Skúsenosti s e-shopom valentyna-bratislava.com
Baby máte skúsenosti s touto stránkou? nejako sa mi to nepozdáva.
Myslite, ze je nejako mozne, ze mi zmizla z mailu komunikacia (jednostranna z mojej strany) s e-shopom? Kontaktovala som ich 24.5. a cakala na tu 30dnovu lehotu...ale nikde tu spravu neviem dohladat🤔
@janca704 to je nepravdepodobne ze by len tak zmizla, skor ste omylom vymazali, skuste pozriet do kosa, spamu
@dvedetiziadnedeti mám 365.banku. Písala som prvú reklamáciu, ktorá mi bola zamietnutá, lebo išlo o autorizovanu platbu. Potom mi prišla kabelka a vďaka @maranco som postupovala nasledovné: napísala email predajcovi, že žiadam vrátenie peňazí z dôvodu dodania tovaru, ktorý nezodpovedá tomu, ktorý predáva. Počkala som asi 15-16 dní, písala znovu reklamáciu s odvolanim sa na chargeback plus som vypísala všetky dovody, na základe čoho podávam reklamáciu: lehota, samotný tovar, nekomunikacia predajcu, atď...dala som im všetku mailovú komunikáciu aj fotky tovaru zo stránky aj čo mi bolo doručené. No a nakoniec mi peniaze vrátili. @janca704 súhlasím, je to nepravdepodobne, môže sa však stať, že ak máš v nastaveniach automatické vymazanie mailov po 30-tich dňoch, tak sa to môže stať. Väčšinou som sa s tým však stretla len pri centrum.sk
Mne zatiaľ ČSOB odmietla vrátenie platby "chargeback-om, aj keď som jej dala všetky podklady (reklamácie, foto, platbu)
Vraj musím dodať potvrdenie, že som tovar vrátila. Ale kam vrátiť, keď obchod so mnou nekomunikuje, nereaguje na emaily.
Teda čakám, možno mi niečo ešte napadne 🙂
Mne zatiaľ ČSOB odmietla vrátenie platby "chargeback-om, aj keď som jej dala všetky podklady (reklamácie, foto, platbu)
Vraj musím dodať potvrdenie, že som tovar vrátila. Ale kam vrátiť, keď obchod so mnou nekomunikuje, nereaguje na emaily.
Teda čakám, možno mi niečo ešte napadne 🙂

@dvedetiziadnedeti Primabanka odmietla odpovedať na otázky, tu je vyjadrenie ostatných bánk
https://zive.aktuality.sk/clanok/6g4rRFF/co-rob...
Ale chargeback je služba kartovej spoločnosti takže pravidlá platia pre všetkých aj keď o tom banka mlčí na svojom webe
Keď ťa na pobočke odmietli skús infolinku, alebo normálne poslať písomnú reklamáciu, doložiť dokumenty ako sa píše v článku. Ak by ani tak nereagovali tak kontaktovať najprv združenie pre bankové karty a potom tvoju kartovú spoločnosť.
@maranco dakujem, vyskusam