Ako efektívne kontaktovať zákaznícku linku Packeta?
Ahojte objednávala som si nejaký balík z tému a mal doručovaný bol kuriérskou spoločnosťou packeta včera mi mal byť doručený ale nakoľko som nebola doma tak som nevedela ten balík vyzdvihnúť a požiadala som kuriéra či by mi mohol ten balík niekde odložiť v Zásielkovni alebo v tom boxe úložnom on mi povedal že to nemôže tam on dať pretože on je čisto len Kuriér a on toto nerobí čo ok chápem tak som ho požiadala či mi to môže priniesť na druhý deň čo je dnes nato mi on povedal že on to posiela naspäť. Volám do packety a tam nie je možné sa spojiť so živým operátorom stále mi to dvíha robot ktorý absolútne nerozumie čo ja rozprávam keď mu niečo poviem tak rozpráva úplne odveci a keď vyslovene žiadam že chcem rozprávať so živím operátorom tak sa stále pýta niečo odveci je nejako možné sa dovolať do pakety aby som sa nejako dopracovala k môjmu balíku? Otrasná komunikácia volala sok tam tak 20 krat aj včera aj dnes a tam neni možné sa dopracovať k tomu kde ten balik je a aby ho neposielali naspať
No s nimi je to hrozné. Ja som tiež mala takúto skúsenosť a balík sa mi vrátil späť. Keď som sa po 15 min. boja s automatom dostala ku operátorke, bola taká drzá a arogantná, že som napokon ja sama hovor ukončila. Ďalej som komunikovala už len s odosielateľom.
Ja som dnes automat v packete skúšala tiež - opakovane som mu povedala, že chcem spojiť s operátorom - živou osobou - spojil 🙂 Teda ešte skúš tak.
Katastrofa ta kominikácia aj na maily mi absolutne nereaguju prode mi len spatný mail že sprava nebola doručená
Bezne volam do packety, moja prva veta po zodvihnuti je: prosim spoj ma so zivym kolegom” doteraz fungovalo a vzdy ma spojil s operatorom, drzim palce
ja som tomu automatu vulgarne vynadala a zlozila a za 5 minut mi volali naspak ze maju pocit ze som nebola spokojna🤣🤣🤣
keď sme prevádzkovali výdajné miesto Packety bežne ku nám chodil kuriér čo robil rozvozy na adresu a nechával u nás balíky pre ľudí, ktorých nezastihol, to je nejaká novinka že to už nerobia?
ja pracujem na vydajnom mieste, a normalne nam tu kurier nechava balicky pre tych co v okoli nezastihol doma.
ano, ten automat je strasny, aj ja na neho musim volat ked je problem s balickami. ciste zufalstvo, ked clovek hovori jedno a on druhe. ale zatial sa mi podarilo tak hovorit, ze mi povedal ze tuto situaciu by najlepsie zvladol operator a ci chcem prepojit. osvedcilo sa mi hovorit v style robota, ziadne vykecavacky a vysvetlovacky. heslovito, strucne a vystizne. niekedy ho clovek musi nieco nechat dohovorit a potom ponukne moznost. pripadne to on sam uzavrie, a clovek zasne ze on si povedal svoje a ty si mas ist piskat 🙈
a mailom ? tam maju cas, vascinou na druhy treti den bola reakcia. ak urgent tak len volat
Napíšte im na ich FB stránku. Tam zvyknú odpovedať a riešiť veci.
No skušala som tam včera ešte asi tak 10 krat volať a aj na moju opakovanú vyslovnu žiadosť o spojenie s operatorom “paula” si trvala na svojom že ona musí zistiť o čo sa jedná pred tým ako ma spojí s živým kolegom…nakoniec ozaj fungovalo až keď som sa nervovo zrutila, vynadala a zložila im telefon. Volali mi naspať či chcem hovoriť s operátorom. Keby so vedela že je to také jednoduché do p*či ich pošlem hneď pri prvom hovore😅

@veeerooonkaaa nedopracuješ sa k nemu už 😅 mne to tiež tak raz spravili. Mal mi doručiť balík domov, bola som doma, čakala a následne mi prišiel mail že ma doma nezastihli a balík posielajú spať do polska. Volala som asi 2 hodiny na infolinku, tam mi nakonec niekto zodvihol a povedala, že je balík na depe a so štítkom na spätné odoslanie a nič sa už nedá robiť