Ako reklamovať sušičku cez e-shop Nay?
Ahojte, mám mesiac sušičku kupovaný cez eshop Nay. Mám na nej dotykový displej a to dotykové tlačidlo na zapnutie zle reaguje. Máte skúsenosť s reklamáciou takého veľkého spotrebiča v Nay? Či to tam treba doviezť alebo pošlú technika?
Netreba nikde chodit, mas narok na zarucnu oprau u teba doma, staci kontaktovat autorizovany servis. Zoznam servisov by si mala mat ako prilohu k zarucnemu listu. Ked nie, tak na strankach vyrobcu ich najdes
@janagem
@viestta ďakujem vám. Akurát som sa aj ja také niečo dočítala. Sušička je Zn. Candy, takže na Nay stránke som našla nejaké odkazy na autorizované servisy, hodilo ja potom na stránku Candy.sk a teda asi bude stačiť vyplniť formulár... A teda opravár by mal prísť a zdarma to opraviť na mieste alebo zdarma to on odvezie do servisu? Lebo teda ha nemám ako odviezť sušičku...
Jo zdarma odvezie alebo opraví. Sušičky Candy som inak mala aj ja, 3x oprava v rámci 6tich mesiacov. Povedala som si že tu značku už nikdy viac.
@janagem no ďakujem pekne. Dúfam že to nebude môj prípad. A odkiaľ si kupovala?
Z nayka :D asi 4 roky dozadu 😂
@janagem a potom už fungovala po tých troch opravách?
Úprimne, netuším :D keďže sa mi 3x pokazilo to isté tak som ju vrátila a vzdala sa sušičky celkovo 🤣
@janagem a to sa dalo vrátiť v takom pripade, že sa často kazila? Ach, nevedela som, že je to málo kvalitná značka. Zas mala Zanussi práčku za 250€ a ta fakčí doteraz a to ide mat 10 rokov... Zajtra volám opravara...
@janagem ja som rada za susicku, lebo tie sušiaky vnútri mi už liezli na nervy v zime...
Ako, ja hovorím, že ja som mohla mať smolu, ale už som na to nemala nervy - hlavne, keď som ju kupovala pre mamu, lebo ona má veľa diek čo stále perie a nema, kde vešať :D a vtedy sa ešte dalo, že ak je to 3x tá istá porucha tak môžeš požiadať o vrátenie peňazí.
Ale ja som taka, že ak mám s niečím problém tak na tú značku zanevriem :D ale napríklad Nová práčka sa mi tiež 2x pokazila, druhý krát im oprava trvala dlhšie ako 30 dní, tak mi vymenili za úplne nový kus a na tú práčku nedám dopustiť už.
@janagem úplne chápem, som zvedavá na tú moju, dúfam že bude fungovať... Ďakujem ti za skúsenosť.
Fingers crossed 🙂 veľa šťastia a dúfam, že bude ☺️
@janagem ďakujem 😃
Zdravim, my mame takuto pracku so susickou a ten displej nam viac krat menili ale robi to stale. Mali sme aj servisakov a treba si namokryt prst a lepsie stlacit. Takze neviem, ci ti servis pomoze asi je to vyrobna vada. Inak je super
@renatka100 fakt? Ale napr keď vyberám možnosť sušenia "do skrine " tak to je druhé tlačítko a to reaguje úplne dobre...
@renatka100 a ten displej vám vyhrnuli doba či vzali sušičku do servisu?
*vymenili doma
Je to len tlacitko zapnutia, ine funguje dobre, 2 x vymenili ale je to rovnako, mali sme 7 rokov predtym candy a tam to nerobilo, po zaruke to uz neriesim, ked do toho riadne zaglacim mokrym prstom to ide, ma uz 4 roky a inak ok
Priamo u nas, nesla cela do servisu, pride ti domov servisny technik
@renatka100 ďakujem, no tak skúsim aj ja dnes mokrým prstom, či to pôjde lepšie...ale keďže má len mesiac, asi budem volať servisná, keď vravíš, že to doma opravia ... Tiež je to len tlačidlo zapnutia...
Drzim palce
@renatka100 ďakujem 😃
Mi podobne reklamovali sme a este dovoz som musela zháňať :/
@mirka256652 akože ste ju mali doviezť na predajňu či kde?
@renatka100 tak mokrým prstom to reaguje lepšie 🤣

Zavoláš, dajú ti telefónne číslo (ak ho nemáš na faktúre alebo montážnon liste), kde si zajednas zaručného opravára, príde skontroluje a buď ju vezme alebo opraví namieste (prípadne zistí čo treba objednať a vráti sa o pár dní/týždňov s náhradným dielom)