Nejaká dobrá gastroenterologická ambulancia?

selyla
15. mar 2019

Zdravím, mohli by ste mi odporučiť nejakú gastroenterologickú ambulanciu? Očakávam od.Dr. aby ho zaujimal môj stav a snažil sa ho vyriešiť. Máte nejaké osobné skúsenosti? Nitriansky okres, Okres Nové Zámky? Ďakujem 🤗

pepek11
16. mar 2019

MUDr. Kališová v NZ

selyla
autor
16. mar 2019

@pepek11 bola som u nej pred rokom aj pol. Vyšetrila ma ale potom sa mi nepáčil jej prístup. Ako som počula aj od iných ževraj snou nie sú spokojné. Ale 100ľudí 100 názorov. Mne sa nepáčila jedna vec. Skôr by som nejakého odborníka ktorý má záujem o pacienta .

gaaaa
16. mar 2019

Dr.David Sala

selyla
autor
16. mar 2019

@gaaaa u neho som bola vyše pred 4 rokmi bol mily aj vysvetlil len ked ma dr. ešte k nemu dodatočne poslala asi 3 roky dozadu na odber krvi na potravinové alergie sa zachovali hrozne. Dali do ich kuchynke ze tam mám počkať a pám dr. Povie sestričke načo mi vziať krv a príde zamnou. Tak ja že dobre. Nechali ma tam jednu hodinu ja ešte trpezlivá. Sestrička si šla zaliať kávu a sa zaskočila výraz hovoril o všetkom že na mňa zabudli. Hneď trepla hneď už ti odoberieme mrv len sa spýtam dr. A takto sa to zopakovalo este raz. Po cca dva a pol hodinach som si vzala veci a odisla bolo pol jeeedenastej vtedy by mi uz aj tak neodobrali krv a zbytočne som tam čakala. Potom preto som išla k Pani Kališovej vyššie spominanej ale trošku som snou nebola spokojná čo sa týka professie a názorom. Nechcem vyzerať ako keby mi nikto nevyhovovel ale Dr. Dávid sa naozaj zachoval na nič a Pani Kališová aj ked je milá ale to nie je všetko. Radšej mať viac prístupu k ťažkostiam pacienta a k liečbe. Aspoň čisto zamňa tieto dva názory na lekárov. Teraz mám hrozné ťažkosti a chcem už fakt niekoho lepšieho. Síce keby Dr. Dávid sa vtedy na mňa sprepácením nevykašlal tak by som k nemu možno aj celu dobu chodila aj keď čakaciu dobu má katastrofálnu.

silvi300
16. mar 2019

@selyla Mudr.Lábska - Nové Zámky

selyla
autor
16. mar 2019