Skúsenosti s nákupom na Swappie a Ecophone
Ahojte chcela by som sa vás opýtať ake máte skúsenosti zo stránok Swappie a Ecophone chcela by som kúpiť ale niesom si istá či sú dobré tie stránky? Takže niekto kto z tamat už kupoval vedeli by ste mi prosím povedať a poradiť?
Zo swappie mame uz tretí telefon, vzdy bez problemov, z ecophone sme nebrali lebo vysli cenovo rovnako alebo este drahsie ako nove
@danielle21 a brala si ten premium alebo iný? lebo sa neviem rozhodnúť
Nie premium
Nie premium
@danielle21 ďakujem za odpoveď a ešte taká otázka mala si ma ňom škrabance alebo nie?
Nie, nemala
Ahojte,
ja po svojej otrasnej skúsenosti Ecophone teda určite neodporúčam. Mobil mi od začiatku prišiel s fľakom na displeji. Keď som ho poslala na reklamáciu, povedali mi, že som si to spôsobila sama a že mi ho opravia za približne 180 €, napriek tomu, že mobil bol v záruke. Táto suma mi prišla úplne neprimeraná, hlavne preto, že zariadenie bolo stále v záručnej dobe. Snažila som sa s nimi dohodnúť na primeranejšej cene, vtedy mi ponúkli 100 € za použitý displej, čo som následne odmietla a rozhodla som sa neriešiť túto škvrnu.
Bohužiaľ, asi po roku používania začali na mobile postupne odchádzať aj iné funkcie – prestal reagovať, kamera nefungovala (neustále približovala, odďaľovala a škrčala), ďalej mikrofón taktiež nefungoval správne, a nakoniec odišlo aj Face ID. Mobil som teda poslala znovu na reklamáciu.
Navrhli mi riešenie: ak si zaplatím za nový displej, budú odstránené aj ostatné vady. Tentokrát som súhlasila. Mohla som si vybrať z troch displejov s tým, že si samozrejme zaplatím – vybrala som si originálny iPhone displej, ktorý tentoraz „zaujímavo“ stál už len 115 €. Po približne mesiaci som ich kontaktovala, pretože som nemala žiadnu spätnú väzbu o tom, ako moja reklamácia prebieha. Odpovedali mi, že majú veľa práce, ale že sa budú snažiť problém čo najrýchlejšie vyriešiť.
Následne mi poslali e-mail, v ktorom napísali, že museli vymeniť Face ID a účtujú si zaň 80 €, hoci ma o tom predtým vôbec neinformovali. Pôvodne sme sa dohodli, že táto oprava bude na náklady reklamácie. Naopak – oni najprv vymenili Face ID a až potom odo mňa žiadali peniaze. Nakoniec sme to však vydiskutovali a priznali, že urobili chybu, takže mi Face ID vymenili zadarmo.
Mobil po mesiaci konečne prišiel – s nefunkčnou kamerou a mikrofónom. Keď som ho opäť poslala späť, povedali, že si „nevšimli“, že aj kamera je pokazená, napriek tomu, že v správe uviedli, že je opravená. K mikrofónu sa vyjadrili, že je úplne bez problémov.
Keď mi ho znovu poslali, porovnávala som mikrofón na iPhone 7 a mojom iPhone 12 mini – iPhone 7 bol výrazne kvalitnejší a bolo jasne počuť, ako 12-tka škrčí. Po chvíli mi mikrofón robil problémy aj pri telefonovaní, tak som ich znovu kontaktovala a poslala nahrávky oboch mobilov, kde bolo jasne počuť, že iPhone 12 mini škrčí. Na to mi odpísali, že je to „normálne“ a že každý mobil má trochu iný mikrofón. Potom mi už vôbec neodpovedali.
Po pár týždňoch mi opäť odišlo aj Face ID. Ďalej – diely, ktoré boli menené, sa v softvéri neuvádzajú ako originálne, ale ako „použité“. Môže to byť chyba softvéru, ale je to zvláštne, keďže Ecophone uvádza, že používa originálne Apple diely – a teda by malo byť v mobile jasne evidované, že bol použitý originálny diel.
Čo sa týka komunikácie s Ecophonom – bola úplne neprofesionálna, bez snahy vyjsť v ústrety. Keď som po niekoľkých pokusoch konečne niekoho zastihla, telefonáty boli nepríjemné a väčšinu času som mala pocit, že ma len ťahajú za nos.
Momentálne už nemám silu ani energiu to ďalej riešiť, aj napriek tomu, že mobil je stále v záruke. Chcela som sa len podeliť o túto nepríjemnú skúsenosť, aby sa to nemuselo stať ďalším ľuďom. Mne osobne sa totiž vo finále viac oplatilo kúpiť si nový mobil ako túto „zlepenicu“.

Zo swappie mame uz tretí telefon, vzdy bez problemov, z ecophone sme nebrali lebo vysli cenovo rovnako alebo este drahsie ako nove