icon

Kaufland trhovisko: Ako postupovať pri nedoručení objednávky?

avatar
mirec2222
14. jan 2025

Zdravim, objednával som cez Kaufland trhovisko jednu položku ktorá už je zaplatená ale ešte neprišla. Kontaktoval som aj predajcu že sa ani nedalo skontrolovať kde sa nachádza zásielka a že ešte neprišla. Odpoveď bola že číslo zásielky dali zle a poslali rovno správne a vraj evidujú doručenie balíka že si mam skontrolovať dvor, schránku a opýtať sa susedov. Ale ako vravím nič neprišlo...14 dní od odstúpenia zmluvy už ubehlo ako postupovať?

avatar
tramtada31
14. jan 2025

Reklamovat u dopravcu a následne reklamovat u predajcu. Mohol ti to Kurier hodit za plot a aj niekto ukradnut (kolega takto dohonil zlodeja, ktorý susede ukradol balik), ale pochybil Kurier, ze ti to nedal z rucky do rucky

avatar
mirec2222
autor
14. jan 2025

@tramtada31 bývam v paneláku takže je iba jedna možnosť že to dal susedom ale nikto nič nemá a na pošte tiež nič nie je

avatar
mirec2222
autor
14. jan 2025

@mirec2222 ešte doplním že v e-maily ktorý mi poslali uvádzali že doručenie bude 10 januára keď vtedy nič neprišlo tak som im písal a vraj bol balík doručený 7 januára. Bol som celý čas doma od nového roku keďže som marodil

avatar
luccija
14. jan 2025

@mirec2222 znova reklamovať...oni pochybili zlým číslom zásielky atď...