icon

Ako reklamovať sušičku cez e-shop Nay?

2. feb 2025

Ahojte, mám mesiac sušičku kupovaný cez eshop Nay. Mám na nej dotykový displej a to dotykové tlačidlo na zapnutie zle reaguje. Máte skúsenosť s reklamáciou takého veľkého spotrebiča v Nay? Či to tam treba doviezť alebo pošlú technika?

avatar
janagem
2. feb 2025

Zavoláš, dajú ti telefónne číslo (ak ho nemáš na faktúre alebo montážnon liste), kde si zajednas zaručného opravára, príde skontroluje a buď ju vezme alebo opraví namieste (prípadne zistí čo treba objednať a vráti sa o pár dní/týždňov s náhradným dielom)

avatar
viestta
2. feb 2025

Netreba nikde chodit, mas narok na zarucnu oprau u teba doma, staci kontaktovat autorizovany servis. Zoznam servisov by si mala mat ako prilohu k zarucnemu listu. Ked nie, tak na strankach vyrobcu ich najdes

autor
2. feb 2025

@janagem
@viestta ďakujem vám. Akurát som sa aj ja také niečo dočítala. Sušička je Zn. Candy, takže na Nay stránke som našla nejaké odkazy na autorizované servisy, hodilo ja potom na stránku Candy.sk a teda asi bude stačiť vyplniť formulár... A teda opravár by mal prísť a zdarma to opraviť na mieste alebo zdarma to on odvezie do servisu? Lebo teda ha nemám ako odviezť sušičku...

avatar
janagem
2. feb 2025

Jo zdarma odvezie alebo opraví. Sušičky Candy som inak mala aj ja, 3x oprava v rámci 6tich mesiacov. Povedala som si že tu značku už nikdy viac.

autor
2. feb 2025

@janagem no ďakujem pekne. Dúfam že to nebude môj prípad. A odkiaľ si kupovala?

avatar
janagem
2. feb 2025

Z nayka :D asi 4 roky dozadu 😂

autor
2. feb 2025

@janagem a potom už fungovala po tých troch opravách?

avatar
janagem
2. feb 2025

Úprimne, netuším :D keďže sa mi 3x pokazilo to isté tak som ju vrátila a vzdala sa sušičky celkovo 🤣

autor
2. feb 2025

@janagem a to sa dalo vrátiť v takom pripade, že sa často kazila? Ach, nevedela som, že je to málo kvalitná značka. Zas mala Zanussi práčku za 250€ a ta fakčí doteraz a to ide mat 10 rokov... Zajtra volám opravara...

autor
2. feb 2025

@janagem ja som rada za susicku, lebo tie sušiaky vnútri mi už liezli na nervy v zime...

avatar
janagem
2. feb 2025

Ako, ja hovorím, že ja som mohla mať smolu, ale už som na to nemala nervy - hlavne, keď som ju kupovala pre mamu, lebo ona má veľa diek čo stále perie a nema, kde vešať :D a vtedy sa ešte dalo, že ak je to 3x tá istá porucha tak môžeš požiadať o vrátenie peňazí.

Ale ja som taka, že ak mám s niečím problém tak na tú značku zanevriem :D ale napríklad Nová práčka sa mi tiež 2x pokazila, druhý krát im oprava trvala dlhšie ako 30 dní, tak mi vymenili za úplne nový kus a na tú práčku nedám dopustiť už.

autor
2. feb 2025

@janagem úplne chápem, som zvedavá na tú moju, dúfam že bude fungovať... Ďakujem ti za skúsenosť.

avatar
janagem
2. feb 2025

Fingers crossed 🙂 veľa šťastia a dúfam, že bude ☺️

autor
2. feb 2025

@janagem ďakujem 😃

avatar
renatka100
2. feb 2025

Zdravim, my mame takuto pracku so susickou a ten displej nam viac krat menili ale robi to stale. Mali sme aj servisakov a treba si namokryt prst a lepsie stlacit. Takze neviem, ci ti servis pomoze asi je to vyrobna vada. Inak je super

autor
2. feb 2025

@renatka100 fakt? Ale napr keď vyberám možnosť sušenia "do skrine " tak to je druhé tlačítko a to reaguje úplne dobre...

autor
3. feb 2025

@renatka100 a ten displej vám vyhrnuli doba či vzali sušičku do servisu?

autor
3. feb 2025

*vymenili doma

avatar
renatka100
3. feb 2025

Je to len tlacitko zapnutia, ine funguje dobre, 2 x vymenili ale je to rovnako, mali sme 7 rokov predtym candy a tam to nerobilo, po zaruke to uz neriesim, ked do toho riadne zaglacim mokrym prstom to ide, ma uz 4 roky a inak ok

avatar
renatka100
3. feb 2025

Priamo u nas, nesla cela do servisu, pride ti domov servisny technik

autor
3. feb 2025

@renatka100 ďakujem, no tak skúsim aj ja dnes mokrým prstom, či to pôjde lepšie...ale keďže má len mesiac, asi budem volať servisná, keď vravíš, že to doma opravia ... Tiež je to len tlačidlo zapnutia...

avatar
renatka100
3. feb 2025

Drzim palce

autor
3. feb 2025

@renatka100 ďakujem 😃

avatar
mirka256652
3. feb 2025

Mi podobne reklamovali sme a este dovoz som musela zháňať :/

autor
3. feb 2025

@mirka256652 akože ste ju mali doviezť na predajňu či kde?
@renatka100 tak mokrým prstom to reaguje lepšie 🤣