banke. 2 tyzdne je sice dost, ale nie je to nic co by sa nemalo dat aj s takym odstupom vyriesit