icon

Skúsenosti s nákupom v Samsung shope

avatar
gantleman
18. jún 2025

https://www.samsung.com/sk/?cid=sk_pd_ppc_googl...

Nakupoval niekto tu? Ak áno máte skúsenosti? Ide mi len o to že majú iba platbu kartou vopred a to väčšinou nerobím. Tak len sa uisťujem a recenzie som nikde nenašiel...

avatar
liz_lemon
18. jún 2025

a preco nie? ked platis na dobierku, vidis co mas v zasielke? pri platbe kartou si chraneny, a ak tovar nepride alebo pride iny, mas moznost platbu reklamovat v banke

avatar
susannnsusan123
18. jún 2025

@gantleman ahojky. Ano platila som kartou velke spotrebice. Vsetko dodali, avsak hned si to pri prevzati poriadne popozeraj a pofot, ak by nastala vada, aby si to vedela dolozit fotkami potom procese odstupenia alebo reklamacie. 🙂

avatar
maranco
18. jún 2025

@gantleman recenzie si nikde nenašiel, dali sa nájsť za pár sekúnd https://obchody.heureka.sk/samsung-com-sk/recen...

avatar
frflos_nespokojny
18. jún 2025

bez problemov aj vacsie spotrebice. dovezie kurier

anonym_9fdbe3
9. dec 2025

Uz asi nie qni tak pre vas autorku otázky, ale skor pre iných, ktorý hľadajú informácie o samsung.sk. Venu mali v porovnaní s inými obchodmi dobru, tak sme objednali. Pri televizore bolo pri vybere dopravy uvedené, ze dodanie bude do dvoch pracovných dni (malo to teda prísť v stredu). Pri chladničke (kde bola aj vynaska) písali 4 pracovne dni, malo to teda prísť v piatok. V stredu este len prisla informácia, ze zásielku ma prepravná spoločnosť. Písala som teda na zakaznicky servis Samsungu a tam ma odpalili s tym, ze dodanie je uz čisto v réžii prepravcu. Ale haloo, predajca je Samsung, takze za termin dodania zodpovedajú oni. Dali od toho ruky prec. Potom v piatok mi volal prepravca, ze mi chladnicku dodajú v sobotu. Jediný háčik bol v tom, ze povedali, ze prídu o 5:45-6:00 rano. Co mi tiez pride trosku cez. Ale ok prisli, na miesto, kde chladnicka mala ist ju samozrejme nedali, lebo mali problem vytočiť sa v úzkej chodbicke. My sme to potom s manželom dali. Na televízor som ďalej čakala. Žiadna informácia. Až v sobotu rano s tym, ze do hodiny od kedy mi prisla sms uz bol tovar vyložený. Tiež by som očakávala nejaku notifikáciu den vopred. Najmä ked ani nedodržali termin dodania.
Chladnicka mala prasknutu priehradku na dverách. Tak som pisala hned v sobotu na zákaznícky servis. Automatická odpoveď, ze do 1 pracovného dňa odpovedia. V pondelok nic, tak som v utorok pisala do chatu, odkiaľ ma dvakrát vyhodilo a nic mi nepomohli. Tak som si našla telefónny kontakt a tam mi zas pani po čakaní oznámila, ze posunie na mna kontakt kolegom. Ale ze najbližší voľný termín ma az zajtra o 10:00. Takze by som to zhrnula tak, ze sami si stanovujú termíny, ktore nevedia dodržať a vďaka tomu este cele ich fungovanie pôsobí viac ako v lete na saniach. A to som este zvedava ako vybavia moju reklamáciu prasknutej priehradky.