Problém so zamŕzaním obrazu na TV Magio
Zdravím nevie niekto poradiť, mám tv magio cez internet a neustále mi zamrza obraz, neustále musím vypnúť a zapnúť tv aby aplikácia magio znovu na skočila už som niekoľko krát som odinštaloval a nainštaloval aplikáciu magio, restartoval tv a nepomohlo to. Už niekoľko krát som volal na Telekom podpora a tam mi stále tvrdia že signál a rýchlosť je v poriadku že vraj chyba bude v tv ale to sa mi moc nezdá tv má 3 roky a takto sa to správa posledné dva mesiace, ostatné aplikácie idú bezchybne, napríklad netflix ide bezchybne.
Na Mágio cez net sa dá "znizit kvalita ak sa da a skusit s nizsou"? To ako vážne? Určite vieš, že Magio cez set top box a magio na TV je to isté? A keď jej "ide" netflix, ktorý je vo vyššom rozlíšení, tak určite bude problém s internetom. Problém bude najskôr TV. To, že je kúpený vtedy, kedy kúpený bol neznamená, že v tom roku aj bol vyrobený. Dobré by bolo vedieť značku TV, rok výroby, či bol aktualizovaný firmware a pod. Takto je to len strieľanie do neznáma. Ak je to Samsung TV, doporučujem zapnúť TV. POTOM POTLAČiŤ A DRŽAŤ TLAČIDLO ZAPNUTIA TV DOVTEDY, KÝM SA TV NEVYPNE A ZNOVU NEZAPNE.
Na Mágio cez net sa dá "znizit kvalita ak sa da a skusit s nizsou"? To ako vážne? Určite vieš, že Magio cez set top box a magio na TV je to isté? A keď jej "ide" netflix, ktorý je vo vyššom rozlíšení, tak určite bude problém s internetom. Problém bude najskôr TV. To, že je kúpený vtedy, kedy kúpený bol neznamená, že v tom roku aj bol vyrobený. Dobré by bolo vedieť značku TV, rok výroby, či bol aktualizovaný firmware a pod. Takto je to len strieľanie do neznáma. Ak je to Samsung TV, doporučujem zapnúť TV. POTOM POTLAČiŤ A DRŽAŤ TLAČIDLO ZAPNUTIA TV DOVTEDY, KÝM SA TV NEVYPNE A ZNOVU NEZAPNE.
@lilika72 nemam Magio TV uz niekolko rokov, tak si to napamatam. Nejake nastavenie rozlisenia tam bolo, mozno pre vystup.
Telekom su darebaci. Aj ked som im presne popisal problem, doslova "technicky" (prave teraz ked sa pokusam pripajat tam a tam, mi pise nedostupne) aj tak sa tvarili ze je vsetko OK, maximalne restartli router a bolo "vyriesene". Uz mi router dokonca aj svojvolne resetli do tovarenskych nastaveni - no odbornici. Takze to, ze podla nich je vsetko v poriadku, by som ja osobne bral s veeelkou rezervou. S ich DNS servermi som si uz uzil viac ako dost a vlastne aj router-mi. A maval som aj vypadky (internetu, nie MagioTV), ktore oni "nevideli". Potom po N-reklamaciach to v nejakych logoch "zazracne" nasli a uz to nevypadavalo.
@marian1967 Skus to sucasne pozeranie na TV aj mobile/tablete.
Ja mám ten istý problém, netflix a Disney šlape bez problémov len to sprosté Magio cez internet stále mrzne ..mne ani nedali inú možnosť len Magio cez internet, pôvodne sme mali set top box, ale pri predĺžení mi doslova nanutili to Magio cez net..celé zle..

Skus subezne na mobile/tablete, ci tam pojde plynulo. Doma cez wifi aby to islo cez to iste pripojenie. Ine ma nenapada. Magio uz nemam, mali sme cez set top box. Ak to na mobile nebude vypadavat, tak potom asi tiez jedine cez set top box.
Pripadne znizit kvalitu ak sa da a skusit s nizsou.