icon

Kde je možné nakupovať originálne parfémy online?

5. aug 2025

Ahojte. Mám dilemu. Chcem si objednať nie lacny parfém a potrebujem naozaj 100% stránku kde sa predavaju originály. Študujem, čítam recenzie ale mám pocit že každá jedna stránka má recenziu že to bol fake. Do kamennej predajne som nechcela ísť lebo rozdiel v cene je aj 50€.. tak neviem

klotildabazarik
5. aug 2025

@anonym_autor mozno nejaka zahranicna stranka? Určite nie notino a podobne kktiny,

autor
5. aug 2025
@klotildabazarik

@anonym_autor mozno nejaka zahranicna stranka? Určite nie notino a podobne kktiny,

@klotildabazarik pozerala som ešte Fragnanzu.. tá sa mi pozdavala ako tak. Ale po hlbšom študovaní som tiež natrafila na negatívne recenzie čo spochybňujú pravosť parfémov. Akoze neskutočné že človek má problém normalne kúpiť originál

majamat
5. aug 2025

no veru,a j mna by zaujimalo kde kupit, mne osobne sa strasne lubi Chloe Magnolia, ale teda ani nei je vela eshopov, kde ju predavaju. v zasade Notino a ceska Sephora. rozdiel v cene 15e.

klotildabazarik
5. aug 2025
@anonym_autor

@klotildabazarik pozerala som ešte Fragnanzu.. tá sa mi pozdavala ako tak. Ale po hlbšom študovaní som tiež natrafila na negatívne recenzie čo spochybňujú pravosť parfémov. Akoze neskutočné že človek má problém normalne kúpiť originál

@anonym_autor ja som par rokov dozadu kupoval na vivantis, neviem ci to bol alebo nebol originál

muchotrafka298
5. aug 2025

O aky parfum sa jedna? Ak nejaky niche, tak je na to dobra ceska stranka Ingredients Store. Maju 100 originaly parfumov.

anonym_71b016
5. aug 2025

@anonym_autor Douglas, marionaud, fann, rakúsky Mueller, Fragrantica neviem či píšem dobrý nazov.Ja objednávam aj z Vivantis, Elnino, parfumerka z rôznych slovenských a neverím, že sú to fejky.Myslis si, že Notino má 5 t ks fejkov krémov, sminiek a voňaviek?Daj si kúpiť niekomu vo free shope, keď pôjde z dovolenky.Aky to je parfém?Hľadám niečo nove

baboobchod
5. aug 2025

Katkaparfumery.sk

raffaella